Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Obroty w Passacie

Obroty w Passacie

Data: 2013-12-31 12:36:36
Autor: anacron
Obroty w Passacie
W dniu 28.12.2013 21:46, Trybun pisze:

Może ktoś z Was miał taki przypadek, albo może sie orientuje o co
chodzi. Stary VW Passat 1.8 benzyna dostaje czazasem takich jakichÅ›
dziwnych objawów - na benzynie obroty falują, od prawie zgaśnięcie
motoru do 2000 obrotów, a gdy sie przełączy go na zasilanie gazowe to
koniec falowania obrotów, ale silnik wyje z 4000 na obrotomierzu..
Dzieje się tak od czasu do czasu. Mechanicy rozkładają ręce i nie wiedzą
co z tym począć. Silnik krokowy niby jest w porządku.

Bo mechanicy są idiotami. Obstawiam, że źle ustawiona (rozregulowana)
instalacja gazowa. Nie wiem, jak siÄ™ to robi w Pasacie, ale trzeba
wyzerować ECU. Objaw będzie taki, że po wyzerowaniu, będzie problem z
uruchomieniem, gdy się już uruchomi, będzie bardzo nierówno pracował i
trzeba go zostawić, aż się "nauczy", trwa to około 3-5 min. W końcu
zacznie równiutko pracować na Pb. Wtedy trzeba ustawić LPG dopiero.
Przerabiałem to z 4 różnymi autami znajomych (w sensie ja im ustawiałem
LGP, bo mieli STAGA a ja mam i przewód i soft do tego).

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-12-31 11:39:57
Autor: AZ
Obroty w Passacie
On 2013-12-31, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

Może ktoś z Was miał taki przypadek, albo może sie orientuje o co
chodzi. Stary VW Passat 1.8 benzyna dostaje czazasem takich jakichÅ›
dziwnych objawów - na benzynie obroty falują, od prawie zgaśnięcie
motoru do 2000 obrotów, a gdy sie przełączy go na zasilanie gazowe to
koniec falowania obrotów, ale silnik wyje z 4000 na obrotomierzu..
Dzieje się tak od czasu do czasu. Mechanicy rozkładają ręce i nie wiedzą
co z tym począć. Silnik krokowy niby jest w porządku.

Bo mechanicy są idiotami. Obstawiam, że źle ustawiona (rozregulowana)
instalacja gazowa. Nie wiem, jak siÄ™ to robi w Pasacie, ale trzeba
wyzerować ECU. Objaw będzie taki, że po wyzerowaniu, będzie problem z
uruchomieniem, gdy się już uruchomi, będzie bardzo nierówno pracował i
trzeba go zostawić, aż się "nauczy", trwa to około 3-5 min. W końcu
zacznie równiutko pracować na Pb. Wtedy trzeba ustawić LPG dopiero.
Przerabiałem to z 4 różnymi autami znajomych (w sensie ja im ustawiałem
LGP, bo mieli STAGA a ja mam i przewód i soft do tego).

Ale wiesz w ogole o jakim samochodzie jest mowa? Bo z tego co piszesz chyba
nie bardzo a sam wyzywasz tutaj innych od idiotow...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-12-31 12:51:07
Autor: PiteR
Obroty w Passacie
na  ** p.m.s **  anacron pisze tak:

Nie wiem, jak siê to robi w Pasacie, ale trzeba
wyzerowaæ ECU.

to jest gupi samochód jeszcze.

--
    Piter

Data: 2013-12-31 11:53:57
Autor: AZ
Obroty w Passacie
On 2013-12-31, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
na  ** p.m.s **  anacron pisze tak:

Nie wiem, jak siÄ™ to robi w Pasacie, ale trzeba
wyzerować ECU.

to jest gupi samochód jeszcze.

No coz, anacron chce zerowac ECU w samochodzie ktory ma monowtrysk i aparat zaplonowy
z przyspieszeniem sterowanym podcisnieniowo... A LPG na pewno w nim to full sekwencja
z kompem ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-12-31 13:05:22
Autor: anacron
Obroty w Passacie
W dniu 31.12.2013 12:53, AZ pisze:
On 2013-12-31, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
na  ** p.m.s **  anacron pisze tak:

Nie wiem, jak siÄ™ to robi w Pasacie, ale trzeba
wyzerować ECU.

to jest gupi samochód jeszcze.

No coz, anacron chce zerowac ECU w samochodzie ktory ma monowtrysk i aparat zaplonowy
z przyspieszeniem sterowanym podcisnieniowo... A LPG na pewno w nim to full sekwencja
z kompem ;-)

Przykład Vectra (A) z silnikiem C16NZ o ile kojarzę z 91, konstrukcja
prosta jak cep, a mimo to komputer był i powyżej opisywane objawy
identyczne. Tam aby wyzerować ECU trzeba było odpiąć klemy na dłużej niż
(chyba) 30 min.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-01-01 19:25:20
Autor: Trybun
Obroty w Passacie
W dniu 2013-12-31 12:36, anacron pisze:
W dniu 28.12.2013 21:46, Trybun pisze:
Może ktoś z Was miał taki przypadek, albo może sie orientuje o co
chodzi. Stary VW Passat 1.8 benzyna dostaje czazasem takich jakichÅ›
dziwnych objawów - na benzynie obroty falują, od prawie zgaśnięcie
motoru do 2000 obrotów, a gdy sie przełączy go na zasilanie gazowe to
koniec falowania obrotów, ale silnik wyje z 4000 na obrotomierzu..
Dzieje się tak od czasu do czasu. Mechanicy rozkładają ręce i nie wiedzą
co z tym począć. Silnik krokowy niby jest w porządku.
Bo mechanicy są idiotami. Obstawiam, że źle ustawiona (rozregulowana)
instalacja gazowa. Nie wiem, jak siÄ™ to robi w Pasacie, ale trzeba
wyzerować ECU. Objaw będzie taki, że po wyzerowaniu, będzie problem z
uruchomieniem, gdy się już uruchomi, będzie bardzo nierówno pracował i
trzeba go zostawić, aż się "nauczy", trwa to około 3-5 min. W końcu
zacznie równiutko pracować na Pb. Wtedy trzeba ustawić LPG dopiero.
Przerabiałem to z 4 różnymi autami znajomych (w sensie ja im ustawiałem
LGP, bo mieli STAGA a ja mam i przewód i soft do tego).


Możesz mieć racjÄ™, gdy siÄ™ odÅ‚Ä…czy akumulator  i podÅ‚Ä…czy ponownie to na jakiÅ› czas silnik pracuje normalnie. Być może odÅ‚Ä…czenie na dÅ‚użej prÄ…du zresetuje ustawienia komputera i naprawi sytuacjÄ™. Ciekawy pomysÅ‚, dziÄ™ki.

Obroty w Passacie

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona