Obrona króla

Data: 2011-03-09 02:24:03
Autor: sooobi
Obrona króla
82-77 dla Portland. Kto ma ilp niech zobaczy jak Blazersi rzucaja na
84-77. ŚWIETNA obrona KRÓLA!

Data: 2011-03-09 12:09:43
Autor: Leszczur
Obrona króla
On 9 Mar, 11:24, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
82-77 dla Portland. Kto ma ilp niech zobaczy jak Blazersi rzucaja na
84-77. ŚWIETNA obrona KRÓLA!

Raz: od poczatku akcji asekurowal Bibby'ego przed penetracja Roya.
Wiesz jak Bibby broni wiec ciezko jest go za to winic.
Dwa: pokaz mi jednego, ktory nigdy sie nie zagapil. GWall klasycznie
urwal sie Jamesowi i tyle.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-03-10 01:00:54
Autor: sooobi
Obrona króla
Dwa: pokaz mi jednego, ktory nigdy sie nie zagapil. GWall klasycznie
urwal sie Jamesowi i tyle.

Podstawowa nauka obrony jest to ze zawodnik ma widzic pilke i swojego
obronce,  ma to kontrolowac. On odwrocil sie plecami do G-Walla nawet
nie wiedzial gdzie jest.

Data: 2011-03-10 01:32:35
Autor: Leszczur
Obrona króla
On 10 Mar, 10:00, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Dwa: pokaz mi jednego, ktory nigdy sie nie zagapil. GWall klasycznie
> urwal sie Jamesowi i tyle.

Podstawowa nauka obrony jest to ze zawodnik ma widzic pilke i swojego
obronce,  ma to kontrolowac.

Nawet jesli obronca jest przed nim a piłka za nim :-)

On odwrocil sie plecami do G-Walla nawet
nie wiedzial gdzie jest.

No i dostał nauczkę. Jeśli James będzie to robił regularnie to
pogadamy. Na razie to incydent.
Howardowi też na pewno czasami center sie urywa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-03-10 04:36:21
Autor: sooobi
Obrona króla
On 10 Mar, 10:32, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Podstawowa nauka obrony jest to ze zawodnik ma widzic pilke i swojego
> obronce,  ma to kontrolowac.

Nawet jesli obronca jest przed nim a piłka za nim :-)

Oczywiscie! Powinien stanac tak zeby pilke miec po swojej lewej a
obrońce po swojej prawej.

Data: 2011-03-09 21:45:17
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Obrona króla
Dnia 09-03-2011 o 11:24:03 sooobi <sooobi@gmail.com> napisał(a):

82-77 dla Portland. Kto ma ilp niech zobaczy jak Blazersi rzucaja na
84-77. ŚWIETNA obrona KRÓLA!

E tam, zwróć uwagę na świetną pracę nóg Millera przeciwko Roy'owi(!!!) w  tej samej akcji.

A jeśli już czepiać się bronka, to za akcje przeciwko Wallace'owi chwilę  później - 2+1 po asyście Millera i punkty po piwocie, przy którym James  sugerował błąd kroków (hipokryta).

pzdr
This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon

Data: 2011-03-12 12:37:16
Autor: lorak
Obrona króla
W dniu 2011-03-09 11:24, sooobi pisze:
82-77 dla Portland. Kto ma ilp niech zobaczy jak Blazersi rzucaja na
84-77. ŚWIETNA obrona KRÓLA!

http://www.nba.com/video/games/warriors/2011/03/11/0021000975_orl_gsw_recap.nba/index.html

akcja od 2:12

Data: 2011-03-17 02:36:42
Autor: sooobi
Obrona króla
On 12 Mar, 12:37, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2011-03-09 11:24, sooobi pisze:

> 82-77 dla Portland. Kto ma ilp niech zobaczy jak Blazersi rzucaja na
> [...]

Wczorajszy mecz z Thunder wynik 37-30, Durant dostaje alleya na 39-30
ponownie NIESAMOWITA OBRONA KRÓLA!!!

A w rewanżu Wade'a robi dla mnie akcje sezonu
http://www.youtube.com/watch?v=rpCUlaYRN2U&feature=related

Data: 2011-03-17 11:14:33
Autor: lorak
Obrona króla
W dniu 2011-03-17 10:36, sooobi pisze:
[...]

dlaczego wytykasz pojedyncze błędy (które zdarzają się każdemu) zamiast skupić się na całości obrony?
gdzie na przykład byłeś po ostatnim meczu z thunder, gdy James defensywnie zagrał ŚWIETNE spotkanie broniąc Duranta.

Data: 2011-03-17 03:46:00
Autor: sooobi
Obrona króla
On 17 Mar, 11:14, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:

>>> 82-77 dla Portland. Kto ma ilp niech zobaczy jak Blazersi rzucaja na
>>> 84-77. WIETNA obrona KR LA!

