Obraz testowy dla CRT 4:3

Data: 2014-02-17 10:54:45
Autor: 666
Obraz testowy dla CRT 4:3
Potrzebuję nieco skorygować geometrię w Panasonicu 29'' 4:3 Quintrix.
Jaki polecicie obraz testowy?
Sygnał mogę wpu¶cić z odtwarzacza DVD (po sVideo Scart) lub z odbiornika DVB-T (po RGB Scart) przez czytnik USB (jaki¶ plik jpg czy png?).
Słyszałem o jakich¶ wręcz płytach (CD, DVD) do ustawiania obrazu, ale nie potrafię znaleĽć, linki (głównie z niemieckich stron) nieaktualne.

Data: 2014-02-17 12:58:04
Autor: 666
Obraz testowy dla CRT 4:3
Mała uwaga:

Wrzuciłem obrazki kontrolne (Philips PAL, SECAM) ¶ci±gnięte ze strony dxradio_pl, ale nie wychodzi to idealnie, gdyż WIWA nieco przycina te obrazki jpg, w dodatku niesymetrycznie (przycina z góry i z dołu, a na dodatek bardziej przycina z prawej - tej czarnobiałej szachownicy z prawej srony obrazu kontrolnego w ogóle na ekranie nie ma - niż z lewej).

Czy która¶ stacja z MUX-ów w Warszawie nadaje pełny obraz kontrolny (zapewne w ¶rodku nocy ;)) ?

Na TVP1 tylko pionowe kolorowe pasy widziałem.

-- -- -

Jaki polecicie obraz testowy?
Sygnał mogę wpu¶cić z odtwarzacza DVD lub z odbiornika DVB-T przez czytnik USB.
Słyszałem o jakich¶ wręcz płytach do ustawiania obrazu, ale nie potrafię znaleĽć, linki nieaktualne.

Data: 2014-02-21 21:51:24
Autor: jędrek
Obraz testowy dla CRT 4:3
ja zapodałem ten:
http://www.youtube.com/watch?v=xIc1iFoVTv0 :)
odpaliłem jako plik mp4 720p
Może być czy lipa?
Nic lepszego nie zlokalizowałem do ustawienia geometrii.

Data: 2014-02-22 17:13:55
Autor: Piotrne
Obraz testowy dla CRT 4:3
Mam tak± planszę:
    http://piotrne.republika.pl/plansza1.png
Planszę 16:9:
    http://piotrne.republika.pl/Philips_Pattern_PM5644.png
i prawdziwe nagranie planszy z TV analogowej (z 2003 roku):
    http://www18.zippyshare.com/v/61266687/file.html

P.

Data: 2014-03-01 14:15:08
Autor: 666
Obraz testowy dla CRT 4:3
Wpadłem na pomysł:
Odpalę program Nokia Monitor Test (nieco zapomniany od czasu monitorów analogowych) i zrzucę obrazy w formacie 1600x1200 do plików (*.png lub *.gif).

-- -- -