Obrońcy demokracji wydymani

Data: 2017-09-22 12:22:17
Autor: Trefniś
Obrońcy demokracji wydymani
Data: 2017-09-22 14:23:34
Autor: Presidente de San Escobar
Obrońcy demokracji wydymani
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Cześć!
Mieli wziąć pieniądze za obronę demokracji, a tu grrrówno:
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jaroslaw-kuzniar-dostal-7-4-tys-zl-za-gdanski-tydzien-demokracji-renata-kim-z-nizszym-wynagrodzeniem-dominika-wielowieyska-bez

Zainteresuj się jak Pisuar przelał 186 tys. wydawcy książki Kłamczyńskiego, a
potem to wydawnictwo zapłaciło Kłamczyńskiemu 160 tys. za jego książkę.

Tak się pierze pieniądze, a ty jak pisowska ciota wyskakujesz z jakimiś
drobnymi :DDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-22 16:37:07
Autor: Trefniś
W dniu .09.2017 o 14:23 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Pizda nie rozumie - jak Kaczyński was dyma, to mnie to Escobar!
A kiedy wy sami się dymacie - to dobrze!
Kurwom zawsze deszcz w oczy. Chark!

--
Trefniś

Data: 2017-09-22 17:38:18
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y6y1j5y5mtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Nie spodziewam się po tobie ze cokolwiek rozumiesz.

- jak Kaczyński was dyma,

Lubisz być dymany, co wojtusiu? ;-))

to mnie to Escobar!

Albo Główny Wrocław ;-)))

A kiedy wy sami się dymacie - to dobrze!

Opowiedz nam o tym, opowiedz. Jak to robicie? 6x9?

Kurwom zawsze deszcz w oczy.

Zawsze wojtusiu miałeś przechlapane. Już w przedszkolu wołali na ciebie mongoł.

Chark!

Ze starej komuszej piersi się wyrwało... ;-))))

Zmień lekarza biedaku.

CL

Data: 2017-09-22 19:44:05
Autor: Trefniś
Obrońcy demokracji wydymani
W dniu .09.2017 o 17:38 Totalna Opozycja <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl>  pisze:

Skrzyżowanie kurwy z osłem - znowu deszcz ci w oczy.
Chark, pizdo w occie.

--
Trefniś

Data: 2017-09-23 11:11:40
Autor: Totalna Opozycja
pisze:

Skrzyżowanie kurwy z osłem - znowu deszcz ci w oczy.
Chark, pizdo w occie.

--

To na co cierpisz to koprolalia i kompleks małego fiuta.

CL

Data: 2017-09-23 12:57:24
Autor: Presidente de San Escobar
Obrońcy demokracji wydymani
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Skrzyżowanie kurwy z osłem - znowu deszcz ci w oczy.
Chark, pizdo w occie.

Nie pultaj się, ciotowy pomiocie, bo ci żyłka z prawej strony jebnie :DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-23 13:16:16
Autor: Trefniś
W dniu .09.2017 o 12:57 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Skrzyżowanie kurwy z osłem - znowu deszcz ci w oczy.
Chark, pizdo w occie.

Nie pultaj się, ciotowy pomiocie, bo ci żyłka z prawej strony jebnie  :DDDDDDDD

Chark, pizdo!

--
Trefniś

Data: 2017-09-23 13:18:41
Autor: Presidente de San Escobar
Obrońcy demokracji wydymani
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Chark, pizdo!

Weź te leki na nadciśnienie, dymana ciotko pisuarowa :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-23 13:50:00
Autor: Trefniś
W dniu .09.2017 o 13:18 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Chark, pizdo!

Weź te leki na nadciśnienie, dymana ciotko pisuarowa :DDDDDDDDD

Chark, pizdo w occie!

--
Trefniś

Data: 2017-09-23 14:57:16
Autor: Presidente de San Escobar
Obrońcy demokracji wydymani
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Weź te leki na nadciśnienie, dymana ciotko pisuarowa :DDDDDDDDD

Chark, pizdo w occie!

Jąkasz się ciotka! :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-23 15:24:52
Autor: Trefniś

Data: 2017-09-23 15:26:14
Autor: Trefniś
> [...]

