Obrazki z blokad

Data: 2017-07-23 13:21:21
Autor: boukun
Obrazki z blokad
Użytkownik "pulsar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

https://konstytucjarp.org/bronimy-sadow-obrazki-z-blokady-sejmu-i-nie-tylko/
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A już ci w obronie żydoubeckich sądów :)

Przecież to głupie nawet nie wie, o co demonstruje, napuścili ich żydoubeki, a te baranki boże poszły z nudów...

boukun

Data: 2017-07-23 14:00:29
Autor: pulsar
Obrazki z blokad
W dniu 2017-07-23 o 13:21, boukun pisze:

A już ci w obronie żydoubeckich sądów :)
Przecież to głupie nawet nie wie, o co demonstruje, napuścili ich żydoubeki, a te baranki boże poszły z nudów...
boukun

Kilka lat wstecz, byłeś tu kimś, kiedy
kibicowałem ci w bojach z 'piotrem'...
ale dziś... mieszasz pojęcia, posądzasz
tych młodych ludzi o właściwe sobie lenistwo
umysłowe, niewiedzę... żałosne.

-- -
pulsar

Data: 2017-07-23 09:00:43
Autor: Stachu Chebel
Obrazki z blokad
W dniu niedziela, 23 lipca 2017 14:00:31 UTC+2 użytkownik pulsar napisał:
> [...]

kibicowałem ci w bojach z 'piotrem'...
ale dziś... mieszasz pojęcia, posądzasz
tych młodych ludzi o właściwe sobie lenistwo

===========
Hmm.., już kilka razy chciałem napisać ni mniej ni więcej to samo. Weź Bekon przestań fandzolić głupoty, popatrz na świat realnie, jeżeli z czymś się nie zgadzasz, bądź jeżeli coś popierasz, to napisz o tym, uzasadnij, będzie dyskusja bądź pyskusja.. Proste jak 2x2 !! Od pewnego czasu zachowujesz się na różnych grupach jak głupek..

Data: 2017-07-23 18:03:31
Autor: boukun
Obrazki z blokad

============

[...]

Twój świat Sorosa mnie nie interesuje!

lukasz
2 min. temu

na manifestacji 15 tys z 2 mln mieszkańców we wszystkich mediach wrzawa a
największa za granicą ta coś za tym musi stać ale na pewno nie Polacy

Data: 2017-07-23 17:31:40
Autor: boukun
Obrazki z blokad
[...]

Ci ludzie naprawdę nie wiedzą, dlaczego demonstrują. Oni nawet nie wiedzą, że sądy nie są i nie były nigdy niezależne. Dali się ponieść POsrańcom i Nowomodnym... To nie pierwszy raz, jak elity chcą się dobrać do władzy na barkach polskich robotników i studentów. Coś wiedzą, że gdzieś dzwoni, ale nie wiedzą w jakim uchu....

boukun

Obrazki z blokad