Obrazki z blokad

Data: 2017-07-23 10:49:29
Autor: pulsar
Obrazki z blokad
Przejmujący opis z blokad w obronie sądów:

https://konstytucjarp.org/bronimy-sadow-obrazki-z-blokady-sejmu-i-nie-tylko/

-- -
pulsar

Data: 2017-07-23 04:32:07
Autor: Bytomir Kwasigroch
Obrazki z blokad
użytkownik pulsar napisał:
Przejmujący opis z blokad w obronie sądów:

https://konstytucjarp.org/bronimy-sadow-obrazki-z-blokady-sejmu-i-nie-tylko/

Rulewski:
https://youtu.be/IkmaHIQM_K8

Rzepliński:
 ,,Sądy i sędziowie zbierają więcej ocen negatywnych niż pozytywnych w badaniach opinii publicznej. Media informują o wcale licznych - jak na profesję ludzi o nieskazitelnych charakterach - aferach korupcyjnych, pijanych sędziach w gmachach sądów i pijanych sędziach za kierownicą samochodów, sędziach - sprawcach przestępstw pospolitych. Co do części tych afer dotychczasowe mechanizmy ustawowe korekcyjne są BEZRADNE WOBEC SIŁY UKŁADU, wobec przejawów demonstrowanej publicznie mentalności oblężonej twierdzy najważniejszych struktur naszego sądownictwa" Co do tuptania tych z peło i pis na marszach. NFZ radzi: Ruch zastąpi prawie każdy lek, podczas gdy żaden lek nie zastąpi ruch:)

Data: 2017-07-23 13:49:48
Autor: boukun
Obrazki z blokad
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Przejmujący opis z blokad w obronie sądów:

https://konstytucjarp.org/bronimy-sadow-obrazki-z-blokady-sejmu-i-nie-tylko/

Rulewski:
https://youtu.be/IkmaHIQM_K8
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tu Rozpłochowski mówi prawdę, Moje słowa! Żydokomunie i jej agenturze Solidarność wyrwała się spod kontroli, w zakładach pracy i w regionach niezależni Polacy zaczęli przejmować kontrolę, stąd Bolek i Geremek zainspirowali stan wojenny!

https://youtu.be/jM0oc030yng

boukun

Data: 2017-07-23 14:09:06
Autor: pulsar
Obrazki z blokad
W dniu 2017-07-23 o 13:49, boukun pisze:
[...]

Ciągle bardziej cię interesuje przeszłość
niż przyszłość ? W kółko piszesz to samo,
nie czujesz tego, o co chodzi tym młodym
ludziom ? Żałosne.

-- -
pulsar

Data: 2017-07-23 17:39:17
Autor: boukun
Obrazki z blokad
Użytkownik "pulsar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ci młodzi ludzie, jakby coś chcieli zmienić w swoim życiu i dla nadchodzących pokoleń, to nie powinni się podczepiać pod stary układ. Na każdym filmie widać, jak dają się POsrańcom wodzić za nos i na hasło pięści w górę, obalimy dyktaturę, zachowują się jak te bezmyślne małpy... Ci młodzi ludzie, gdyby myśleli samodzielnie, to powinni się zorganizować ale nie w takich protestach, które są sterowane przez światowe reżimy, tylko samodzielnie coś stworzyć, ruch niezależny i domagać się praw innych, tworzyć projekty obywatelskie i domagać się referendum, albo startować w wyborach z nowym ruchem i programem. Przecież w Polsce nie było demokracji od okrągłego stołu, więc głupki nie powinni poowtarzać za światowymi reżimami, że występują w obronie demokracji? Jakiej demokracji? Tuskowej, tego bandziora, co okradł ludzi bez pardonu z wielu lat emerytury?

boukun

Data: 2017-07-23 09:17:01
Autor: Zenek Kapelinder
Obrazki z blokad
Ci protestujacy mlodzi ludzie sie nie licza bo jest ich smiesznie malo, dlatego nikt ich nie rozgania. Jest ich zbyt malo zeby jakikolwiek ruch czy partia mogly na na nich sie oprzec. Przyjda poskacza, potupia, pokrzycza i na tym sie konczy. Licza sie troche starsi od nich. I wsrod nich PIS ma w tej chwili bardzo duze poparcie. Niezadowolych z obecnej wladzy jest duzo mniej niz zadowolonych i neutralnych ale zle nastawionych do POprzednich przekreciarzy. Nie trzeba kochac Kaczynskiego zeby go popierac w sprawie nieprzyjmowania imigrantow. 3/4 Polakow nie chce imigrantow i wiekszosc z nich pojdzie na kompromis ze kosztem jakis zmian w sadzie najwyzszym z ktorym nie ma wiekszych szans na osobisty kontakt poprze PIS bo jak na razie gwarantuje kraj wolny od dzikich ludzi z Afryki.