<presidente@sanescobar.so> pisze:

> Weź te leki na nadciśnienie, dymana ciotko pisuarowa :DDDDDDDDD

Chark pizdo w occie!

--
Trefniś

Data: 2017-09-23 16:53:00
Autor: Totalna Opozycja
Obrońcy demokracji wydymani

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y60sx0wcmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
Chark pizdo w occie!

To twój ulubiony smakołyk w kiblu na Wroclaw Głowny? ;-)))

CL

Data: 2017-09-23 18:08:18
Autor: Totalna Opozycja

pisze:

[...]

Chorujesz na koprolalię! ;-)))))

Cl

Data: 2017-09-23 18:51:57
Autor: Trefniś

pisze:

[...]

Goń się parówo!

--
Trefniś

Data: 2017-09-24 07:29:11
Autor: Totalna Opozycja

pisze:

[...]

Nie mów, macie tam parówki? Chyba zabrane błąkającycm się kundlom. Co tam u ani? Daje ci czy odeszła z Zenkiem? ;-)))

CL

Data: 2017-09-24 14:56:38
Autor: Presidente de San Escobar
Obrońcy demokracji wydymani
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Chark, pizdo!

Goń się parówo!

Proszę, ciotka się rozwija niczym papier toaletowy :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-24 15:07:46
Autor: u2
W dniu 24.09.2017 o 14:56, Presidente de San Escobar pisze:
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Chark, pizdo!

Goń się parówo!

Proszę, ciotka się rozwija niczym papier toaletowy :DDDDDDDDDd

piździak ujada, piękny dzień:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-09-25 06:50:26
Autor: Totalna Opozycja
psikutas "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59c7ae4a$0$15203$65785112news.neostrada.pl...
[...]

u2 sra w gacie. Normalny dzień ;-)))

CL

Data: 2017-09-24 14:28:30
Autor: Presidente de San Escobar
Obrońcy demokracji wydymani
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Jąkasz się ciotka! :DDDDDDDDDD

Chark pizdo w occie!

Znowu :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-22 15:04:20
Autor: Totalna Opozycja
Obrońcy trefnisia wydymali wojtusia z Breslau
marynowana cipa Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
Cześć!

Mieli wziąć pieniądze za obronę demokracji, a tu grrrówno:

A mogli wydać na bilbordy antyreklamą sądów ;-)))

CL

Data: 2017-09-22 16:46:09
Autor: Trefniś
W dniu .09.2017 o 15:04 Totalna Opozycja <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl>  pisze:

marynowana cipa Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
Cześć!

Mieli wziąć pieniądze za obronę demokracji, a tu grrrówno:

A mogli wydać na bilbordy antyreklamą sądów ;-)))

Skrzyżowanie kurwy z osłem - plują mu w twarz, ale kurwa zawsze powie, że  to deszcz.
Pozdrowienia od ani.

--
Trefniś

Data: 2017-09-22 17:34:52
Autor: Totalna Opozycja

pisze:

marynowana cipa Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
Cześć!

Mieli wziąć pieniądze za obronę demokracji, a tu grrrówno:
A mogli wydać na bilbordy antyreklamą sądów ;-)))

Skrzyżowanie kurwy z osłem

To u was rodzinne!

- plują mu w twarz, ale kurwa zawsze powie, że to deszcz.

Rozumiem, że wiesz to z autopsji.

Pozdrowienia od ani.

Nie interesuje mnie ta twoja przegniła podpaska biedny człowieczku. Zmień lekarza.

CL

Data: 2017-09-22 19:42:01
Autor: Trefniś
Obrońcy trefnisia wydymali wojtusia z Bres lau
W dniu .09.2017 o 17:34 Totalna Opozycja <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl>  pisze:

Skrzyżowanie kurwy z osłem z nieustającą ciotą.

--
Trefniś

Data: 2017-09-23 00:41:55
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
użytkownik Trefniś napisał:
[...]

Urząd Miasta Gdańsk?   Toż to Adamowicz okopany na swoich pozycjach
broni się jak może przed audytem swoich rządów. Co mu innego pozostało?

Ciekawe czy pisiorstwo da radę go lekko poszarpać, tak jak lekko szarpie Hankę GW.

Obrońcy demokracji wydymani