" Obrzydliwe ataki na prezydenta " ( L.Kaczynskiego )

Data: 2010-07-16 13:07:52
Autor: konus
" Obrzydliwe ataki na prezydenta " ( L.Kaczynskiego )
Tak ocenia schizofreniczny Jaroslaw krytyke dzialalnosci swojego brata . Prezydentura L.Kaczynskiego to jedno wielkie pasmo niepowodzen i przykladow tegojaknie powinno prowadzic sie polityki . To ksiazkowe niemal przyklady nieumiejetnosci znalezienia sie w swiecie , EWuropie , czy w koncu w Polsce przez czlowieka , ktory ja reprezentowal . To realizacja scisle partyjnych , faszystowskich poestulatow swojego brata anie dallazlmnosc dla dobvra kraju i jego obywateli .
To jednak dla schizofrenicznego Jarosxlawa nie sa powody uprawniajace do krytyki . To wdlg niego " obrzydliwe " ataki a mowi to czlowiek , ktory nie zawahal sie uzywac najostrzejszych slow , najgorszych porownan , najobrzydliwszych pomowien i kalumni pod adresem najlepszego dotad prwzydenta jakim niewatpliwie byl Kwasniewski . Gdyby Lech K. tylko w  1/10 byl takim jak Kwasniewski prezydentem , to nie tylko nie byloby jego krytki , przez schizofrenicznego Jaroslawa zwanej  atakami , ale nie byloby takze tak silnej wobec niego opozycji a nawet  katastrofy smolenskiej i nikt nie chcialby wyrzucic go z Wawelu .
Schizofrenik Jaroslaw Kaczynski powinien odejsc z polityki z rownie niechlubnym wspomnieniem , jak jego brat blizniak i to nie tylko dlatego , ze swoje wsparcie opiera na najglupszej , najmniej wyksztalonej i najmniej rozumiejacej rzeczywistosc  czesci naszego spoleczenstwa  przy ktorej pomocy chce rzadzic krajem ale rowniez dlatego , ze jest po  prostu i najzwyczajniej w swiecie, psychicznie chory .

kwakwa

Data: 2010-07-16 13:18:52
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 13:07, konus pisze:

najobrzydliwszych pomowien i kalumni pod adresem najlepszego dotad
prwzydenta jakim niewatpliwie byl Kwasniewski .

kwakwa
Niech nas opatrzność broni przed, nie tylko prezydentami, ale także ludźmi takimi jak Kwaśniewski. Jest to śmieć najgorszego asortymentu..

Data: 2010-07-16 17:36:17
Autor: konus

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1pf7d$hkm$1news.onet.pl...
[...]

Nie bylo dotad lepszego i skuteczniejszego prezydenta w Polsce i to od czasow przedwojennych .
Mow sobie co chcesz ale taka jest wlasnie prawda .

kwakwa

Data: 2010-07-16 08:42:10
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Lip, 17:36, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:i1pf7d$hkm$1news.onet.pl...

> [...]

czasow przedwojennych .
Mow sobie co chcesz ale taka jest wlasnie prawda .

Nie obrazaj Bieruta!

Data: 2010-07-16 21:15:58
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-16 17:36, konus pisze:
[...]

W czym skuteczniejszego? W degradacji Polski do roli kartoflanej republiki.. Nikt tyle szkód nie narobił w naszym kraju co płatny pachołek USA.

Data: 2010-07-16 13:44:14
Autor: Zygmunt Stary
konus napisał:
[...]
Zahir napisał:
"Prezes PiS to marny robaczek miotający się pomiędzy swoimi
kompleksami i
fobiami. Będącemu w długotrwałej malignie mieszają mu się miejsca,
sytuacje
i ludzie. Wydaje mu się, że jest Napoleonem, który tym razem rzuci na
kolana
Rosję, innym razem Stalinem, który zgniecie cały Werhmacht i dziadka
Tuska. "
"
konus napisał:
"Nie bylo dotad lepszego i skuteczniejszego prezydenta w Polsce i to
od
czasow przedwojennych .
Mow sobie co chcesz ale taka jest wlasnie prawda . "
konus napisał:
"L.Kaczynski to przyklad antyprezydenta , to zywe zaprzeczenie urzedu
i jesli
zauwazy sie zalosne proby zrobienia z tej miernoty meza stanu , to
robi sie
niedobrze "
..jardys napisał:
"W czym skuteczniejszego? W degradacji Polski do roli kartoflanej
republiki.. Nikt tyle szkód nie narobił w naszym kraju co płatny
pachołek USA. "

