Obręcz i piasta 36 szprych > czy można zapleść na 24?

Data: 2009-12-17 21:33:33
Autor: Adrian S.
Obręcz i piasta 36 szprych > czy można zapleść na 24?
Przetestuj. Ja dla sprawdzenia zaplotłem tylne koło ze słoneczkiem z jednej
strony - póki co przeżyło jeden maraton i trochę jazdy. Także proponuję
eksperyment bo przyniesie więcej informacji niż teoretyczne dywagacje. Aha,
lepiej jeśli obręcz jest dwuścienna.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-12-17 13:20:39
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 17 Gru, 21:33, "Adrian S." <adriansochoS...@NIEgmail.com> wrote:
[...]
Jest dwuścienna, stożkowa. Konkretnie zamierzam tak zrobić koło
przednie.

Obręcz i piasta 36 szprych > czy można zapleść na 24?