|
Data: 2013-12-31 12:36:36 |
Autor: anacron |
Obroty w Passacie |
W dniu 28.12.2013 21:46, Trybun pisze:
Może ktoś z Was miał taki przypadek, albo może sie orientuje o co
chodzi. Stary VW Passat 1.8 benzyna dostaje czazasem takich jakichÅ›
dziwnych objawów - na benzynie obroty falują, od prawie zgaśnięcie
motoru do 2000 obrotów, a gdy sie przełączy go na zasilanie gazowe to
koniec falowania obrotów, ale silnik wyje z 4000 na obrotomierzu..
Dzieje się tak od czasu do czasu. Mechanicy rozkładają ręce i nie wiedzą
co z tym począć. Silnik krokowy niby jest w porządku.
Bo mechanicy są idiotami. Obstawiam, że źle ustawiona (rozregulowana)
instalacja gazowa. Nie wiem, jak siÄ™ to robi w Pasacie, ale trzeba
wyzerować ECU. Objaw będzie taki, że po wyzerowaniu, będzie problem z
uruchomieniem, gdy się już uruchomi, będzie bardzo nierówno pracował i
trzeba go zostawić, aż się "nauczy", trwa to około 3-5 min. W końcu
zacznie równiutko pracować na Pb. Wtedy trzeba ustawić LPG dopiero.
Przerabiałem to z 4 różnymi autami znajomych (w sensie ja im ustawiałem
LGP, bo mieli STAGA a ja mam i przewód i soft do tego).
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https:// www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
|
|
|
Data: 2013-12-31 11:39:57 |
Autor: AZ |
Obroty w Passacie |
On 2013-12-31, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
Może ktoś z Was miał taki przypadek, albo może sie orientuje o co
chodzi. Stary VW Passat 1.8 benzyna dostaje czazasem takich jakichÅ›
dziwnych objawów - na benzynie obroty falują, od prawie zgaśnięcie
motoru do 2000 obrotów, a gdy sie przełączy go na zasilanie gazowe to
koniec falowania obrotów, ale silnik wyje z 4000 na obrotomierzu..
Dzieje się tak od czasu do czasu. Mechanicy rozkładają ręce i nie wiedzą
co z tym począć. Silnik krokowy niby jest w porządku.
Bo mechanicy są idiotami. Obstawiam, że źle ustawiona (rozregulowana)
instalacja gazowa. Nie wiem, jak siÄ™ to robi w Pasacie, ale trzeba
wyzerować ECU. Objaw będzie taki, że po wyzerowaniu, będzie problem z
uruchomieniem, gdy się już uruchomi, będzie bardzo nierówno pracował i
trzeba go zostawić, aż się "nauczy", trwa to około 3-5 min. W końcu
zacznie równiutko pracować na Pb. Wtedy trzeba ustawić LPG dopiero.
Przerabiałem to z 4 różnymi autami znajomych (w sensie ja im ustawiałem
LGP, bo mieli STAGA a ja mam i przewód i soft do tego).
Ale wiesz w ogole o jakim samochodzie jest mowa? Bo z tego co piszesz chyba
nie bardzo a sam wyzywasz tutaj innych od idiotow...
--
Artur
ZZR 1200
|
|
|
Data: 2013-12-31 12:51:07 |
Autor: PiteR |
Obroty w Passacie |
na ** p.m.s ** anacron pisze tak:
Nie wiem, jak siê to robi w Pasacie, ale trzeba
wyzerowaæ ECU.
to jest gupi samochód jeszcze.
--
Piter
|
|
Data: 2013-12-31 11:53:57 |
Autor: AZ |
Obroty w Passacie |
On 2013-12-31, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
na ** p.m.s ** anacron pisze tak:
Nie wiem, jak siÄ™ to robi w Pasacie, ale trzeba
wyzerować ECU.
to jest gupi samochód jeszcze.
No coz, anacron chce zerowac ECU w samochodzie ktory ma monowtrysk i aparat zaplonowy
z przyspieszeniem sterowanym podcisnieniowo... A LPG na pewno w nim to full sekwencja
z kompem ;-)
--
Artur
ZZR 1200
|
|
|
Data: 2013-12-31 13:05:22 |
Autor: anacron |
Obroty w Passacie |
W dniu 31.12.2013 12:53, AZ pisze:
On 2013-12-31, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
na ** p.m.s ** anacron pisze tak:
Nie wiem, jak siÄ™ to robi w Pasacie, ale trzeba
wyzerować ECU.
to jest gupi samochód jeszcze.
No coz, anacron chce zerowac ECU w samochodzie ktory ma monowtrysk i aparat zaplonowy
z przyspieszeniem sterowanym podcisnieniowo... A LPG na pewno w nim to full sekwencja
z kompem ;-)
Przykład Vectra (A) z silnikiem C16NZ o ile kojarzę z 91, konstrukcja
prosta jak cep, a mimo to komputer był i powyżej opisywane objawy
identyczne. Tam aby wyzerować ECU trzeba było odpiąć klemy na dłużej niż
(chyba) 30 min.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https:// www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
|
|
|
Data: 2014-01-01 19:25:20 |
Autor: Trybun |
Obroty w Passacie |
W dniu 2013-12-31 12:36, anacron pisze:
W dniu 28.12.2013 21:46, Trybun pisze:
Może ktoś z Was miał taki przypadek, albo może sie orientuje o co
chodzi. Stary VW Passat 1.8 benzyna dostaje czazasem takich jakichÅ›
dziwnych objawów - na benzynie obroty falują, od prawie zgaśnięcie
motoru do 2000 obrotów, a gdy sie przełączy go na zasilanie gazowe to
koniec falowania obrotów, ale silnik wyje z 4000 na obrotomierzu..
Dzieje się tak od czasu do czasu. Mechanicy rozkładają ręce i nie wiedzą
co z tym począć. Silnik krokowy niby jest w porządku.
Bo mechanicy są idiotami. Obstawiam, że źle ustawiona (rozregulowana)
instalacja gazowa. Nie wiem, jak siÄ™ to robi w Pasacie, ale trzeba
wyzerować ECU. Objaw będzie taki, że po wyzerowaniu, będzie problem z
uruchomieniem, gdy się już uruchomi, będzie bardzo nierówno pracował i
trzeba go zostawić, aż się "nauczy", trwa to około 3-5 min. W końcu
zacznie równiutko pracować na Pb. Wtedy trzeba ustawić LPG dopiero.
Przerabiałem to z 4 różnymi autami znajomych (w sensie ja im ustawiałem
LGP, bo mieli STAGA a ja mam i przewód i soft do tego).
Możesz mieć rację, gdy się odłączy akumulator i podłączy ponownie to na jakiś czas silnik pracuje normalnie. Być może odłączenie na dłużej prądu zresetuje ustawienia komputera i naprawi sytuację. Ciekawy pomysł, dzięki.
|