Obronca konfidentow

Data: 2013-01-25 06:08:44
Autor: miś z okienka
Obronca konfidentow
 tylko Popieluszki nie zdolal uratowac

Data: 2013-01-25 13:06:37
Autor: Marek
Obronca konfidentow
On Jan 25, 6:08 am, "miœ z okienka" <jacek.bezadr...@o2.pl> wrote:
 tylko Popieluszki nie zdolal uratowac

Podobno sie kajał z tego powodu...

Data: 2013-01-25 22:33:18
Autor: miś z okienka
Obronca konfidentow

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:2a92f24b-58dc-438e-ad3b-aba8591ca1ecw8g2000yqm.googlegroups.com...
On Jan 25, 6:08 am, "mi? z okienka" <jacek.bezadr...@o2.pl> wrote:
tylko Popieluszki nie zdolal uratowac

Podobno sie kajał z tego powodu...

To jest najzalosniejsze.
Biorac poprawke na to, ile ubekow w kosciele wybronil, moglby sie tym Popieluszka juz nie afiszowac. Czlowiek bez wstydu.

Data: 2013-01-25 13:47:41
Autor: Marek
Obronca konfidentow
On Jan 25, 10:33 pm, "mi  z okienka" <jacek.bezadr...@o2.pl> wrote:
U ytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:2a92f24b-58dc-438e-ad3b-aba8591ca1ecw8g2000yqm.googlegroups.com...
On Jan 25, 6:08 am, "mi? z okienka" <jacek.bezadr...@o2.pl> wrote:

> tylko Popieluszki nie zdolal uratowac

Podobno sie kaja z tego powodu...

To jest najzalosniejsze.
Biorac poprawke na to, ile ubekow w kosciele wybronil, moglby sie tym
Popieluszka juz nie afiszowac. Czlowiek bez wstydu.

Szczeze,  tez go nie lubilem...

Data: 2013-01-26 10:01:07
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-01-25 22:47, Marek pisze:

Szczeze,  tez go nie lubilem...

Ale doceń chociaż jego postawę.

Data: 2013-01-26 19:19:04
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke0615$vjq$3node2.news.atman.pl...

| Ale doceń chociaż jego postawę.

Ty masz powody go doceniac. Nie znaczy to, ze wszyscy.

Data: 2013-01-27 09:49:14
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-01-26 19:19, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

| Ale doceń chociaż jego postawę.

Ty masz powody go doceniac. Nie znaczy to, ze wszyscy.

Każdy dążący do porozumienia, do pokoju, powinien być doceniony. Może ty to widzisz inaczej, ale ty nie rozumujesz jak ktoś normalny.

Data: 2013-01-27 15:36:19
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke2pmv$el1$2node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Każdy dążący do porozumienia, do pokoju

Oto i twoj 'pokoj' Trybynie - kazdy musi doceniac to co ty  doceniasz.

, powinien być doceniony. Może ty
| to widzisz inaczej, ale ty nie rozumujesz jak ktoś normalny.

Kiedys Wyszynski byl niemieckim agentem, teraz jest twoim bohaterem. No i gdzie wasze normy? Kazdy I sekretarz karmil was inna wersja ideologii, co dla was zawsze bylo wzorcem 'normalnosci'. Stan wojenny robiliscie dla 'normalizacji', teraz Tusk mial wam przywrocic 'normalnosc' i gdzie ona jest?
Normalnie jest tam, gdzie wasza wladza nie postawila swojej nozki. Wystarczy wyjechac i rozejrzec sie.

Data: 2013-01-28 12:21:48
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-01-27 15:36, jr pisze:

| Każdy dążący do porozumienia, do pokoju

Oto i twoj 'pokoj' Trybynie - kazdy musi doceniac to co ty  doceniasz.

Nie mój, tak się składa że ktoś niosący galazkę oliwną w ręku jest postrzegany jako ten pragnący zgody i pokoju. Kardynał Glemp jak najbardziej zasługuje na właśnie takie go postrzeganie.

> [...]

jest?
Normalnie jest tam, gdzie wasza wladza nie postawila swojej nozki. Wystarczy

Nie jest żadnym moim bohaterem. Jednak trudno nie zauważyć że to także dzięki niemu w kraju nastał względny spokój. Normy w oczach uczciwego człowieka zawsze są takie same - dobro od zła większość ludzi potrafi odróżnić bez niczyjej pomocy - typu szczekaczka propagandy kapitalistycznej, przemowy Pierwszego Sekretarza Partii, czy przemowa hierarchy kościelnego z ambony. Naprawdę chciałbyś zobaczyć sytuację Polaków w kraju gdyby Rewolucja Październikowa nigdy nie miała miejsca?

Data: 2013-01-28 19:54:16
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke5n5a$fso$1node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-01-27 15:36, jr pisze:

| > |

| Nie mój,

Jeszcze nigdy nie bylem twoj komuchu!

 tak się składa że ktoś niosący galazkę oliwną w ręku jest
| postrzegany jako ten pragnący zgody i pokoju. Kardynał Glemp jak
| najbardziej zasługuje na właśnie takie go postrzeganie.

Postrzegac mozesz sobie jak chcesz. Nie masz lepszego pokarmu od ludzkiej bezsilnosci?

Data: 2013-02-16 11:53:03
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-01-28 19:54, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości
|W dniu 2013-01-27 15:36, jr pisze:

| > |

| Nie mój,

Jeszcze nigdy nie bylem twoj komuchu!

I nie będziesz.. Sorry Jacek, to nic osobistego, ja po prostu nie gustuję w facetach.

> [...]
| najbardziej zasługuje na właśnie takie go postrzeganie.

Postrzegac mozesz sobie jak chcesz. Nie masz lepszego pokarmu od ludzkiej

Zasadniczo to kapitalizm sprawia że cała rzesza ludzi staje się bezsilna. Musi uczestniczyć w obłąkańczym tańcu w rytm melodii granej przez parę wiecznie nienażartych ryjów.

Data: 2013-02-16 19:52:46
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfnoea$5me$2node2.news.atman.pl...
> [...]

Jeszcze nigdy nie bylem twoj komuchu!

I nie będziesz.. Sorry Jacek, to nic osobistego, ja po prostu nie gustuję w facetach.

Coz - glodnemu chleb na mysli (nie wszyscy na psp poruszaja wylacznie tematy homo lub heteroseksualne)

Data: 2013-02-17 20:01:12
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-02-16 19:52, jr pisze:

Coz - glodnemu chleb na mysli (nie wszyscy na psp poruszaja wylacznie tematy homo lub heteroseksualne)

Mnie to one interesują tylko z względu na niesprawiedliwość jaka się dzieje słabszym.

Data: 2013-02-17 22:53:09
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfr9hc$ih8$3node2.news.atman.pl...
[...]

Rozczulajace...
Podporzadkowanie kojarzy ci sie z seksem, seks z niesprawiedliwoscia. Nic dziwnego, ze komuch-pracodawca gwalci swoje pracownice. To juz taka komusza mentalnosc.

Data: 2013-02-18 13:24:25
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-02-17 22:53, jr pisze:

[...]

Ty wielbiciel wolności w wyżeraniu słabszym z ich misek prawdopodobnie nigdy nie zrozumiesz takiej postawy jak bezinteresowne dla siebie czynienie dobra.
W ulubionym przez ciebie systemie jeden wiecznie nienażarty ryj potrafi zgwałcić i tysiące uczciwych ludzi. w ciągu dnia..

Data: 2013-02-18 13:28:31
Autor: u2
Obronca konfidentow
W dniu 2013-02-18 13:24, Trybun pisze:
W ulubionym przez ciebie systemie jeden wiecznie nienaĹźarty ryj potrafi
zgwałcić i tysiące uczciwych ludzi. w ciągu dnia..

To popierdolony zboku !

Data: 2013-02-18 17:19:35
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51221e6f$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-02-18 13:24, Trybun pisze:
W ulubionym przez ciebie systemie jeden wiecznie nienaĹźarty ryj potrafi
zgwałcić i tysiące uczciwych ludzi. w ciągu dnia..

To popierdolony zboku !

Wypad stad! (pomocnik z nocnika sie znalazl...)

Data: 2013-02-18 18:45:09
Autor: Przemysław M.
Obronca konfidentow
Dnia Mon, 18 Feb 2013 13:28:31 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-02-18 13:24, Trybun pisze:
W ulubionym przez ciebie systemie jeden wiecznie nienażarty ryj potrafi
zgwałcić i tysiące uczciwych ludzi. w ciągu dnia..

To popierdolony zboku !

Gościu, ty masz jednak cos z tym swoim łbem.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-02-18 17:16:54
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kft6jh$pd0$2node1.news.atman.pl...
[...]

:-DDD
Dla siebie zawsze byliscie dobrzy.

Data: 2013-02-18 20:50:36
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-02-18 17:16, jr pisze:

[...]

Dla wszystkich, no poza wiecznie nienażartymi ryjami i ich wiernymi pacholętami.

Data: 2013-02-18 23:13:30
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfu0mp$l6v$3node1.news.atman.pl...
[...]

Dla wszystkich

Wszystkich nie zdazyliscie wymordowac (tylko 150 milionow - nie wstyd wam Trybunie?)

Data: 2013-02-16 19:56:30
Autor: jr
Obronca konfidentow
[...]

Ty naprawde w to kiedys wierzyles? Musiales sie straszliwie zawiesc...

Data: 2013-02-17 20:01:08
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-02-16 19:56, jr pisze:
[...]

Nigdy, nawet przez chwilę nie miałem wątpliwości że kapitalizm to zło.

Data: 2013-02-17 22:44:30
Autor: jr
Obronca konfidentow

> [...]

bezsilnosci?

Zasadniczo to kapitalizm sprawia że cała rzesza ludzi staje się bezsilna.

Nikt w kapitalizmie nie jest bezsilny - otatecznie kazdy moze od kapitalizmu uciec. Kto z tamtad uciekl do PRL?

Data: 2013-02-18 13:24:00
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-02-17 22:44, jr pisze:

Zasadniczo to kapitalizm sprawia że cała rzesza ludzi staje się bezsilna.

Nikt w kapitalizmie nie jest bezsilny - otatecznie kazdy moze od kapitalizmu uciec. Kto z tamtad uciekl do PRL?

Już pisałem, przyjedź do Poznania i pogawędź sobie z mieszkającymi tu Grekami. Nie, nie są to nowi emigranci którzy teraz wybrali polski raj i dobrobyt ze względu na panujący u siebie kryzys.

Data: 2013-02-18 17:22:36
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kft6jh$pd0$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nigdy go sobie nie wybierali. Ich ojcowie zostali tu wypedzeni przez Czarnych Pulkownikow (jak nie patrzec, Hitler i Mussolini tez byli czerwoni).

Data: 2013-02-18 20:50:24
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-02-18 17:22, jr pisze:

[...]

Przez kapitalistyczne ścierwa. Gdyby to byli czerwoni pułkownicy to żaden z tych Greków nie mieszkałby teraz w Polsce.

Data: 2013-02-18 23:14:27
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfu0mp$l6v$2node1.news.atman.pl...
[...]

Czyli sami tu nie uciekli.

Data: 2013-02-19 16:33:49
Autor: Przemysław M.
Obronca konfidentow
Dnia Mon, 18 Feb 2013 20:50:24 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

A gdzie? Zgniliby na Łubiance?

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-26 12:28:23
Autor: u2
Obronca konfidentow
W dniu 2013-01-26 11:03, Przemysław M. pisze:
Boś komuch.

