Obrona przed kasą fiskalna p rzy sprzedaży płyt

Data: 2009-02-26 13:38:10
Autor: gasper
Obrona przed kasą fiskalna p rzy sprzedaży płyt
a nie lepiej kupić kase za ten 1000 zł i rozwinąć asortyment i kasa sie zwróci?

Data: 2009-02-26 13:47:32
Autor: Tomek
Dnia 26-02-2009 o 13:38:10 gasper <ni@ma.pl> napisał(a):

a nie lepiej kupić kase za ten 1000 zł i rozwinąć asortyment i kasa sie zwróci?

Czasami przechodzi mi to przez myśl,
ale teraz chcę sprzedać ten towar i nie wtopić :-)

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-02-26 15:41:12
Autor: Gotfryd Smolik news
Obrona przed kasą fiskalna p rzy sprzedaży płyt
On Thu, 26 Feb 2009, gasper wrote:

a nie lepiej kupić kase za ten 1000 zł i rozwin±ć asortyment i kasa sie zwróci?

  Ale tylko o ile w ogóle liczysz się ze sprzedaż± *ci±gle* osobom
fizycznym w takim stopniu, aby zwraca*ło* się utrzymywanie kasy!
  Kasa fiskalna to nie tylko wydatek na nabycie.

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-02-26 23:04:33
Autor: gasper
Obrona przed kas± fiskalna przy sprzedaży płyt
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:Pine.WNT.4.64.0902261540080.3464quad...
[...]

już nie strasz ;) jakie inne koszty? rolki? przegl±d za 60 zł raz na 2 lata?
nie wiem jak teraz ale kiedy¶ można było połowe kasy odliczyć od vatu

Obrona przed kasą fiskalna p rzy sprzedaży płyt