> Wczorajszy mecz z Thunder wynik 37-30, Durant dostaje alleya na 39-30
> ponownie NIESAMOWITA OBRONA KR LA!!!

dlaczego wytykasz pojedyncze b dy (kt re zdarzaj si ka demu) zamiast
skupi si na ca o ci obrony?

Ot razą mnie takie szkolne błędy, które popełnia LeBron.

gdzie na przyk ad by e po ostatnim meczu z thunder, gdy James
defensywnie zagra WIETNE spotkanie broni c Duranta.

Przed komputerem patrzyłem pewnie z takim samym uznaniem jak Ty na to
jak LeBron wtedy bronił Durnia

Data: 2011-03-17 04:17:07
Autor: sooobi
Obrona króla
On 17 Mar, 11:46, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

> defensywnie zagra WIETNE spotkanie broni c Duranta.

Przed komputerem patrzyłem pewnie z takim samym uznaniem jak Ty na to

W tym meczu z kolei patrzylem z jeszcze wiekszym uznaniem jak LeBron
jest bezradny pilnujac Duranta.
Jeśli ktoś ma odebrać Rose'owi MVP to moze byc to Durant, który
wrzucił szósty bieg.

Data: 2011-03-17 07:11:01
Autor: Leszczur
Obrona króla
On 17 Mar, 12:17, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

jest bezradny pilnujac Duranta.
Jeśli ktoś ma odebrać Rose'owi MVP to moze byc to Durant, który

Nie powiem - kazda porazka Heat oddala Jamesa od nagrody. Tym
bardziej, ze Heat nie beda nawet w pobliżu zeszłorocznego wyniku
Cavs.
Powiem więcej - jeśli Bulls uda się wdrapać na #1 to nie będę kręcił
nosem na nagrodę dla Rose'a, chociaż wolałbym, zeby jej nie dostał i
żeby miał bardzo wysoką motywację na kolejny sezon ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-03-17 18:14:13
Autor: sooobi
Obrona króla
[...]

Dla mnie LeBron nie jest nawet blisko zeby w tym roku dostac MVP, ba jesli do pierwszej piatki mieliby gracze isc pozycjami czymi nie dajemy 2sf-ow tylko jeden sf i jeden pf to LeBron znalazby sie dopiero w 2 piatce ligi.

Data: 2011-03-17 21:02:56
Autor: lorak
Obrona króla
W dniu 2011-03-17 18:14, sooobi pisze:
[...]

?!
niby kto jest tym lepszym SF niż LeBron?

Data: 2011-03-17 14:12:14
Autor: Leszczur
Obrona króla
On 17 Mar, 21:02, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> jesli do pierwszej piatki mieliby gracze isc pozycjami czymi nie dajemy
> 2sf-ow tylko jeden sf i jeden pf to LeBron znalazby sie dopiero w 2

?!
niby kto jest tym lepszym SF ni LeBron?

No jak mozesz pytac kto? A prawda Ty nie grasz z nami w kiperze to nie
wiesz, ze Bart ma w skladzie Duranta :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-03-17 15:29:43
Autor: Bartek Sobczak
Obrona króla
On 17 Mar, 22:12, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> ?!
> niby kto jest tym lepszym SF ni LeBron?

No jak mozesz pytac kto? A prawda Ty nie grasz z nami w kiperze to nie
wiesz, ze Bart ma w skladzie Duranta :-)

eee tam Duranta, mam IBAKE!!!!

Data: 2011-03-17 15:29:16
Autor: Bartek Sobczak
Obrona króla

> [...]
> jesli do pierwszej piatki mieliby gracze isc pozycjami czymi nie dajemy
> 2sf-ow tylko jeden sf i jeden pf to LeBron znalazby sie dopiero w 2

?!
niby kto jest tym lepszym SF ni LeBron?

w tym sezonie lepiej od niego gra Durant.

Data: 2011-03-18 08:26:26
Autor: lorak
Obrona króla
W dniu 2011-03-17 23:29, Bartek Sobczak pisze:
[...]

nie gra od niego lepiej.

Data: 2011-03-18 01:33:06
Autor: sooobi
Obrona króla
On 18 Mar, 08:26, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:

> w tym sezonie lepiej od niego gra Durant.

nie gra od niego lepiej.

gra lepiej
gra lepiej

napisalem dwa razy wiec zgodnie z zasami z forum e-basketu mam racje!

Data: 2011-03-18 09:54:01
Autor: lorak
Obrona krĂłla
W dniu 2011-03-18 09:33, sooobi pisze:
[...]

nie gra lepiej. a jeśli uważasz, że gra, to uzasadnij to jakoś, bo przypominam, iż to ty bez żadnego uargumentowanie rzuciłeś dość szalone stwierdzenie.

