Obronność ....

Data: 2009-10-31 10:01:32
Autor: Endriu
Obronność ....
"[...] Na koniec lipca br. Wojsko Polskie liczyło 93 tys. żołnierzy, w tym 112 generałów, 22 tys. oficerów, 42 tys. podoficerów, 16,5 tys. szeregowców zawodowych i 10 tys. żołnierzy nadterminowych. Na jednego oficera przypada jeden szeregowiec i dwóch podoficerów ... [...]"

A temat jest "nieco gospodarczy" ....

W 1939 roku tez mieliśmy armię w postaci bandy pociotków-darmozjadów z
którą w końcu ktoś zrobił porządek ......

Strzałem w tył głowy .... w KATYNIU ..

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-11-01 01:59:52
Autor: Barbara
Obronność ....

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hcgt2d$p0h$1news.interia.pl...

| W 1939 roku tez mieliśmy armię w postaci bandy pociotków-darmozjadów z
| którą w końcu ktoś zrobił porządek ......

> [...]

a tu akurat głupotę strzeliłeś niemożebną ..
jak oceniasz, to bardzo proszę - po nazwisku ..
po nazwisku też kto wstrzymywał unowocześnianie polskiej armii w latach 30.tych a kto nakazał bezwzględne jej unowocześnianie ....

no i porównaj nasz wywiad przedwojenny z obecnym - którego - właściwie nie ma .. to banda matołów ..
no ale to jest na rękę sprzedawczykom i agentom....

Barbara

Data: 2009-11-01 09:00:14
Autor: skippy
Obronność ....

Użytkownik "Barbara"

no i porównaj nasz wywiad przedwojenny z obecnym - którego - właściwie nie ma ..
to banda matołów ..
no ale to jest na rękę sprzedawczykom i agentom....

Jeżeli masz dokładną wiedzę nt. działań naszego wywiadu po '89 to jest to największe jego nieszczęście (w sensie ogólnym, bo w takim razie musi ją miec wielu ludzi)
A w połączeniu z ujawnianiem agentury przez małpę z brzytwą - "to jest na rękę sprzedawczykom i agentom...." i tu się w 100% zgadzam.

Data: 2009-11-01 10:01:42
Autor: Endriu
Obronność ....
A w połączeniu z ujawnianiem agentury przez małpę z brzytwą - "to jest na rękę sprzedawczykom i agentom...." i tu się w 100% zgadzam.

A co Skippy, czy masz coś przeciwko ujawianiu obcych szpicli ?.

Platformie gratuluję Dukaczewskiego
http://www.prawica.net/node/13631

"[...] Proszę Państwa, 4 czerwca 1989 roku skończył się w Polsce
komunizm Pan generał był już dwa miesiące po powrocie z Moskwy i z
kolegami wcielał w życie wytyczne radzieckich towarzyszy. [...]".

Ja tam się cieszę, że społeczeństwo dociera do informacji o prawdziwych sponsorach naszych rodzimych parlamentarzystów.....

Żydokomuna się ujawnia

"[...] Oto pan Bogdan Klich znowu przeprosił nie tylko panów Waltera i Wejcherta, ale całą firmę ITI, za umieszczenie ich w raporcie Komisji Weryfikacyjnej jako agenciaków wojskowej razwiedki. Nikt nie lubi być dekonspirowany, a w tej sytuacji pan minister Klich i tak ma szczęście, że nie kazali mu zrobić "laski" całemu zarządowi firmy. Zresztą - kto wie? Może i kazali tylko, że telewizja litościwie to pominęła?
Ciekawe, co też każą mu robić Niemcy, w zamian za finansowanie Instytutu Studiów Strategicznych aż przez trzy niemieckie fundacje: Naumanna, Eberta i Adenauera. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-11-01 10:12:58
Autor: skippy
Obronność ....

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hcjhen$5qv$1news.interia.pl...
A w połączeniu z ujawnianiem agentury przez małpę z brzytwą - "to jest na rękę sprzedawczykom i agentom...." i tu się w 100% zgadzam.

A co Skippy, czy masz coś przeciwko ujawianiu obcych szpicli ?.

obcych nie

Data: 2009-11-01 09:27:52
Autor: Endriu
Obronność ....

