Obrzydzenie, wstręt, odraza

Data: 2010-07-18 09:09:09
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Obrzydzenie, wstręt, odraza
Obrzydzenie, wstręt, odraza - to uczucia naturalne, mechanizm obronny wbudowany w nas po, byśmy nie ponieśli uszczerbku na ciele. W miarę rozwoju psychiki ludzkiej rozciągnęły się na czyny antyspołeczne - szkodzące innym ludziom, zarówno pojedynczym jak i zbiorowościom, oraz zagrażające istnieniu ludzkiego gatunku. Można uznać, że w ten właśnie sposób powstało w nas poczucie moralne, sumienie.
Uczucia te chronią, pozwalają przeżyć, jednoczą, czynią nas ludźmi.
Brzydzisz się? Więc żyjesz i pozostajesz człowiekiem.

Czy uczucia te są uzasadnione wobec homoseksualizmu i lesbizmu?
Jak najbardziej. Praktyki te są szkodliwe dla ciała, bo wykorzystują je w sposób sprzeczny z naturalnym przeznaczeniem organów, co prowadzi do schorzeń i chorób zakaźnych. Nie bez powodu mamy np wbudowaną odrazę do tego co wydalamy, a kontakt z tym uważamy za nieczystość.
Praktyki te są szkodliwe dla społeczeństwa ludzkiego, bo podważają celowość istnienia  rodziny i małżenstwa - niezbędnych dla rodzenia i wychowywania dzieci, dla podtrzymania ludzkiego gatunku. Na pozór wydają się mało szkodliwe - zasługujące na tolerancyjną pobłażliwość ("To przecież też miłość. Coż szkodzi że się poprzytulają, pocałują czy popieszczą?").
Jednak już przyjrzenie się tzw "paradom dumy gejowskiej" burzy ten naiwny obrazek, a głębsze wejrzenie w ich obyczaje ujawnia niepohamowaną rozpustę i niewierność (są dla siebie na ogół tylko obiektami seksualnymi). Dodajmy do tego niesłychanie obrzydliwe praktyki szczegółowe. Tak obrzydliwe, że niesposób ich tutaj opisywać. Kto chce niech poszuka opisów (na własną odpowiedzialność!) - to co widać na paradach to względne drobiazgi.

Obrzydzenie, wstręt, odraza wobec homoseksualizmu i lesbizmu są więc jak najbardziej naturalne - uzasadnione biologią oraz interesem społeczeństw i ludzkości (nie trzeba nawet powoływać się na względy religijne).
Homoseksualizm i lesbizm jest złem.
Bez względu na to, czy jest zboczeniem czy chorobą, bez względu na to czy jest nabyty czy wrodzony. --

Data: 2010-07-18 09:38:50
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
  W dniu 2010-07-18 09:09, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Praktyki te są szkodliwe dla społeczeństwa ludzkiego, bo podważają celowość
istnienia  rodziny i małżenstwa - niezbędnych dla rodzenia i wychowywania
dzieci, dla podtrzymania ludzkiego gatunku.

Totalna bzdura, - gatunek ludzki przetrwał tysiące lat bez zakładania rodzin i związków małżeńskich. te związki to wpędzenie się w okowy wzajemnych zależności a nie jakieś korzyści dla ludzi jako gatunku.

Data: 2010-07-18 09:47:33
Autor: u2
Obrzydzenie, wstręt, odraza
W dniu 2010-07-18 09:38, jadrys pisze:
Totalna bzdura, - gatunek ludzki przetrwał tysiące lat bez zakładania
rodzin i związków małżeńskich.

No tak, kiedyś były haremy. Wtedy to było życie :)

Ale nic straconego w niektórych państwach nadal to się praktykuje :)

Data: 2010-07-18 10:14:09
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
  W dniu 2010-07-18 09:47, u2 pisze:
[...]

Nie haremy, - ludzie żyli w  stadach, nie było w takich stadach ludzi bezdomnych czy niechcianych dzieci. To właśnie ten postęp, te rodziny, te związki małżeńskie   będzią kiedyś przyczyną zagłady gatunku ludzkiego.

