Obrót opony na feldze

Data: 2011-11-22 09:01:33
Autor: T.
Obrót opony na feldze

Użytkownik "Kazek" <Kazimierz.Drapkowski@no.email> napisał w wiadomości news:ja6kb9$ss7$1news.task.gda.pl...
Witam,

Ostatnio zauważyłem dziwne zjawisko - na przednim kole pamiętałem położenie wentyla względem pewnego charakterystycznego punktu na oponie. Zauważyłem, że ich wzajemne położenie zmieniło się o około ćwierć obrotu. Ciśnienie w oponie prawidłowe.

Czy jest to możliwe aby opona przesuwała/obracała się na feldze?

Pozdrawiam,
Kazik

Wczoraj byłem u oponiarza i zadałem mu to pytanie. Twierdzi, że owszem - opona może się przesunąć na feldze i strata powietrza będzie niezauważalna. Zwłaszcza przy ostrzejszym hamowaniu.
T.

Obrót opony na feldze