[...]

Trudno mi dyskutować o latach miedzywojennych nie będą historykiem.
Ale coś mi się wydaje, że koncepcja obrony granic wtedy mogła opierać się na tym, co powiedział pewien czołowy niemiecki polityk ....

"gdyby żył Piłsudski, to na pewno do tego (napaści Niemiec na Polskę w 1939) by nie doszło".

Jakże to przypomina dzisiejszą koncepcję obrony granic Rzeczypospolitej przez struktuty NATO (Bundeswehrę)....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-11-01 10:19:02
Autor: Emeryt
Obronność ....

[...]

To jest temat gospodarczy. Zobaczcie na tym forum:
http://www.nfow.pl

Data: 2009-11-01 10:28:24
Autor: Endriu
Obronność ....

To jest temat gospodarczy. Zobaczcie na tym forum:
http://www.nfow.pl

http://www.nfow.pl/portal.php?article=0&sid=63c5bbe0fd8e6d9f95ce615e35c62917

"[...] 26.10. W poniedziałek odbyła się konferencja prasowa ministra obrony narodowej Bogdana Klicha, poświęcona modernizacji technicz- nej Sił Zbrojnych RP. [...]".

Obcy szpicel na czele polskiej armii... Nóż się kurwa w kieszeni otwiera ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-11-01 10:30:00
Autor: Endriu
Obronność ....
[...]

No ale jak tak postanowiła razwiedka, oraz 99% społeczeństwa w wolnych demokratycznych wyborach, to trzeba to niestety uszanować....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-11-01 10:43:29
Autor: totus
Obronność ....
Endriu wrote:

[...]

To jest istotny kłopot. Jeżeli opozycja uważa wygraną partię za obcą agenturę to implikuje, że mniej więcej 50% społeczeństwa jest zawsze pod okupacją. Te okupowane 50% działa w podziemiu i przyjmuje postawy partyzanckie. Ciągle trwa cicha wojna domowa patriotów ze sprzedawczykami. Role co prawda zmieniają się co 4 lata ale ponieważ siły są prawie wyrównane to ciągle stoimy w miejscu drepcząc po kolana w błocie.

Data: 2009-11-01 11:51:46
Autor: Lech Dubrowski
Obronność ....
[...]

Zabawe w szukanie wroga zaczela Inkwizycja, a rozwineli Jakobini w 1789. Potem ruszyla lawina procesow i egzekujcji, ktora z roznym nasiliniem w roznych okresach przetacza sie przez kraje i kontynenty
Leszek

Data: 2009-11-01 12:50:40
Autor: Emeryt
Obronność ....

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:hcjps3$9mb$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]
[...]
No nie panowie, na grupie wgpw nie macie czucia? A hasło KASA?
Przecież od czasu jak kilku doradców z tytułem prof wymyśliło że najszybciej można dorwać sie do dużej kasy redukując armie, to wszystkie partie po kolei z tego korzystają. Politycy i "politykierzy" wymyślili że będzie nas bronić NATO i USA wiec wojsko niepotrzebne, a kasa przyda sie im. Jak nastąpił krach z tarczą to w partiach mieliśmy "szok", bo wyszło na to że przywódców należy postawić przed Trybunał Stanu jako zdrajców Polski. Nasza 80 tys armia po tych działaniach polityków, w przypadku konfliktu lokalnego nie obroni nas nawet przed Białorusią.
Na dodatek kochani politycy doprowadzili do powstania innej armii, armii emerytów wojskowych, ludzi których wywalono z wojska w ramach redukcji, ale z budżetu MON idzie kasa na ich emerytury (nie z ZUS). Każda kolejna redukcja to kolejna fala nowych emerytów, o tym politycy i ich doradcy profesorowie zapomnieli i teraz budzą sie z ręką w nocniku...
pozdr

Data: 2009-11-01 16:26:30
Autor: skippy
Obronność ....

Jak nastąpił krach z tarczą to w partiach mieliśmy "szok", bo wyszło na to że przywódców należy postawić przed Trybunał Stanu jako zdrajców Polski

Tarczę to sobie powieście razem z resztą cwaniaczków na własnym czole.

Obronność ....