Data: 2010-07-18 10:16:52
Autor: u2
Obrzydzenie, wstręt, odraza
W dniu 2010-07-18 10:14, jadrys pisze:
Nie haremy, - ludzie żyli w  stadach, nie było w takich stadach ludzi
bezdomnych czy niechcianych dzieci. To właśnie ten postęp, te rodziny,
te związki małżeńskie   będzią kiedyś przyczyną zagłady gatunku ludzkiego.

W stadach to żyje bydło. Fakt, rozmnaża się nieźle.

Data: 2010-07-18 13:31:45
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
  W dniu 2010-07-18 10:16, u2 pisze:
[...]

Człowiek jest w takim samym bydlęciem jak każde inne żywe stworzenie. Te sztuczne wymagania etykiety i pewnych zachowań to tylko ucieczka od rzeczywistości..   takiej że jesteśmy tylko zwierzętami. No teraz to już tylko zdegenerowanymi zwierzętami.

Data: 2010-07-18 13:37:24
Autor: [heÂŽsk]
Obrzydzenie, wstręt, odraza
On Sun, 18 Jul 2010 13:31:45 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Człowiek jest w takim samym bydlęciem jak każde inne żywe stworzenie. Te sztuczne wymagania etykiety i pewnych zachowań to tylko ucieczka od rzeczywistości..   takiej że jesteśmy tylko zwierzętami. No teraz to już tylko zdegenerowanymi zwierzętami.

 mow za siebie. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-18 13:50:20
Autor: u2
Obrzydzenie, wstręt, odraza
W dniu 2010-07-18 13:31, jadrys pisze:
[...]

Sądzisz innych po sobie, ale nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-07-18 22:54:34
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
  W dniu 2010-07-18 13:50, u2 pisze:
[...]

Ale każdy jest podobny zwierzęciu.

Data: 2010-07-18 14:57:49
Autor: bolek
Obrzydzenie, wstręt, odraza

--
Czyli według Ciebie pedały i lesbijki zaczną się mnożyć ??
Już określiłeś swoją orientację seksualną. A raczej jej brak.

bolek

Data: 2010-07-18 15:17:46
Autor: Grzegorz Z.
Obrzydzenie, wstręt, odraza
Dnia Sun, 18 Jul 2010 14:57:49 +0200, bolek napisał(a):

[...]

I już jest pedałem, prawda Numerku?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 22:52:45
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
  W dniu 2010-07-18 14:57, bolek pisze:
[...]

Nie, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby mogli wychowywać dzieci.

Myślisz ze mogę sam określić  orientację? Nie natura stworzyła mnie heterykiem i tak pozostanie do śmierci.

Data: 2010-07-18 10:44:31
Autor: HaMMeR
Obrzydzenie, wstręt, odraza
On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Gatunek ludzki przetrwal i przetrwa nie jedna taka slepa ewolucyjnie,
mutacje! I nie o to chodzi, niech sobie istnieja, ale robienie z kalectwa
akceptowanej powszechnie cnoty, to wyraz rowniez dewiacji umyslowej tych
biologicznie nieistotnych, osobnikow.
Mnie osobiscie nie interesuja czyjes preferencje, dopoki nie onosi sie
z nimi jak sprzedawca na straganie!
Natomiast odczuwam gleboki dyskomfort przypadkowego, czy wymuszonego
towarzysko, obcowania z homoseksualista, bo po prostu nie potrafie opanowac
odruchu wstretu czy nawet obrzydzenia towarzyszacemu tym sytuacjom...
I tyle, dlatego ogladajac te piora w doopach facetow nieodparcie mi sie
nasuwa mocno 'udekorowany' stragan z nieswiezym miesem!

Data: 2010-07-18 11:32:12
Autor: Grzegorz Z.
[...]

A czym jest gorszy facet z piórami w dupie od faceta w kiecce i z różańcem
zamiast paska?

Taki widok nie wzbudza już w tobie dyskomfortu?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 14:07:01
Autor: HaMMeR
On 2010-07-18 11:32, Grzegorz Z. wrote:
[...]

Oczywiscie ze nie, bo roznica pomiedzy nimi jest zasadnicza:

Ten jeden ma piora w d.. tylko od swieta,
w dni pozostale czym innym jest 'zajeta'...
ten z rozancem i bez paska, zyje 'co laska'
i nie interesuje go meska 'laska.

Probojesz zboku uchwycic?