Data: 2017-07-23 17:50:24
Autor: boukun
Obrazki z blokad
Użytkownik "boukun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jednym słowem, nie można chcieć tworzyć coś nowego, na bazie starego!
Mamy spuściznę okrągłego stołu i z tym trzeba się rozprawić, starych odsunąć i młodzi na stanowiska..., ale nie resortowe dzieci, tylko dzieci robotników, niezależni!

boukun

Data: 2017-07-23 11:26:45
Autor: Presidente de San Escobar
Obrazki z blokad
pulsar <aja@aja.pl> napisał(-a):

Przejmujący opis z blokad w obronie sądów:
https://konstytucjarp.org/bronimy-sadow-obrazki-z-blokady-sejmu-i-nie-tylko/

"Do symbolu urasta scena z ulicy Górnośląskiej, gdy do protestującej piętnastki
młodych kobiet, wspartej przez 2-3 facetów, podszedł oddział policji. Dowódca z
trzema gwiazdkami na pagonach, kazał im ustawić się w szereg i zepchnąć
dziewczyny do muru. Zaczął się harmider, przepychanki, krzyk. Policjanci
ruszyli, a ja stojąc lekko z boku zobaczyłem, jak z oczu dowódcy płyną łzy.
Najpierw jedna, potem kolejne. A on nie wykonał nawet gestu, by je obetrzeć,
ukryć."

Ale przykre że wspierają faszystów z Pisuaru.

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 11:49:58
Autor: pulsar
Obrazki z blokad
W dniu 2017-07-23 o 11:26, Presidente de San Escobar pisze:

Ale przykre że wspierają faszystów z Pisuaru.

Myślę, że osobiście nie wspierają... taka służba,
rozkaz nie gazeta...
Nie każdego stać na taką odwagę, by rżnąć pałą
o bruk... i wrócić do domu, do rodziny.

-- -
pulsar

Data: 2017-07-23 13:21:21
Autor: boukun
Obrazki z blokad
Użytkownik "pulsar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

https://konstytucjarp.org/bronimy-sadow-obrazki-z-blokady-sejmu-i-nie-tylko/
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A już ci w obronie żydoubeckich sądów :)

Przecież to głupie nawet nie wie, o co demonstruje, napuścili ich żydoubeki, a te baranki boże poszły z nudów...

boukun

Data: 2017-07-23 14:00:29
Autor: pulsar
Obrazki z blokad
W dniu 2017-07-23 o 13:21, boukun pisze:

A już ci w obronie żydoubeckich sądów :)
Przecież to głupie nawet nie wie, o co demonstruje, napuścili ich żydoubeki, a te baranki boże poszły z nudów...
boukun

Kilka lat wstecz, byłeś tu kimś, kiedy
kibicowałem ci w bojach z 'piotrem'...
ale dziś... mieszasz pojęcia, posądzasz
tych młodych ludzi o właściwe sobie lenistwo
umysłowe, niewiedzę... żałosne.

-- -
pulsar

Data: 2017-07-23 09:00:43
Autor: Stachu Chebel
Obrazki z blokad
W dniu niedziela, 23 lipca 2017 14:00:31 UTC+2 użytkownik pulsar napisał:
> [...]

kibicowałem ci w bojach z 'piotrem'...
ale dziś... mieszasz pojęcia, posądzasz
tych młodych ludzi o właściwe sobie lenistwo

===========
Hmm.., już kilka razy chciałem napisać ni mniej ni więcej to samo. Weź Bekon przestań fandzolić głupoty, popatrz na świat realnie, jeżeli z czymś się nie zgadzasz, bądź jeżeli coś popierasz, to napisz o tym, uzasadnij, będzie dyskusja bądź pyskusja.. Proste jak 2x2 !! Od pewnego czasu zachowujesz się na różnych grupach jak głupek..

Data: 2017-07-23 18:03:31
Autor: boukun
Obrazki z blokad

============

[...]

Twój świat Sorosa mnie nie interesuje!

lukasz
2 min. temu

na manifestacji 15 tys z 2 mln mieszkańców we wszystkich mediach wrzawa a
największa za granicą ta coś za tym musi stać ale na pewno nie Polacy

Data: 2017-07-23 17:31:40
Autor: boukun
Obrazki z blokad
[...]

Ci ludzie naprawdę nie wiedzą, dlaczego demonstrują. Oni nawet nie wiedzą, że sądy nie są i nie były nigdy niezależne. Dali się ponieść POsrańcom i Nowomodnym... To nie pierwszy raz, jak elity chcą się dobrać do władzy na barkach polskich robotników i studentów. Coś wiedzą, że gdzieś dzwoni, ale nie wiedzą w jakim uchu....

boukun

Obrazki z blokad