Obrus (nietypowe pytanie)

Data: 2009-12-08 11:55:34
Autor: czeremcha
Obrus (nietypowe pytanie)
Ja dodałabym nie 15, a 20-25 cm na "zwis".

Ania

Data: 2009-12-08 21:23:31
Autor: medea
Obrus (nietypowe pytanie)
czeremcha pisze:
Ja dodałabym nie 15, a 20-25 cm na "zwis".

20cm to jeszcze-jeszcze, ale 25cm to już przesada, będzie się pl±tał między nogami biesiadnikom. ;)
Gdybym jednak dodała po 20cm, to musiałby mieć wymiary 130x220cm a takich też nie ma niestety. W ogóle zauważyłam, że różnica między szeroko¶ci± a długo¶ci± boków oscyluje około 50cm, np.: 110x160, 140x180, 150x200. Toż to prawie na kwadratowe stoły!

Ewa

Data: 2009-12-09 06:36:37
Autor: Magdalaena
Obrus (nietypowe pytanie)
medea pisze:

> [...]
> szerokością a długością boków oscyluje około 50cm, np.: 110x160,
> 140x180, 150x200. Toż to prawie na kwadratowe stoły!

Pozostaje Ci szycie na miarÄ™

np. tu
http://www.obrusy.webd.pl/
Ja nie szyłam tam obrusu więc nie wiem, jak z jakością (robiłam tylko poprawki krawieckie), ale panie są miłe.

Magdalaena

Data: 2009-12-09 08:59:58
Autor: czeremcha
Obrus (nietypowe pytanie)
On 8 Gru, 20:23, medea <e.fis...@poczta.fm> wrote:

20cm to jeszcze-jeszcze, ale 25cm to już przesada, będzie się pl±tał
między nogami biesiadnikom. ;)

Wszystko zależy od wysoko¶ci stołu i siedzisk krzeseł ;-)  O grubo¶ci
ud nie wspomnę, bo go¶cie mog± być różni ;-)

Ja z reguły szyłam sobie obrusy. Czasem, gdy nie pasowały mi wymiary
materiału /bo stół miałam stosunkowo w±ski i daj±cy się sporo rozłożyć
na długo¶ć/ kombinowałam z rozcinaniem materiału i wstawianiem
ażurowych szerokich wstawek.

Ania

Obrus (nietypowe pytanie)