E nie, to ty jestes ubecki wypierdek kalecki :)

Data: 2013-01-26 19:37:14
Autor: zdumiony
Obronca konfidentow
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2a60f643-6aa2-411c-a703-4997943ac51du20g2000yqo.googlegroups.com...
Konczmy ten festiwal nieniawisci.
Prymas byl wielkim czlowiekiem, przypuszczam ze pare dni temu odbylo sie wielkie swieto w Niebie, gdy je obejmowal
(11) Blogoslawieni jestescie, gdy /ludzie/ wam uragaja i przesladuja was, i gdy z mego powodu mówia klamliwie wszystko zle na was. (12) Cieszcie sie i radujcie, albowiem wasza nagroda wielka jest w niebie. Tak bowiem przesladowali proroków, którzy byli przed wami.

Data: 2013-01-26 20:41:25
Autor: mis z okienka
Obronca konfidentow

Uzytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisal w wiadomosci news:ke17oq$1e2$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| wielkie swieto w Niebie, gdy je obejmowal
| (11) Blogoslawieni jestescie, gdy /ludzie/ wam uragaja

Prawda nie jest uraganiem. Prawda was wyzwoli.

Data: 2013-01-26 20:47:53
Autor: zdumiony
Obronca konfidentow
Użytkownik "mis z okienka" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:ke1bh5$4d3$1node2.news.atman.pl...
Prawda nie jest uraganiem. Prawda was wyzwoli.

to poczekaj, może i ciebie wyzwoli, ale może boleć, ostrzegam

Data: 2013-01-26 21:26:08
Autor: miś z okienka
Obronca konfidentow

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:ke1bt9$5lq$1node1.news.atman.pl...
| Użytkownik "mis z okienka" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości
|
| to poczekaj, może i ciebie wyzwoli

Co w tym zlego?

, ale może boleć, ostrzegam

co radzisz?

Data: 2013-01-26 21:33:46
Autor: zdumiony
Obronca konfidentow
Użytkownik "miś z okienka" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:ke1e51$70q$1node2.news.atman.pl...
co radzisz?

więcej pokory wobec prawdy
Misiu z okienka, zarzucasz m.in. że nie zdołał uratować Popiełuszki? A czy Popiełuszko maił by szansę zostać męczęnnikiem, gdyby został uratowany? Bardzo dobrze się stało, a Prymas miał przez lata wyrzuty sumienia z tego powodu, albo wszyscy powtarzając jaki Wyszyński był wielki, a nie widzą wielkości Prymasa Glempa.

Data: 2013-01-26 21:53:10
Autor: miś z okienka
Obronca konfidentow

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:ke1eja$8ds$1node1.news.atman.pl...
| Użytkownik "miś z okienka" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości
|
| więcej pokory wobec prawdy
| Misiu z okienka, zarzucasz m.in. że nie zdołał uratować Popiełuszki?

W ktorym miejscu?

 A czy
| Popiełuszko maił by szansę zostać męczęnnikiem, gdyby został uratowany?

a chcialbys zostac meczennikiem wrzuconym do zapory?

| Bardzo dobrze się stało

to juz zalezy od punktu siedzenia

, a Prymas miał przez lata wyrzuty sumienia z tego
| powodu, albo wszyscy powtarzając jaki Wyszyński był wielki, a nie widzą
| wielkości Prymasa Glempa.

:-DDDD
Bededykt XVI  jakos nie ma wyrzutow sumienia 'z powodu' wielkosci swojego poprzednika, a i nic nie wskazuje na to, by mial z tego powodu umierac ze wstydu.
jb

Data: 2013-01-26 22:02:36
Autor: zdumiony
Obronca konfidentow
Użytkownik "miś z okienka" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:ke1fnl$8ek$1node2.news.atman.pl...
a chcialbys zostac meczennikiem wrzuconym do zapory?

Z dzisiejszej perspektywy nie został skrzywdzony, a jeżeli już to pretensję kieruj do Pana Boga.

