Obrecz do gorala dla ponad stukilowego faceta. Na 32 szprychy.

Data: 2011-09-27 22:06:29
Autor: Picia
Obrecz do gorala dla ponad stukilowego faceta. Na 32 szprychy.
Nie wiem co koledzy z grupy powiedzą  na taki układ ale mam koło do sprzedania na obręczy Sunrims Rhynolite czarna, szprychy DT 2.0 Champion srebrne x 36, piasta to LX czarna pod V breake. Sam ważę 100kg i ujeżdżałem tą obręcz około 1000km po czym zmuszony byłem przejść na tarczę. Stan określam jako wzorowy. Koło plecione na 3 krzyże. Więcej na priv.

--
Piotr

Data: 2011-09-27 20:31:54
Autor: Ryszard Mikke
Picia <toolpusherWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Koledzy to nic nie powiedza, bo niby czemu mieliby.

Ale ja mam fajna piaste, wiec chce obrecz.

Czekaj, a ile chcesz za to kolo? Bo obrecz mi sie podoba, a piaste moglbym
Mlodemu oddac, zdaje sie, ze ma slabsza...

--
rmikke

Data: 2011-09-28 01:13:51
Autor: Picia
Obrecz do gorala dla ponad stukilowego faceta. Na 32 szprychy.
Czekaj, a ile chcesz za to kolo?

Koło na Allegro.  Nick: toolpusher.

http://allegro.pl/kolo-sunrims-rhynolite-piasta-lx-szprychy-dt-i1846253253.html

--
Piotr

Data: 2011-09-28 11:03:45
Autor: Ryszard Mikke
Obrecz do gorala dla ponad stukilowego faceta. Na 32 szprychy.
> [...]

No to nawet miesciloby mi sie w budzecie.

Tyle, ze wczoraj po napisaniu posta poszedlem na rower, poodychalem powietrzem
wprawdzie warszawskim, ale chlodnym i zauwazylem, ze cala kombinacja mi nie
wyjdzie, bo nie chce zenic obreczy na 36 otworow z piasta na 32. A jakbym mial
montowac to kolo w calosci, to juz wole kupic te Rigide i dobre szprychy.

--
rmikke

--

Obrecz do gorala dla ponad stukilowego faceta. Na 32 szprychy.