Data: 2013-12-29 12:22:17 | |
Autor: gobo | |
Obroty w Passacie | |
Hej,
Odepnij wtyczkę przepływomierza podczas tych akcji i zobacz, czy wszystko się uspokoi. Jeśli tak, to masz winnego. Pozdrawiam Piotrek |
|
Data: 2013-12-29 15:01:32 | |
Autor: misiek | |
Obroty w Passacie | |
U¿ytkownik "gobo" <gobo007@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:52c005e7$0$2369$65785112news.neostrada.pl... Hej, tam imho nie ma przepywomierza bo to monowtrysk |
|
Data: 2013-12-29 20:47:40 | |
Autor: gobo | |
Obroty w Passacie | |
Zasugerowałem się silnikiem 1.8 - myślałem, że to Passat B5 z silnikiem tym co w Audi - taki miałem u siebie i miał przepływkę (1.8 20V)
Pozdrawiam Piotrek |
|
Data: 2013-12-30 03:35:17 | |
Autor: misiek | |
Obroty w Passacie | |
U¿ytkownik "gobo" <gobo007@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:52c07c5a$0$2149$65785112news.neostrada.pl... Zasugerowa³em siê silnikiem 1.8 - my¶la³em, ¿e to Passat B5 z silnikiem tym co w Audi - taki mia³em u siebie i mia³ przep³ywkê (1.8 20V) spoko luz - jak stary pasek z 1.8 to pewnie silnik o oznaczeniu rp albo jakis klon pozniejszy bez sterowania podcisnienowego zaplonu :P zeby nie byc ot - warto sprawdzic podcisnienia ktore ida do monowtrysku - tam z tylu jest rurka - na przeciwko sciany grodziowej - i ona idzie do korpusu przepustnicy ... czesto lub sobie spasc z krocca. warto sprawdzic ale trzeba monowtrysk rozebrac. |
|
Data: 2013-12-30 19:19:41 | |
Autor: Trybun | |
Obroty w Passacie | |
W dniu 2013-12-30 03:35, misiek pisze:
U�ytkownik "gobo" <gobo007@poczta.onet.pl> napisa� w wiadomo�ci To jakiś skomplikowany zabieg, ten rozbiór wtrysku? Tzn. czy nie mechanik da sobie z tym radę, no i czy przypadkiem nie potrzebne są jakieś specjalistyczne narzędzia? |
|
Data: 2013-12-31 10:53:17 | |
Autor: AZ | |
Obroty w Passacie | |
On 2013-12-30, Trybun <Ylih@yachu.com> wrote:
<http://img2.sprzedajemy.pl/540x405_vw-golf-iii-monowtrysk-wswzystki-1275412.jpg> Takie cos tam masz? Jezeli tak to odkrecasz 3 sruby na klucz 10 i zdejmujesz ta obudowe, w srodku masz OIDP 3 sruby na klucz 8 i zdejmujesz calosc. Mozesz zdjac i zobaczyc w jakim stanie jest gumowa podstawa wtrysku, lubi sie toto rozsypac jak stary woz i ssie lewe powietrze. <http://www.motocom.pl/media/part_pictures/pie-350001300.jpg> Tak to wyglada. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-01 19:22:32 | |
Autor: Trybun | |
Obroty w Passacie | |
W dniu 2013-12-31 11:53, AZ pisze:
On 2013-12-30, Trybun <Ylih@yachu.com> wrote: Prawie identyko... Tylko na wierzchu ma ma jedną śrubę, a nie trzy, jak w Golfie..
Ta gumowa podstawa jest prawie na pewno dobra - osobiście widziałem jak niedawno mechanik ja sprawdzał. |
|
Data: 2013-12-30 19:18:35 | |
Autor: Trybun | |
Obroty w Passacie | |
W dniu 2013-12-29 20:47, gobo pisze:
Zasugerowałem się silnikiem 1.8 - myślałem, że to Passat B5 z silnikiem tym co w Audi - taki miałem u siebie i miał przepływkę (1.8 20V) Passat B4, cztery cylindry z dwoma zaworami na cylinder. |
|
Data: 2013-12-30 19:17:13 | |
Autor: Trybun | |
Obroty w Passacie | |
W dniu 2013-12-29 12:22, gobo pisze:
Hej, Gdzie jest ten przepływomierz? Nie wiem jak to się fachowo nazywa, ale przy tym urządzeniu które dawniej nazywało się gaźnikiem są dwie wtyczki. Odłączenie tej od strony przodu auta skutkuje zgaśnięciem silnika. I nie chce zapalić ani na gazie ani na benzynie Odłączenie tej po prawej stronie skutkuje tym że na benzynie nie chce zapalić, a na gazie obroty z 4000 na luzie robi się 5000.. |