, a Prymas miał przez lata wyrzuty sumienia z tego
| powodu, albo wszyscy powtarzając jaki Wyszyński był wielki, a nie widzą
| wielkości Prymasa Glempa.

nie doczytałeś, miał wyrzuty z powodu Popiełuszki a nie z powodu Wyszyńskiego. Nie sądzę by miał kompleks Wyszyńskiego ;)

Data: 2013-01-26 22:41:11
Autor: miś z okienka
Obronca konfidentow

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:ke1g9c$a6f$1node1.news.atman.pl...
| Użytkownik "miś z okienka" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości
|
| Z dzisiejszej perspektywy nie został skrzywdzony

nie mial petli przez szyje za plecy?

, a jeżeli już to pretensję
| kieruj do Pana Boga.

Sam sobie kieruj, skoro tu jestes.
jb

Data: 2013-01-27 10:33:20
Autor: zdumiony
Obronca konfidentow
Użytkownik "miś z okienka" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:ke1iho$b5d$1node2.news.atman.pl...
nie mial petli przez szyje za plecy?
Oczywiście mordercy są winni
Ale miał zostać męczennikiem i świadectwem dla wielu, tej śmierci nie mozna było uniknąć

Data: 2013-01-27 10:37:09
Autor: u2
Obronca konfidentow
W dniu 2013-01-27 10:33, zdumiony pisze:
[...]

No wiesz jb wywodzi sie z partyjniackiej rodzinki. On zawsze bedzie nadawal na kosciol i ksiezy. Taka juz jego ubecka mentalnosc.

Data: 2013-01-27 12:17:37
Autor: Przemysław M.
Obronca konfidentow
Dnia Sun, 27 Jan 2013 10:37:09 +0100, u2 napisał(a):

[...]

A ty z jakiej rodzinki się wywodzisz proletariuszu? swego czasu pisałes tu,
że jestes agnostykiem, a prezentujesz tu ubecką mentalnośc! Takie gnidy jak
ty są najgorsze!!!

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-02-16 08:53:15
Autor: miś z okienka
Obronca konfidentow

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:ke32dh$9au$1dont-email.me...
[...]

troche katolik, jeszcze wiekszy 'patriota', a tak naprawde peerelczyk teskniacy za czerwona macocha.
Przyznaj no sie u2! Nie plules razem z Wyszynskim na zamordowana matke?

Data: 2013-01-27 10:40:36
Autor: zdumiony
Obronca konfidentow
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:ke2s91$h2d$1node2.news.atman.pl...
Oczywiście mordercy są winni
Ale miał zostać męczennikiem i świadectwem dla wielu, tej śmierci nie mozna było uniknąć

Równie dobrze móglbyś twierdzić że św. Piotr był winien że nie obronił mieczem Jezusa

Data: 2013-01-27 13:44:59
Autor: pulsar
Obronca konfidentow
W dniu 2013-01-27 10:40, zdumiony pisze:

Równie dobrze móglbyś twierdzić że św. Piotr był winien że nie obronił
mieczem Jezusa

Myślisz, że można logicznie wnioskować z podań,
mitów czy bajek ? Zdumiony zdumionym...

Data: 2013-01-27 16:00:51
Autor: miś z okienka
Obronca konfidentow

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:ke2smk$hg0$1node2.news.atman.pl...
| Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości
|
| Równie dobrze móglbyś twierdzić że św. Piotr był winien że nie obronił
| mieczem Jezusa

Myslisz, ze ja mam czas na pierdoly?

Data: 2013-01-27 16:12:08
Autor: miś z okienka
Obronca konfidentow

> [...]
| Oczywiście mordercy są winni
| Ale miał zostać męczennikiem i świadectwem dla wielu, tej śmierci nie

Coraz bardziej dochodze do przekonania, ze marksistowska ideologia jest
bekartem koscielnej scholastyki. Szczegolnie w wymyslaniu dziejowych
koniecznosci bytow podlych. W tym co piszesz widac poczatek historycznego
pojednania.
Wiesz co? Przerzuc sobie petle przez szyje na plecy i zaciagnij na nogach to
moze zmadrzejesz.

