Obrona Częstochowy

Data: 2011-08-24 20:34:11
Autor: tmackowiak
Obrona Częstochowy
Jeśli taka taktyka skończy się sukcesem to będę mocno zdziwiony.

Zero pressingu, zero gry, tylko długie wykopy.

Jakby cofnęli się do lat 80-tych.

Podsumowując:
Wisła była(jest) zdecydowanie gorszym zespołem. Mimo to mogła awansowac, gdyby tylko chciała i umiała odrobinę pomóc swojemu szczęściu. Wystarczyło ostatnie 20 minut grac cyniczną, ale mądrą grę na przetrzymanie. Trzeba było zwyczajnie gryźc trawę, spowalniac, przeszkadzac, uprawiac bardziej partyzantkę niż futbol (jeśli się jest o klasę gorszym) byle robic to inteligentnie. Niestety okazało się, że nie potrafili nawet tego. No, to jest trochę załamujące.

A tak poza wszystkim, to dawno, bardzo dawno, nie widziałem drużyny, która by zostawiała przeciwnikowi tyyyyyyle przestrzeni na bokach na wysokości pola karnego. Po czymś takim padła druga bramka, ale mogło wcześniej paśc więcej. Wyglądało jakby grali bez jednego bocznego obrońcy (Mr Diaz?). Trudno zdziałac cokolwiek z czymś takim.

--

Obrona Częstochowy