Data: 2010-07-18 15:18:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 18 Jul 2010 14:07:01 +0200, HaMMeR napisał(a):

On 2010-07-18 11:32, Grzegorz Z. wrote:
[...]

Jasne. Ich interesują głównie laski małych chłopców.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 13:31:11
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
  W dniu 2010-07-18 10:44, HaMMeR pisze:
On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

Nie powinienem z Tobą rozmawiać, powinienem być na Ciebie obrażony.. Wszakże to ty nazwałeś mnie planktonem,  ale co mi tam, zaciekawiłeś mnie. Powiedz skąd u Ciebie bierze się ten wstręt do odmienności? Czy to zazdrość o to że oni (homki) sa w jakiś sposób wyróżnieni? Kazda fobia ma jakieś podłoże -  jakie sa przyczyny twojego wstrętu?

Data: 2010-07-18 14:01:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Obrzydzenie, wstręt, odraza

On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

Bo sam jest odmieńcem. W psychologi nazywają to jakoś tak: "syndrom wyparcia".

Data: 2010-07-18 14:09:02
Autor: HaMMeR
Obrzydzenie, wstręt, odraza

On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

-- -- -- -- -- --

Dla ciebie moge byc odmiencem, ale w odroznieniu od ciebie
nigdy nie bylem i nie bede kapusta!
Zrozumial?

Data: 2010-07-18 14:10:29
Autor: HaMMeR
Obrzydzenie, wstręt, odraza
On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

-- -- -- -- --

Elementarne, bo naturalne! Jestes sklonny do wysilku i zrozumiec to?

Data: 2010-07-18 22:57:25
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

Nie, lubię proste sprawy i zrozumiałe bez wysiłku.

Data: 2010-07-19 06:30:04
Autor: HaMMeR
Obrzydzenie, wstręt, odraza
On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

To widac, slychac i czuc...

Data: 2010-07-20 23:57:21
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

Od kogo czuć, od tego czuć czarno-białym zwierzakiem..  To nie ja uciekałem gdzie pieprz rośnie przed panem Kaweckim..

Data: 2010-07-21 07:40:06
Autor: HaMMeR
Obrzydzenie, wstręt, odraza
On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

'Pan Kawecki' to dla ciebie, bo ja takiego nie znam,
natomiast znam tchorza kaleckiego, ktory spier..jac
po calej Polsce krzyczal: 'chodz, to cie zabije'..:)))
A ty glupku, liz jaja tym, ktorzy cie glaszcza...
O Boh ty moj.., co za cienizna!

Data: 2010-07-29 21:22:55
Autor: the_foe
Obrzydzenie, wstręt, odraza
[...]

normalny objaw czlowieka z zaburzeniami identyfikacji plciowej lub osoby molestwanej w mlodosci.

--
the_foe

Data: 2010-07-29 21:20:44
Autor: the_foe
Obrzydzenie, wstręt, odraza
[...]

nie zgodze sie, zwiazki instytucjonalne (pierwszy wynalazek harem wladcy) to element ewolucji spolecznej. Chodzilo o jak najlepsze wychowanie dzieci. Ojciec by miec zachete do wychowania potomstwa musial miec zasadna pewnosc ze to jego potomstwo.
Jesli para gejowska jest w stanie wychowac dobrze dziecko nie widze powodu by nie mogla tego robic (swoje lub adoptowane).

--
the_foe

Data: 2010-07-19 22:25:56
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Kropka nad i - odnośnie homofobii
[...]

Niemrawa dyskusja w tym zainicjowanym przeze mnie wątku zboczyła nieco na manowce (co zresztą zdarza się w większości wątków).
Stawiam więc teraz wyraźną kropkę na i:

Homofobia jest naturalna, wrodzona i godziwa.
Brak homofobii jest zboczeniem.

Data: 2010-07-31 13:35:20
Autor: kochamspam
Kropka nad i - odnośnie homofobii
[...]
Homofobia jest naturalna, wrodzona i godziwa.
Brak homofobii jest zboczeniem.

