Obręcz na wyprawę - co zamiast Su nrims Rhyno Lite 26", 36 otw.?

Data: 2009-05-22 17:45:20
Autor: #:-) gps
Obręcz na wyprawę - co zamiast Su nrims Rhyno Lite 26", 36 otw.?
Proszę o sugestie aktywnych sakwiarzy lub osoby siedzące w sprzęcie.

Zajeździłem obręcz Sunrims Rhyno Lite 26", 36 otw., która mi pięknie służyła na 2 sporych wyprawach wakacyjnych (wytarły się brzegi od hamulców, co prawda jeszcze mi posłuży jakiś czas jako rezerwowa, ale już raczej 'po domu' niż na zagranicę). W komplecie ze szprychami DT 2mm , piastą Novatec na 4 łoż. masz. i oponą Schwalbe Marathon Plus był to komplet bez mała pancerny na tyle, że nie musiałem się zajmować takimi pierdołami jak wymiana szprych, łatanie dętek itp.

Chętnie kupiłbym taką samą obręcz, ale ciężko ją dostać. Co innego proponujecie w porównywalnych pieniądzach, czyli do 100 zł, a równie niezawodnego?

Z góry wdzięczny za sugestie.

#:-)
gps

Data: 2009-05-22 17:20:29
Autor: M_X
Obręcz na wyprawę - co zamiast Sunrims Rhyno L ite 26", 36 otw.?
Zajeździłem obręcz Sunrims Rhyno Lite 26", 36 otw., która mi pięknie służyła ....
Chętnie kupiłbym taką samą obręcz, ale ciężko ją dostać.

 Pierwszy lepszy sklep:
http://tinyurl.com/p2qv9r
Sam mam wersję XL i po paru ładnych latach ścianki się jeszcze trzymają, sprzęt pancerny jak diabli.

 PODRAV
                M_X

Data: 2009-05-22 18:09:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Obręcz na wyprawę - co zamiast Su nrims Rhyno Lite 26", 36 otw.?
Panie #:-) gps, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gv6hah$7ht$1news.onet.pl> przy ul....

[...]

Ja tam już prawie 10000km na Alexrimsie X2100 przejechałem, nawet dwóch. W
przyszłym roku myślę będzie do wymiany. Tyle, że nie wiem, czy istnieją
wersje 26''.
Uwierz mi, że są używane w różnych, często mocno nietrekkingowych warunkach
(vide - przejazd z Magury na Błatnią i zjazd do Jaworza, dzikie zjazd z
Magurki Wilkowickiej po niebieskiej trasie narciarskiej i takie tam), a
działają nadal bardzo ładnie.

Data: 2009-05-22 22:51:15
Autor: PMG
#:-) gps pisze:

[...]

Widziałem je w http://www.sportset.pl/. Nigdy nie kupowałem tam wysyłkowo ale sklep stacjonarny jest bardzo ok.

Sam mam Alexrims ACE19 (uwaga: nie ACE18) i po ok 12 tys. km na pewno jeszcze parę tysięcy pojeżdżą. Mocno ponad połowa dystansu z sakwami - jeździec 70 kg - i nie mogę narzekać. Unikam asfaltów ale też i niespecjalnie je katuje. Mogę polecić, choć katalogowo ten Alex jest do lżejszych zastosowań niż Twoje Sunrimsy.

Data: 2009-05-23 17:24:47
Autor: Wojtek Paszkowski
Obręcz na wyprawę - co zamiast Sunrims Rhyno L ite 26", 36 otw.?
"PMG" <pmg@pmg.pl> wrote in message news:gv7387$dfu$1inews.gazeta.pl...

Sam mam Alexrims ACE19 (uwaga: nie ACE18) i po ok 12 tys. km na pewno jeszcze parę tysięcy pojeżdżą.(...) Mogę polecić

ostatnio się nad nią właśnie zastanawiałem - ma niby ciut grubsze ścianki od ACE18, to i może dłużej pociągnie. Z jakimi najwęższymi oponami na niej jeździłeś?

pozdr

Data: 2009-05-23 17:47:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Obręcz na wyprawę - co zamiast Sunrims Rhyno Lite 26", 36 otw.?
Panie Wojtek Paszkowski, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gv94pi$q1g$1news.wp.pl> przy ul....

Z jakimi najwęższymi oponami na niej jeździłeś?

Taki, na przykład, Szaman miał na bodaj 19-milimetrowej obręczy opony 23mm
i wszystko mu grało. Choć lepiej, żeby się wypowiedział tenże Szaman, bo
cyferki nie są moją mocną stroną. ;-))

Data: 2009-05-23 21:55:42
Autor: PMG
Wojtek Paszkowski pisze:

ostatnio się nad nią właśnie zastanawiałem - ma niby ciut grubsze ścianki od ACE18, to i może dłużej pociągnie. Z jakimi najwęższymi oponami na niej jeździłeś?

Nie wiem czy bardzo pomogę: najwęższe to były 26x1,75 Marathon Cross. W praktyce pewnie obie obręcze są niezłe a na ich trwałość, albo ogólnie trwałość koła, wpływa w większym stopniu zaplecenie i sposób ich użytkowania a nie sama obręcz.

Obręcz na wyprawę - co zamiast Su nrims Rhyno Lite 26", 36 otw.?