Obrecz do gorala dla ponad stukilowego faceta. Na 32 szprychy.

Data: 2011-09-26 18:06:17
Autor: kamil/Endurorider.pl
Obrecz do gorala dla ponad stukilowego faceta. Na 32 szprychy.

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5q4de$m5v$1inews.gazeta.pl...

Szprychy pewnie tez bede zmieniac, to i w tej kwestii chetnie przyjme porade.

http://rowerowy.com/czesci/obrecze_opaski/vuelta_excalibur_dh26 + DT Champion + kumaty człowiek od zaplotu. Moja jeździ od 2005 roku i dopiero teraz obręcz zaczyna pękać.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-26 16:13:29
Autor: Ryszard Mikke
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

> Szprychy pewnie tez bede zmieniac, to i w tej kwestii chetnie przyjme > porade.

Achhhh... No tak zapomnialem o tym.

Teraz bedzie trudniej: Pod v-brake'i. Niby to tylne kolo, ale tez czasem
uzywam hamulcow.

--
rmikke

Data: 2011-09-26 18:26:44
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j5q8b9

Teraz bedzie trudniej: Pod v-brake'i. Niby to tylne kolo, ale tez czasem
uzywam hamulcow.

W tym samym sklepie jest/była Air Line 3 - miała dobre opinie. Miałem kiedyś takie, ale sprzedałem je jako fabrycznie nowe bo porzuciłem drogę v-braków ;)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-26 16:40:36
Autor: Ryszard Mikke
> [...]

W tym samym sklepie jest/była Air Line 3 - miała dobre opinie. Miałem kiedyś takie, ale sprzedałem je jako fabrycznie nowe bo porzuciłem drogę v-braków ;)

Bardzo fajne obrecze, mimo ze wlasnie taka mi zaczyna pekac.
Z tym, ze obawiam sie, ze bardziej byly...

--
rmikke

Data: 2011-09-26 21:28:29
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j5q9u4

Bardzo fajne obrecze, mimo ze wlasnie taka mi zaczyna pekac.
Z tym, ze obawiam sie, ze bardziej byly...

Gdyby nie wymóg V-ek to nie byłoby problemu :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Obrecz do gorala dla ponad stukilowego faceta. Na 32 szprychy.