Data: 2011-03-18 09:41:10
Autor: Bartek Sobczak
Obrona króla
On 18 Mar, 09:54, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

nie gra lepiej. a jeśli uważasz, że gra, to uzasadnij to jakoś, bo
przypominam, iż to ty bez żadnego uargumentowanie rzuciłeś dość szalone

Coż, Durant efektywniej zdobywa punkty, mniej traci piłek(strata jest
gorsza niz cokolwiek innego). Nie zabiera gry kolegom, tak jak robi to
LeBron, który mimo większej ilości asyst przetrzymuje piłkę, klepie ją
i klepie bawi się w pg i szuka kwadratowych jajec - taki argument z
forum e-basketu dodalem. Jakby wprowadzili w koszykowce statystykę,
bezproduktywne posiadanie piłki, czyli ile procent czasu zawodnik ma
piłke w rękach (USG% tego nie obrazuje) to LeBron byłby w czubie ligi..
Asysty, które na 1 rzut oka wskazuja na statyczną przewagę LeBrona to
najmniej istotny element. Bo LeBron rozdaje asysty a Durant daje je
swoim kolegom, którzy dzięki niemu je zaliczają.

Miami i Thunder to 2 zespoły, które oglądałem w tym roku najczęściej i
niestety muszę przyznać, ze LeBron nie jest tak dobry jak wydawało
się, że mógłby być jeszcze kilka lat. Miota się miedzy byciem pg a
byciem sf, w ważnych chwilach w 100 akcjach na 100 dałbym piłkę
Wade'owi. LeBron nie może być rozpatrywany jako kandydat do MVP bo nie
jest nawet MVP swojego zespołu.

Dla mnie LeBron był lepszym koszykarzem 3 lata temu niż jest obecnie,
gdybym miał budować zespół i miałbym do wyboru LeBrona(2010) i
Duranta(2010) to biore tego drugiego, jeśli miałbym LeBrona (2008) i
Duranta (2010) to brałbym tego pierwszego.

Data: 2011-03-19 05:13:45
Autor: lorak
Obrona króla
W dniu 2011-03-18 17:41, Bartek Sobczak pisze:

Coż, Durant efektywniej zdobywa punkty,

różnica 1.0% w TS to niewiele, wynika zresztą z FT, bo eFG% to James ma lepszą.

  mniej traci piłek(strata jest
gorsza niz cokolwiek innego).

to wynika z roli - jeden jest rozgrywającym, drugi gra bardzo dużo bez piłki.
stosunek asyst do strat to 0.99 w przypadku KD i 2.00 u LJ, czyli LeBron jest dużo lepszy.
zresztą patrzę na 82gams i mimo że Durant gra sporo mniej z piłką, to ma o jedną ball handling tov więcej niż klepiący James!

  Nie zabiera gry kolegom, tak jak robi to
LeBron, który mimo większej ilości asyst przetrzymuje piłkę, klepie ją
i klepie bawi się w pg

LeBron jest PG i nie przetrzymuje piłki bardziej niż Nash, CP, czy nawet Rose. już w zeszłym sezonie sporo klepał też Mo, teraz jest przecież Wade.

[...]

:D

ofensywa heat z LeBronem na parkiecie jest taka sama (ortg) jak Thunder z Durantem.

[...]

to źle byś zrobił.

..

Dla mnie LeBron był lepszym koszykarzem 3 lata temu niż jest obecnie,

wow.
u LeBron widać ogromny krok naprzód miedzy sezonem '08 a '09. lato w reprezentacji razem z innymi superstarami swoje jak widać zrobiło.

podsumowując mamy niewielką przewagę Duranta w efektywności zdobywania punktów, ale z kolei James jest lepszy w pozostałych aspektach ofensywy i ogólnie ataki ich drużyn są niemal takie same z nimi na boisku.

niestety pominąłeś całkowicie drugą stronę parkietu, w sumie nie ma się co dziwić, bo LeBron niszczy tu Duranta (i teraz jest już całkowicie zrozumiałe dlaczego czepiasz się pojedynczych błędów LJ w D). James poprawia defensywę heat o 4.6 pts w drtg, co jak na niskiego to świetny wynik (zresztą jak na wysokiego też, np. Duncan ma 5.9, Bynum 5.6 a KG 4.9). Durant pogarsza D thuunder o 8.3! krótko mówiąc tragedia.

Data: 2011-03-20 09:21:21
Autor: sooobi
Obrona króla
On 19 Mar, 05:13, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2011-03-18 17:41, Bartek Sobczak pisze:

> Co , Durant efektywniej zdobywa punkty,

r nica 1.0% w TS to niewiele, wynika zreszt z FT, bo eFG% to James ma
lepsz .