Data: 2013-01-27 19:21:31
Autor: andal
Obronca konfidentow
On Sun, 27 Jan 2013 16:12:08 +0100, miÂś z okienka wrote:

Coraz bardziej dochodze do przekonania, ze marksistowska ideologia jest
bekartem koscielnej scholastyki.

oczywiscie, przeciez synagoga to zydowski kosciol

Data: 2013-02-16 09:02:50
Autor: miś z okienka
Obronca konfidentow

[...]

A tak w ogole to pytales sie Popieluszki, czy on chcial zostac meczennikiem klecho przemadrzaly?

Bardzo dobrze się stało

Lepiej sie stanie, jak sam zostaniesz takim meczennikiem. Przynajmniej na tamtym swiecie zmadrzejesz.

Data: 2013-01-26 10:01:30
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-01-25 22:33, miś z okienka pisze:
[...]

Niestety, nigdy nie zrozumiesz motywów jakie kierują dobrym katolikiem. Jego motto to wybaczanie a nie jakieś mściwości i odwety.

Data: 2013-01-26 19:21:37
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke0614$vjq$2node2.news.atman.pl...

| Niestety, nigdy nie zrozumiesz motywów jakie kierują dobrym katolikiem.
| Jego motto to wybaczanie

Niech kazdy wybacza w swoim imieniu. Jako czlowiek publiczny nie powinien zabierac na ten temat glosu.

Data: 2013-01-27 09:49:09
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-01-26 19:21, jr pisze:

| Niestety, nigdy nie zrozumiesz motywów jakie kierują dobrym katolikiem.
| Jego motto to wybaczanie

Niech kazdy wybacza w swoim imieniu. Jako czlowiek publiczny nie powinien
zabierac na ten temat glosu.

Człowiek publiczny powinien zajmować zdanie w _każdej_ kwestii. Tego przynajmniej ja po osobach publicznych oczekuję.

Data: 2013-01-27 15:22:19
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke2pmv$el1$1node2.news.atman.pl...

| > |

| Człowiek publiczny powinien zajmować zdanie w _każdej_ kwestii. Tego
| przynajmniej ja po osobach publicznych oczekuję.

Alez ja cie doskonale rozumiem Andrzeju. A nawet moglbym ci pogratulowac, ze purpuraci wpisywali sie w oczekiwania twoje i tobie podobnych.

Data: 2013-01-28 12:24:36
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-01-27 15:22, jr pisze:
> [...]

Alez ja cie doskonale rozumiem Andrzeju. A nawet moglbym ci pogratulowac, ze
purpuraci wpisywali sie w oczekiwania twoje i tobie podobnych.

Ich gadania, wcale nie słucham - moja ich ocena jest tylko po tym co zrobili/robią a nie po tym co mówią. Dotyczy to także innych, wielkich mówców typu Tusk.

Data: 2013-01-28 16:52:35
Autor: Przemysław M.
Obronca konfidentow
Dnia Mon, 28 Jan 2013 12:24:36 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]

Ich gadania, wcale nie słucham - moja ich ocena jest tylko po tym co zrobili/robią a nie po tym co mówią. Dotyczy to także innych, wielkich mówców typu Tusk.

Dlaczego z grona WIELKICH wykluczasz J.Kaczyńskiego?

Data: 2013-01-28 17:00:37
Autor: u2
Obronca konfidentow
W dniu 2013-01-28 16:52, Przemysław M. pisze:
Dlaczego z grona WIELKICH wykluczasz J.Kaczyńskiego?

Wazne, ze ty dostrzegasz jego wielkosc kalecki :-)

Data: 2013-01-28 18:34:25
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
[...]

Nie wykluczam! Jest to mówca typu p. Tuska... Dużo słów bez pokrycia.

Data: 2013-01-28 19:58:46
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke5n5a$fso$2node1.news.atman.pl...
| > |

| Ich gadania, wcale nie słucham - moja ich ocena jest tylko po tym co
| zrobili/robią a nie po tym co mówią.