Czytam, czytam i się pytam. Co ten dialog wyjaśnia?
Co on tłumaczy?
Zero argumentów. Same inwektywy lub "lizodupstwo".
Nawet nie wiem, czy interlokutorzy odpowiadają sobie nawzajem, czy nie
mylą osób, co do których odnosi się ich wypowiedź.
Jeżeli takie jest rozumienie polityki, taki brak komunikatywności, to
wszelka dyskusja, a co za tym idzie polityka, traci jakikolwiek sens.
Wróciliśmy (jako Polacy) na drzewa, Panowie.
Bez gruntownej edukacji, bez zdolności argumentowania, a co za tym
idzie zdolności do zrozumienia się nawzajem, pozostają nam jedynie
maczugi jako argumenty.
Pozdrawiam. Skorzystałem z tej grupy, aby wyrazić swój sąd, lecz nie
zamierzam przy braku jakichkolwiek zasad dyskusji, żadnej dyskusji z
tymi Panami podejmować.
zw (moher)

Data: 2010-07-16 23:34:07
Autor: jadrys
.jardys napisał:
[...]

A rozumiesz Zygmuncie słowo dyskusja? Niestety, psp to jest grupa dyskusyjna do trochę już zaawansowanych użytkowników, "nowy", laik w sprawach polityki nie prędko  się tu "odnajdzie".

Co rozumiesz po przez pojęcie "zero argumentów"? Czy - "W czym skuteczniejszego? W degradacji Polski do roli kartoflanej
republiki.. Nikt tyle szkód nie narobił w naszym kraju co ten  płatny
pachołek USA. " to nie jest argument?

Twoja wola Zygmuncie Stary, widać jeszcze nie dorosłeś wystarczająco (mimo nicka) do tego żeby dyskutować na psp.

Data: 2010-07-17 17:22:48
Autor: konus

..jardys napisał:
[...]

Odnosze wrazenie , ze szanowny kolega odpowiada tu nie na te posty co chcial lub czyta po hebrajsku , czyli od konca i stad nie rozumie tego, co jest w nich napisane .
Nie wiem tez co rozumiesz pod pojeciem " komunikatywnosci" i "argumentu " bo i jednego i drugiego w cytowanych przez szanownego kolege postach jest wystarczajaca ilosc aby ta z koniecznosci szczatkowa dyskusje , uznac za rzeczowa . Pozatym przypominam , ze wyrywanie z kontekstu cytatow nie moze przyniesc oczekiwanego przez kolege rozwiazania nasuwajacych sie mu dylematow . Nasze opisy w tym watku nalezy badac w kontekscie calej naszej "tworczosci " na grupie i to dopiero otwiera pelny wachlarz prezentowanych przez nas prawd - argumentow .

z najwyzszym szacunkiem
kwakwa

Data: 2010-07-16 13:18:56
Autor: Zahir

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i1peid$fl9$1news.onet.pl...
[...]

Zahir

Data: 2010-07-16 17:42:59
Autor: konus

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c40401c$0$19170$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zle nie mowi sie o zmarlych ale jakim zlem jest mowienie prawdy o jakosci sprawowania urzedu ?. Nie oceniam go jako czlowieka , tylko jako polityka . Nie ulega watpliwosci ,ze L.Kaczynski byl dobrym czlowiekiem ale na Boga byl zlym , kieskim , beznadziejnym i niesprawnym prezydentem . Sam fakt piastowania tego urzedu nie kwalifikuje czlowieka do stawiania go za wzor cnot wszelakich i wcale nie mysle przepraszac jarkacza i jego dwor za to , ze jego brat  jako prezydent mi sie nie podobal i ze mam go w tej mierze conajwyzej za miernote , jesli nie gorzej .

kwakwa

" Obrzydliwe ataki na prezydenta " ( L.Kaczynskiego )