Obrona króla

Data: 2011-03-09 12:09:43
Autor: Leszczur
Obrona króla
On 9 Mar, 11:24, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
82-77 dla Portland. Kto ma ilp niech zobaczy jak Blazersi rzucaja na
84-77. ŚWIETNA obrona KRÓLA!

Raz: od poczatku akcji asekurowal Bibby'ego przed penetracja Roya.
Wiesz jak Bibby broni wiec ciezko jest go za to winic.
Dwa: pokaz mi jednego, ktory nigdy sie nie zagapil. GWall klasycznie
urwal sie Jamesowi i tyle.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-03-10 01:00:54
Autor: sooobi
Obrona króla
Dwa: pokaz mi jednego, ktory nigdy sie nie zagapil. GWall klasycznie
urwal sie Jamesowi i tyle.

Podstawowa nauka obrony jest to ze zawodnik ma widzic pilke i swojego
obronce,  ma to kontrolowac. On odwrocil sie plecami do G-Walla nawet
nie wiedzial gdzie jest.

Data: 2011-03-10 01:32:35
Autor: Leszczur
Obrona króla
On 10 Mar, 10:00, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Dwa: pokaz mi jednego, ktory nigdy sie nie zagapil. GWall klasycznie
> urwal sie Jamesowi i tyle.

Podstawowa nauka obrony jest to ze zawodnik ma widzic pilke i swojego
obronce,  ma to kontrolowac.

Nawet jesli obronca jest przed nim a piłka za nim :-)

On odwrocil sie plecami do G-Walla nawet
nie wiedzial gdzie jest.

No i dostał nauczkę. Jeśli James będzie to robił regularnie to
pogadamy. Na razie to incydent.
Howardowi też na pewno czasami center sie urywa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-03-10 04:36:21
Autor: sooobi
Obrona króla
On 10 Mar, 10:32, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Podstawowa nauka obrony jest to ze zawodnik ma widzic pilke i swojego
> obronce,  ma to kontrolowac.

Nawet jesli obronca jest przed nim a piłka za nim :-)

Oczywiscie! Powinien stanac tak zeby pilke miec po swojej lewej a
obrońce po swojej prawej.

Obrona króla