Obrzed bierzmowania

Data: 2009-07-05 11:02:02
Autor: abc
Obrzed bierzmowania
http://www.youtube.com/watch?v=Bi5NFOoUJYE

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-05 07:46:17
Autor: Marek
Obrzed bierzmowania
On 5 Lip, 11:02, "abc" <opp...@wp.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=Bi5NFOoUJYE

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Kiedys udalo mi sie zrobic swietne zdjecie we Wroclawskiej Katedrze:

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/Nuh6Fo8naXlrX7TjWEglbg?feat=directlink

Data: 2009-07-05 11:12:06
Autor: ypsilanti
Obrzed bierzmowania

"abc" <oppa12@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2pqa7$gg2$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=Bi5NFOoUJYE

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

   sacramEnt

   rm

Data: 2009-07-05 11:13:13
Autor: abc
Obrzed bierzmowania
http://www.youtube.com/watch?v=Bi5NFOoUJYE

Sakramentu Bierzmowania  w klasycznym rycie rzymskim udzielił bp Pieronek.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-05 11:43:11
Autor: mkarwan
Obrzed bierzmowania

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:h2pqa7$gg2$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=Bi5NFOoUJYE

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Czy jesteś katolikiem?

Data: 2009-07-05 12:46:07
Autor: abc
Obrzed bierzmowania

http://www.youtube.com/watch?v=Bi5NFOoUJYE

Czy jesteś katolikiem?

Tak. Bierzmowanym katolikiem.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-05 12:48:52
Autor: ypsilanti
Obrzed bierzmowania

"abc" <oppa12@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2q0rp$8p1$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

   panslavvista pamieta o co zostal zapytany?

   rm

Data: 2009-07-05 13:14:57
Autor: Panslavista
Obrzed bierzmowania

Użytkownik "ypsilanti" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

   panslavvista pamieta o co zostal zapytany?

Jeżeli to dla mnie nie ważne, to tym bardziej nie powinno być ważne dla
ciebie.
Z szumem wodospadu.
Nie odczuwam stadnie.

Panslavista - hr. Sas

Data: 2009-07-05 13:18:55
Autor: ypsilanti
Obrzed bierzmowania

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2q2hq$atl$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

   z tegotez powodu..

   rm

   pastuchu

Data: 2009-07-05 17:02:15
Autor: Panslavista
Obrzed bierzmowania

> [...]
>
> Użytkownik "ypsilanti" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli to dla mnie nie ważne, to tym bardziej nie powinno być ważne dla

   z tegotez powodu..

Padnij parchu na ziem świńskim ryjem, podszywaczu.

Obrzed bierzmowania