Obrona Wiednia a rozbiory.

Data: 2013-11-15 21:45:49
Autor: Micha艂
Obrona Wiednia a rozbiory.
  Za pomoc przeciw Turkom Austro-W臋gry rozebra艂y Polsk臋?
  W zasadzie chodzi mi o to jak pomoc Austrii w walce z Turkami ma si臋 do p贸藕niejszych rozbior贸w. Od razu mog臋 powiedzie膰, jak czyta艂em, os艂abi艂a Polsk臋 ta wyprawa.

Data: 2013-11-15 21:53:45
Autor: u2
Obrona Wiednia a rozbiory.
W dniu 2013-11-15 21:45, Micha艂 pisze:
[...]

no dobra, ale jak oslabila ? czemu szczylu jestes taki goloslowny ?

--
"呕yd贸w gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, 偶e s膮 narodem wybranym. Czuj膮 si臋 oni upowa偶nieni do interpretowania wszystkiego, tak偶e doktryny katolickiej. Cokolwiek by艣my zrobili, i tak b臋dzie poddane ich krytyce - za ma艂o, 偶e 藕le, 偶e zbyt ma艂o ofiarnie. W moim najg艂臋bszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z 呕ydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, kt贸rzy u偶ywaj膮 s艂贸w 'antysemita', 'antysemicki', nale偶y traktowa膰 jak ludzi niegodnych debaty, kt贸rzy usi艂uj膮 niszczy膰 innych, gdy brakuje argument贸w merytorycznych. To oni tworz膮 mow臋 nienawi艣ci".

Data: 2013-11-17 12:02:26
Autor: Micha艂
Obrona Wiednia a rozbiory.
W dniu 2013-11-15 21:53, u2 pisze:
[...]

  Szczylu nie wiem, a mo偶e wzmocni艂a, bo wygrali艣my z Austriakami z Turcj膮, ale p贸藕niej by艂y rozbiory, nie szczylu?

Obrona Wiednia a rozbiory.