Obręcz na wyprawę - co zamiast Sunrims Rhyno L ite 26", 36 otw.?

Data: 2009-05-22 17:20:29
Autor: M_X
Obręcz na wyprawę - co zamiast Sunrims Rhyno L ite 26", 36 otw.?
Zajeździłem obręcz Sunrims Rhyno Lite 26", 36 otw., która mi pięknie służyła ....
Chętnie kupiłbym taką samą obręcz, ale ciężko ją dostać.

 Pierwszy lepszy sklep:
http://tinyurl.com/p2qv9r
Sam mam wersję XL i po paru ładnych latach ścianki się jeszcze trzymają, sprzęt pancerny jak diabli.

 PODRAV
                M_X

Obręcz na wyprawę - co zamiast Sunrims Rhyno L ite 26", 36 otw.?