Obrońmy Europę przed pedofilami !

Data: 2010-02-17 22:37:17
Autor: Grzegorz Z.
Obrońmy Europę przed pedofilami !
Europejska masoneria szykuje się do zwarcia szeregów w obronie wartości
laickich oraz rozdziału Kościoła od państwa w Unii Europejskiej - informuje
belgijski liberalny dziennik "Le Soir".

Gazeta tłumaczy, że ma to być odpowiedź na rosnące wpływy "lobby
religijnych", na przykład w pracach legislacyjnych Parlamentu
Europejskiego. Chodzi nie tylko o Kościoły i oficjalnie uznane związki
wyznaniowe, ale także sekty, jak scjentolodzy czy raelianie.

Zdaniem dziennika, loże masońskie z różnych krajów Europy są gotowe do
szerszej współpracy mimo dzielących je różnic ideologicznych i obrządków,
nawet jeśli będą musiały przynajmniej częściowo zrezygnować z właściwej im
tajności działania. Skłania je do tego fakt, że w Traktacie z Lizbony
przewidziano "regularny, otwarty" dialog instytucji UE z Kościołami.
Ponadto - zauważa "Le Soir" - na czele Komisji Europejskiej, Rady
Europejskiej i Parlamentu Europejskiego stoją chadeccy politycy otwarcie
deklarujący przywiązanie do wartości chrześcijańskich.

"Trzeba, aby różne obrządki masońskie wzięły się do polityki w dobrym tego
słowa znaczeniu (...) informowały o laickości i ogłaszały swoją niezgodę na
taką czy inną decyzję rządową albo europejską" - tłumaczy w wywiadzie były
wielki mistrz Wielkiego Wschodu Francji Jean-Michel Quillardet. Wyraził
nadzieję na powstanie w przyszłości w Brukseli rodzaju przedstawicielstwa
europejskiej masonerii i ruchów wolnomyślicielskich. "Politycznie to
możliwe, finansowo - mniej. Mamy o wiele mniej środków finansowych niż
Kościoły" - ubolewał.

Jego zdaniem, równie ważne jak walka o laickość państwa jest promowanie
oświeceniowej koncepcji człowieka i obywatela z naciskiem na równość
niezależnie od wyznania, rasy czy orientacji seksualnej.

Masonów mają wesprzeć inne środowiska laickie. - Europa stała się
strategiczna - oświadczył przewodniczący belgijskiego Ośrodka Działań
Laickich Pierre Galand. Zapowiedział wiodącą rolę organizacji belgijskich w
organizacji ruchu europejskiego na rzecz laickości i "przywrócenia
rozdziału Kościoła od państwa".

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/ofensywa-masonerii-w-obronie-laickosci,1440486

Data: 2010-02-17 23:09:45
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6e290pahjqcp.18flc427qlrji.dlg40tude.net...
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/ofensywa-masonerii-w-obronie-laickosci,1440486

W artykule nie znalazłem ani słowa o pedofilach.
Czemu więc Grzegorz Z. napisał w temacie wątku o pedofilach?
Czy Grzegorz Z. ma zwidy?
Co jest powodem tych zwidów?
Czy alkoholizm, lub ćpanie może być powodem zwidów?
A może choroba umysłowa?
Czy Grzegorz Z. wyjaśni nam co jest powodem jego zwidów.
Czy będzie miał odwagę się przyznać, że w tekście do którego podał link nie ma ani słowa o pedofilach.

Data: 2010-02-17 23:59:07
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 23:09:45 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

A choćby temu urwan, temu:

http://dziennik.pl/wydarzenia/article201439/Ksiadz_pedofil_gwalcil_dziecko.html

I nie róbcie z siebie durnia po raz kolejny pytając "kto to jest urwan".

Data: 2010-02-18 09:53:36
Autor: mkarwan
[...]

W liście rozpoczynającym wątek Grzegorz Z. podał link do artykułu, w którym nie było ani słowa o pedofilach.
Mimo to zatytułował ten wątek "Obrońmy Europę przed pedofilami".
Grzegorz Z. widział w tym artykule to czego tam nie było.
Na pytanie czemu napisał w temacie wątku o pedofilach, w odpowiedzi Grzegorz Z. podał link do artykułu, w którym nie ma ani słowa o walce z laickością
Artykuł w liście rozpoczynającym wątek nosił tytuł "Ofensywa masonerii w obronie laickości"
Swoim drugim listem Grzegorz Z. ponownie potwierdził, że widzi to czego nie ma w artykułach, do których podał linki.

Urojenia - http://pl.wikipedia.org/wiki/Urojenia
http://www.psychologia.net.pl/slownik.php?level=6

Omamy http://portalwiedzy.onet.pl/4196,,,,omamy,haslo.html

"miałam takie jazdy tylko powiązane z satanizmem, magią, okultyzmem,
chrześcijaństwem, wiarą, Bogiem, samą istotą życia - tego wszystkiego
dotyczyły moje zwidy, ale mi to już minęło bo brałam leki"
http://www.fobiaspoleczna.info/topics23/halucynacje-zwidy-glosy-vt157.htm

przywidzenie - złudzenie wzrokowe http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2512855

kiedy mogą wystąpić przywidzenia
http://www.sciaga.pl/tekst/68067-69-narkotyki_narkomania_wsrod_mlodziezy_przyczyny_zazywania_oraz_jego_skutki

Data: 2010-02-18 09:59:09
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 18 Feb 2010 09:53:36 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

A może pora byście wybrali się do okulisty, co?

Data: 2010-02-18 20:10:50
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:vowh5ocbz0lm$.o9v71wcikmux$.dlg40tude.net...
[...]

Grzegorz Z. uznał, że nie zauważyliśmy zdania, w którym jest mowa o pedofilach, radząc abyśmy wybrali się do okulisty.
Pewnie uznał, ze mamy za słaby wzrok skoro on widzi, a my nie.
I zacytował to zdanie.
Mimo usilnych starań nie znalazłem w tym zdaniu ani słowa o pedofilach.

Swoim listem Grzegorz Z. znowu potwierdził, że widzi to czego nie ma.
Kolejny dowód jest aż nadto oczywisty.

Data: 2010-02-18 20:30:33
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 18 Feb 2010 20:10:50 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Czy wierzycie urwan że wśród duchownych nie ma pedofili?

Data: 2010-02-17 23:18:43
Autor: giczel
Obrońmy Europę przed pedofilami !
ok, obronimy ale weź sobie ten kawałek kału z kącika ust wytrzyj

Data: 2010-02-18 00:08:58
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 23:18:43 +0100, giczel napisał(a):

ok, obronimy ale weź sobie ten kawałek kału z kącika ust wytrzyj

Jeśli już to żołędzi "diplodoku" z Kielc. Ale dla ciebie żołądź to temat
jak się domyślam wstydliwy, zwłaszcza na wiosnę - gdy ci zakwita.

Data: 2010-02-18 07:14:41
Autor: giczel
Obrońmy Europę przed pedofilami !
nic wstydliwego, moge ci nawet dać spróbować i powąchać męska dziwko ze szczecina

Data: 2010-02-18 09:55:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 18 Feb 2010 07:14:41 +0100, giczel napisał(a):

[...]

Jak nic wstydliwego to nie kasuj cytatów w odpowiedziach, księżowska
"dziewczynko" z Górki Platerów.

Obrońmy Europę przed pedofilami !