Piszac o efektywnosci mam jeszcze na mysli to ze Durant potrzebuje do
tego pilki przez mniejsza ilosc czasu niz LeBron

  mniej traci pi ek(strata jest

> gorsza niz cokolwiek innego).

to wynika z roli - jeden jest rozgrywaj cym, drugi gra bardzo du o bez
pi ki.

to moze nie powinno sie ich porywnac cyferkami:P

zreszt patrz na 82gams i mimo e Durant gra sporo mniej z pi k , to ma
o jedn ball handling tov wi cej ni klepi cy James!

Ale czy to zle podanie czy to strata z kozla to juz nie ma znaczenia -
poki co nie ma rozroznienia z ktorego rodzaju straty wpada wiecej
punktow per poss.

  Nie zabiera gry kolegom, tak jak robi to

> LeBron, kt ry mimo wi kszej ilo ci asyst przetrzymuje pi k , klepie j
> i klepie bawi si w pg

LeBron jest PG i nie przetrzymuje pi ki bardziej ni Nash, CP, czy nawet
Rose. ju w zesz ym sezonie sporo klepa te Mo, teraz jest przecie Wade.

Pewnie tylko Nash CP czy Rose umieja kreowac kolegow, Lebron klepie bo
lubi. Lepiej nie rozpatrujmy LeBrona jako podajacego pg bo wypada tam
po prostu slabiutko.

> Miami i Thunder to 2 zespo y, kt re ogl da em w tym roku najcz ciej i
> niestety musz przyzna , ze LeBron nie jest tak dobry jak wydawa o
> si , e m g by by jeszcze kilka lat. Miota si miedzy byciem pg a
> byciem sf, w wa nych chwilach w 100 akcjach na 100 da bym pi k
> Wade'owi.

to le by zrobi .

cos mi tnie polskie znaki i nie wiem co napisales:/
ze l'e by zrobil?:)

> Dla mnie LeBron by lepszym koszykarzem 3 lata temu ni jest obecnie,

wow.
u LeBron wida ogromny krok naprz d miedzy sezonem '08 a '09. lato w
reprezentacji razem z innymi superstarami swoje jak wida zrobi o.

Ale ja pisze o sezonie 10/11. gra gorzej niz w sezonie 08 czy 09.

podsumowuj c mamy niewielk przewag Duranta w efektywno ci zdobywania
punkt w, ale z kolei James jest lepszy w pozosta ych aspektach ofensywy
i og lnie ataki ich dru yn s niemal takie same z nimi na boisku.

statystycznie powiedzmy ze tak to wyglada.

niestety pomin e ca kowicie drug stron parkietu, w sumie nie ma si
co dziwi , bo LeBron niszczy tu Duranta (i teraz jest ju ca kowicie
zrozumia e dlaczego czepiasz si pojedynczych b d w LJ w D).

Czepiam sie z innego powodu, dlatego ze LeBron takie bledy robi w
kazdym meczu. Jedne mniej razace inne bardziej. Obejrzyj mecze Thunder
i sprobuj takie babole znalezc u Duranta.

James
poprawia defensyw heat o 4.6 pts w drtg, co jak na niskiego to wietny
wynik (zreszt jak na wysokiego te , np. Duncan ma 5.9, Bynum 5.6 a KG
4.9). Durant pogarsza D thuunder o 8.3! kr tko m wi c tragedia.

Ale ogolnie zgadzam sie ze obrona James > obrona Duranta, nie bez
powodu zdziwiles sie ze typuje Duranta zamiast LeBrona na najlepszego
sf-a ligi. Ot statystycznie James na broniej stronie parkietu wypada
lepiej co powinno powiedziec nam ze ogolnie LeBron > Durant. Ale
ogladajac mecze LeBron nie gra tak dobrze, przetrzymuje pilke, lamie
zagrywki w polowie tym przetrzymywaniem. Robi z siebie pg, a pg jest
slabym. Ot uwazam ze Durant gra lepiej niz James jako sf w tym
sezonie. Wiem, ze statystyki jednak tego nie popieraja.

Data: 2011-03-17 19:33:32
Autor: wiLQ
Obrona króla
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie powiem - kazda porazka Heat oddala Jamesa od nagrody.

Co wiecej nam mowi o sposobie przyznawania nagrody niz o wartosci
LeBrona...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-03-17 19:32:58
Autor: wiLQ
Obrona króla
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Wczorajszy mecz z Thunder wynik 37-30, Durant dostaje alleya na 39-30
> ponownie NIESAMOWITA OBRONA KRÓLA!!!

dlaczego wytykasz pojedyncze błędy (które zdarzają się każdemu) zamiast skupić się na całości obrony?

Szkalowanie konkurencji... przeciez Rose jakos musi byc MVP!

--
pzdr
wiLQ

Obrona króla