Masz racje Andrzeju. Nie wazne co tam kurwy sobie gadaja. Wazne, zeby dupy dawaly kiedy trzeba.

 Dotyczy to także innych, wielkich
| mówców typu Tusk.

jw.

Data: 2013-02-16 11:52:32
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-01-28 19:58, jr pisze:

> [...]
| zrobili/robią a nie po tym co mówią.

Masz racje Andrzeju. Nie wazne co tam kurwy sobie gadaja. Wazne, zeby dupy

jw.

Z przykrością stwierdzam że nic nie rozumiesz. Wykazujesz cechy człowieka któremu całą mądrość wpajano na wykładach. Założę się że to pranie mózgu, zwane nauką w twoim wypadku nie skończyło się dość szybko? Pewnie nawet otarłeś się o studia?

Data: 2013-02-16 19:49:37
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfnoeb$5me$3node2.news.atman.pl...
> [...]
| zrobili/robią a nie po tym co mówią.

Masz racje Andrzeju. Nie wazne co tam kurwy sobie gadaja. Wazne, zeby dupy

jw.

Z przykrością stwierdzam

Pierdziec to sobie mogles na trybunach (tutaj trzeba cos powiedziec).

 że nic nie rozumiesz. Wykazujesz cechy
człowieka któremu całą mądrość wpajano na wykładach. Założę się że to pranie mózgu, zwane nauką w twoim wypadku nie skończyło się dość szybko? Pewnie nawet otarłeś się o studia?

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2013-02-17 20:03:16
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-02-16 19:49, jr pisze:

Z przykrością stwierdzam

Pierdziec to sobie mogles na trybunach (tutaj trzeba cos powiedziec).

Żałosne, niedługo nie zostawisz nawet jednego mojego słowa. W ten sposób masz wrażenie że racja jest po twojej stronie?

Data: 2013-02-17 23:03:33
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfr9hc$ih8$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-16 19:49, jr pisze:

Z przykrością stwierdzam

Pierdziec to sobie mogles na trybunach (tutaj trzeba cos powiedziec).

Żałosne, niedługo nie zostawisz nawet jednego mojego słowa.

Mam obowiazek cytowac cie w calosci? Nawet, gdy sa to pomowienia paranoika?

Data: 2013-02-18 13:27:19
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-02-17 23:03, jr pisze:

[...]

To po co zostawiasz to co odnosi się praktycznie do niczego i na dodatek dodajesz do tego swój komentarz?

Data: 2013-02-18 17:29:48
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kft6nd$pfp$1node1.news.atman.pl...
[...]

Pozostawiam dyskusje powyzej, do ktorej odnosi sie reszta.

 i na dodatek
dodajesz do tego swój komentarz?

Dodaje w tym miejscu, do ktorego odnosze sie bezposrednio. Staram sie nie wyrywac zdan z kontekstu, ale nie chce cytowac tasiemcow twoich monotonnych, powtarzajacych sie obelg, bo kazdy je zna i szkoda na to miejsca na serwerach.

Data: 2013-02-18 20:50:15
Autor: Trybun
Obronca konfidentow
W dniu 2013-02-18 17:29, jr pisze:

[...]

Ja też często nie odnoszę się do całości postu, ,zwłaszcza gdy taki post to litania.. Jednak ty wyciąłeś wszystko to co było ważne w poście i skomentowałeś tylko dwa słowa wyrwane z kontekstu.. Nie ładnie, Jacek, bardzo nieładnie.

Data: 2013-02-18 23:17:46
Autor: jr
Obronca konfidentow

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfu0mo$l6v$1node1.news.atman.pl...
[...]

Co bylo dla ciebie wazne, to juz sobie napisales. Ja odnosze sie do tego, co dla mnie jest wazne. Komuch zrozumial?

Data: 2013-01-26 14:15:41
Autor: zdumiony
Obronca konfidentow
Użytkownik "miś z okienka" <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał w wiadomości news:kdt40l$1ct$1node2.news.atman.pl...