Obraziła sędziów, trafiła do szpitala psychiatrycznego

Data: 2013-05-30 14:49:56
Autor: u2
Obraziła sędziów, trafiła do szpitala psychiatrycznego
Przypominam sobie jak warszawski s±d skierował na badania psychiatryczne byłego premiera RP. Posłowie PIS zamiast zaj±c się tematem a przynajmniej złożyć mandaty poselskie na znak protestu, na  drańskie zachowania s±dów polskich sprawę olał. Posłowie RO nie dostrzegli, że w polskich s±dach kierowania na badania psychiatryczne s± odwetem sędziów za obronę prawa do obrony.

W końcu ETS w Strasburgu skazał Polskę za  stalinowskie metody zachowań sędziów RP.

Skargę do Trybunału złożyła mieszkanka Ołtarzewa w woj. mazowieckim, skazana na dzień aresztu przez s±d w Pruszkowie za obraĽliwe zachowanie wobec sędziów. Po aresztowaniu policja umie¶ciła skarż±c± w szpitalu psychiatrycznym. Kilkudniowe badania nie wykazały choroby.

Sprawa była już badana przez s±d rejonowy w Warszawie. S±d przyznał, że kobieta została bezprawnie pozbawiona wolno¶ci, ale nie zas±dził odszkodowania - zreszt± jest to praktyka s±dowa na mohery.

Po tym wyroku sprawa trafiła do Strasburga. Sędziowie Trybunału jednogło¶nie stwierdzili dwukrotne naruszenie przez Polskę artykułu konwencji, który gwarantuje obywatelom prawo do wolno¶ci oraz do odszkodowania za zatrzymanie niezgodne z przepisami. W wyroku sędziowie podkre¶lili, iż nie można w sposób dowolny stosować przymusowej hospitalizacji.

Trybunał skazał Polskę i polecił wypłacenie skarż±cej 6 tysięcy euro zado¶ćuczynienia za poniesione straty moralne.

http://www.aferyibezprawie.org/index.php?option=com_content&view=article&id=3257:w-kocu-strasburg-zaj-si-polsk-zaraz-bada-psychiatrycznych-zlecanych-przez-sdziow-6000-euro-odszkodowania-za-jednodniowe-zatrzymanie-w-psychiatryku-&catid=10:ogolna&Itemid=2#JOSC_TOP
--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-30 06:50:45
Autor: Leming Show
Obraziła sędziów, trafiła do szpitala psychiatrycznego
Trybunał skazał Polskę i polecił wypłacenie skarż±cej 6 tysięcy euro
zado¶ćuczynienia za poniesione straty moralne.

W tym szalenstwie jest metoda:)

Data: 2013-05-30 11:25:04
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 30 maja 2013 15:50:45 UTC+2 użytkownik Leming Show napisał:
> Trybunał skazał Polskę i polecił wypłacenie skarż±cej 6 tysięcy euro

> zado¶ćuczynienia za poniesione straty moralne.

W tym szalenstwie jest metoda:)

Metoda by była gdyby kase musial z własnych wybulić urzędnik za krzywdzaca decyzje a nie POdatnik.

Data: 2013-05-31 07:21:18
Autor: A. Filip
Obraziła sędziów, trafiła do szpitala psychiatrycznego [odpowiedzialność urzędnika]
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
> [...]

> zadośćuczynienia za poniesione straty moralne. W tym szalenstwie jest metoda:)

Metoda by była gdyby kase musial z własnych wybulić urzędnik za

A o ile zwiększyłbyś im pensję żeby mogli ciułać na odszkodowania albo
opłacać (drogie) ubezpieczenia?

Brak (znaczących) konsekwencji dla urzędników "nie uczy", za duże
(drakońskie?) konsekwencje *zastraszą* i decyzji na znaczą niekorzyść
"pieniaczy" z *bardzo* dużą kasą będzie tyle co kot napłakał.

--
A. Filip
MÄ…dra matka dba o swe cĂłrki.

Data: 2013-05-30 18:44:55
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 maja 2013 14:49:

Przypominam sobie jak warszawski s±d skierował na badania psychiatryczne
byłego premiera RP. Posłowie PIS zamiast zaj±c się tematem a
przynajmniej złożyć mandaty poselskie na znak protestu,

O kurna. Złozyć mandaty? Dopiero by byli traktowani w RP jak pokręceni. :)

Data: 2013-05-31 07:14:52
Autor: A. Filip
Obraziła sędziów, trafiła do szpitala psychiatrycznego [psychiatria w służbie RP3 i nie tylko]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
Przypominam sobie jak warszawski sąd skierował na badania
psychiatryczne byłego premiera RP. Posłowie PIS zamiast zając się
tematem a przynajmniej złożyć mandaty poselskie na znak protestu, na
drańskie zachowania sądów polskich sprawę olał. Posłowie RO nie
dostrzegli, ĹĽe w polskich sÄ…dach kierowania na badania psychiatryczne
są odwetem sędziów za obronę prawa do obrony.

W koĹ„cu ETS w Strasburgu skazaĹ‚ PolskÄ™ za  stalinowskie metody
zachowań sędziów RP.

Skargę do Trybunału złożyła mieszkanka Ołtarzewa w woj. mazowieckim,
skazana na dzień aresztu przez sąd w Pruszkowie za obraźliwe
zachowanie wobec sędziów. Po aresztowaniu policja umieściła skarżącą w
szpitalu psychiatrycznym. Kilkudniowe badania nie wykazały choroby.

Sprawa była już badana przez sąd rejonowy w Warszawie. Sąd przyznał,
że kobieta została bezprawnie pozbawiona wolności, ale nie zasądził
odszkodowania - zresztÄ… jest to praktyka sÄ…dowa na mohery.

Po tym wyroku sprawa trafiła do Strasburga. Sędziowie Trybunału
jednogłośnie stwierdzili dwukrotne naruszenie przez Polskę artykułu
konwencji, który gwarantuje obywatelom prawo do wolności oraz do
odszkodowania za zatrzymanie niezgodne z przepisami. W wyroku
sędziowie podkreślili, iż nie można w sposób dowolny stosować
[...]

Takie siupy nie tylko w Polsce (i "Rosji") odchodzÄ….

Pamiętam przypadek z USA kiedy za Busha2 w USA sędzie skierował na przymusowe
badania do psychiatryka kobietÄ™ protestujÄ…cÄ… przeciw wonie w Iraku.
Pamiętam raban jaki w RP3 podnoszono gdy w Rosji wysłano na przymusowe
badania do psychiatryka opozycjonistkÄ™ za czasĂłw Putina-Miedwiediewa
oraz dzwoniący w uszach brak protestów gdy w RP3 *samo ABW* dowiozło
Leszka Bubla na przymusowe badania do Tworek. DowoĹĽenie przez *samo ABW*
zmniejszyło czy zwiększyło domysły co do ukrytych (politycznych) motywów?
Moje wrażenia z artykułu w GW o "Bublu psychiatrycznym" to było ze mieli
"cichÄ… satysfakcje".

A komentarz powinien być że sąd i policja zastosowały za niskie standardy.
Bo w Norwegii nie mają co roku szaleńców zabijających bezbronnych ludzi
dziesiątkami ale Breivik im się zdarzył.

--
A. Filip
UbĂłstwo szlachectwa nie traci.

Obraziła sędziów, trafiła do szpitala psychiatrycznego