Obrońcy krzyża w TV TRWAM

Data: 2010-08-18 13:39:46
Autor: Antenka
Obrońcy krzyża w TV TRWAM
Trzech inteligetnych, przystojnych, młodych mężczyzn, nie
wyglądających za nic na sekciarzy ani na alkoholików, którzy bronią
krzyża i pamięci osób, które zginęły w dn. 10.04.2010r. przed Pałacem
Prezydenckim, opowiadało przed chwilą w TV Trwam o atakach jakim są
codziennie poddawani.

Od pewnego czasu agresorami są młodzieżowe bojówki, które naganiane są
z Płocka i Lublina do Warszawy, a sponsorowane przez "pewną partię".
Nie trudno się domyślić, kto za tym wszystkim stoi.

Antenka

Data: 2010-08-18 23:20:41
Autor: Lorn
Obrońcy krzyża w TV TRWAM
W dniu 2010-08-18 22:39, Antenka pisze:
Trzech inteligetnych

http://wyborcza.pl/1,75480,8234393.html <-- - Któryś z tych? :)

Data: 2010-08-18 23:24:32
Autor: raff
Obrońcy krzyża w TV TRWAM
W dniu 2010-08-18 23:20, Lorn pisze:
W dniu 2010-08-18 22:39, Antenka pisze:
Trzech inteligetnych

http://wyborcza.pl/1,75480,8234393.html <-- - Któryś z tych? :)

Porn, znow przyklejasz sie jak GWno do wszystkich.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-18 23:27:08
Autor: Lorn
Obrońcy krzyża w TV TRWAM
W dniu 2010-08-18 23:24, raff pisze:
[...]

Hehe nie wytrzymasz jak nie rzucisz fekaliami co? :) A teraz SIO!?

Data: 2010-08-19 01:02:54
Autor: Slawek SWP
Obrońcy krzyża w TV TRWAM
Użytkownik Lorn napisał:
W dniu 2010-08-18 22:39, Antenka pisze:
Trzech inteligetnych

http://wyborcza.pl/1,75480,8234393.html <-- - Któryś z tych? :)

A wiesz ile trwało wyszukanie tych ludzi? Krócej czy dłużej od wyszukania wystarczająco głodnego do spaceru z granatem...?

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-08-19 02:10:25
Autor: Grzegorz Z.
Obrońcy krzyża w TV TRWAM
Dnia Wed, 18 Aug 2010 23:20:41 +0200, Lorn napisał(a):

W dniu 2010-08-18 22:39, Antenka pisze:
Trzech inteligetnych

http://wyborcza.pl/1,75480,8234393.html <-- - Któryś z tych? :)

Ta Kaśka28 po zawodówce to jest ta "nie tegez" co wtedy biegała z
chorągiewkami przyszpilonymi do dekoltu?

Data: 2010-08-18 23:45:10
Autor: MH
Obrońcy krzyża w TV TRWAM
[...]

============

Gównem ktoś ich obrzucił ??

MH

Data: 2010-08-18 23:56:21
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Obrońcy krzyża w TV TRWAM
pojebane Rzydy
kanciarze i zlodzieje
Tfu!

Data: 2010-08-19 01:03:26
Autor: boukun
Obrońcy krzyża w TV TRWAM

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ffc9ee2-57d3-4f30-911b-37b26de6d7d6i31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Jak w TV TRWAM, to nie mogli być inteligentni, a tym bardziej, że bronią ży..skiego krzyża...

boukun

Data: 2010-08-19 09:13:35
Autor: dK
Obrońcy krzyża w TV TRWAM

[...]
====================
Niech zgadne
Chodzi o Unię Polityki  Realnej

A był numer pod który trzeba wysyłać SMS-y z odpowiedzią jaka to partia???

dK

Data: 2010-08-19 12:26:48
Autor: jadrys
Obrońcy krzyża w TV TRWAM
[...]

Bo ja wiem czy przystojnych :-\ ? Nie widziałem w nich nic nadzwyczajnego.. ;-)

Data: 2010-08-19 13:22:25
Autor: Klin
Obrońcy krzyża w TV TRWAM
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

    Nie bądź taki zazdrosny!

Data: 2010-08-19 22:43:16
Autor: jadrys
Obrońcy krzyża w TV TRWAM
  W dniu 2010-08-19 13:22, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Nie jestem.. Tylko chciałem zwrócić uwagę że dla kobiet to jak ktoś jesst w telewizji to zaraz im sę wydaje pięknym jak jakiś Apollo..

Data: 2010-08-19 16:15:03
Autor: konus
Obrońcy krzyża w TV TRWAM

[...]

Nie wiedzialem , ze jestes taka przesmiewna !!.
Udalo Ci sie !. "Trzech inteligentnych " w TV trwam !!!.
No dobre ! naprawde !. Czy rownie inteligentni jak zapraszajacy ich "ojcowie " ? .
Na koncu jednak powinnas dodac , ze to taka radiomaryjna a wiec specyficzna :" inteligencja " .
To pozwoliloby niekumatym , wejsc w proponowany przez Ciebie humor .

kwakwa

Obrońcy krzyża w TV TRWAM