Obrót opony na feldze

Data: 2011-11-19 00:31:59
Autor: to
Obrót opony na feldze
begin Kazek
Ostatnio zauważyłem dziwne zjawisko - na przednim kole pamiętałem
położenie wentyla względem pewnego charakterystycznego punktu na oponie.
Zauważyłem, że ich wzajemne położenie zmieniło się o około ćwierć
obrotu. Ciśnienie w oponie prawidłowe.

Czy jest to możliwe aby opona przesuwała/obracała się na feldze?

Nie jest możliwe, ktoś Ci ukradł koło i zamontował inne.

Data: 2011-11-19 17:47:38
Autor: DoQ
Obrót opony na feldze
W dniu 19-11-2011 01:31, to pisze:
Czy jest to mo¿liwe aby opona przesuwa³a/obraca³a siê na feldze?
Nie jest mo¿liwe, kto¶ Ci ukrad³ ko³o i zamontowa³ inne.

Ta jasne, nie odwracaj wê¿a ogonem!

--
Pawe³

Data: 2011-11-19 23:46:07

[...]