II. Wzajemny stosunek homoseksualistów i społeczeństwa.
Jedna z umów społecznych głosi, że ulica nie jest miejscem realizowania potrzeb seksualnych, do obnoszenia się ze swoją płciowością, co znalazło oddźwięk w Kodeksie karnym. Ustalono takie prawo z powodu m.in. obecności dzieci, ludzi starszych, ludzi pozbawionych możliwości realizacji potrzeb seksualnych, dla których taka konfrontacja byłaby bolesna, wreszcie moralności chrześcijańskiej (zawiera wszystkie wymienione względy).
Co do obnoszenia się z homoseksualizmem, to trzeba powiedzieć, że i tutaj nie ma taryfy ulgowej. Podlega on co najmniej takim ograniczeniom jak zachowania heteroseksualne. Spora część ludzi na widok męskich zachowań homoseksualnych odczuwa obrzydzenie (zwłaszcza kobiety). Najważniejsze jest to, że ludzie mają do swoich odczuć (tzn. obrzydzenia) prawo, które trzeba respektować. Środowiska homoseksualne twierdzą, że winę za te odczucia ponosi społeczeństwo, bo wpaja od niemowlęcia nienawiść do gejów i lesbijek. Ja zaś śmiem twierdzić, że nie jest to bynajmniej "wina" społeczeństwa. Sądzę, że duża część jednostek heteroseksualnych z urodzenia odczuwa wstręt do praktyk homoseksualnych. Na poparcie mojej tezy mogę przytoczyć historię pewnej kobiety. Za młodu były dwie przyjaciółki, z których jedna umówiła się na randkę z chłopakiem. Na randce doszło do pierwszego pocałunku. Gdy się spotkały ponownie, ta która została "doświadczona" pocałunkiem postanowiła się podzielić tą wiedzą z tą drugą; postanowiły się pocałować, tak jak chłopak z dziewczyną. Skutkiem tego było potworne uczucie obrzydzenia, wstrętu wywołujące wymioty. Dziewczyny te nie były wychowywane w nienawiści do gejów i lesbijek, bowiem był to okres powojenny i nie mówiono nic o seksie. Zresztą sam fakt, że się pocałowały w usta świadczy o braku jakichkolwiek uprzedzeń, wysłuchiwania zakazów, a takie uczucie i tak się pojawiło. Ktoś powie, że jeden przykład nie jest dowodem. Ja natomiast wiem, że przypadków z takim skutkiem było dużo, dużo więcej. Co do widoku "miłości" lesbijskiej, to mężczyzn pociąga piękno kobiecego ciała, a dwa piękne ciała to dla niektórych podwójna radość, stąd większe przyzwolenie na tego typu akty.

źródło http://ciborowski.host247.pl/homo.htm --

Data: 2010-07-21 19:54:17
Autor: kochamspamWYTNIJTO
"dać się poznać" !?
Cytuję z Wikipedii:

"Społeczność LGBT w walce z homofobią przede wszystkim stara się dać poznać reszcie społeczeństwa, wychodząc z założenia, że homofobia wynika głównie z niewiedzy. Dlatego aktywiści LGBT urządzają wydarzenia takie jak Christopher Street Day (w Polsce - Parady Równości, Marsz Równości, Marsz Tolerancji), a na co dzień część osób LGBT manifestuje swoją przynależność do dyskryminowanej grupy"

"stara się dać poznać" !!?
Otóż im bardziej poznaje się w szczegółach praktyki "miłosne" wśród LGTB, tym większe odczuwa się obrzydzenie, odrazę, wstręt.
Najwięcej by im zaszkodziło danie się poznać na niemal 100% - przez publiczne pokazy bądź exhibicjonistyczne filmy.
Nawet "zwykłe porno", tj heteroseksualne, u mnóstwa ludzi wzbudza obrzydzenie i żałują poniewczasie że skusili się na obejrzenie. --

Data: 2010-07-23 19:43:30
Autor: kochamspamWYTNIJTO
wylęgarnia schorzeń i chorób

&#8222;Wśród gejów w powiecie King odsetek zachorowań na syfilis jest 100 razy większy niż wśród populacji heteroseksualnej. Jeśli zaś chodzi o odsetek zachorowań na HIV, szacuje się, że wśród gejów jest on 1000 razy większy niż wśród heteroseksualistów.&#8221;7

Raport amerykańskich Ośrodków Kontroli i Profilaktyki Chorób8 wskazuje, że każdego roku 60 procent nowych zakażeń na AIDS zachodzi wśród homoseksualistów. &#8222;W dodatku ci młodzi ludzie [homoseksualiści &#8211; dop. S.A.] rozpoczęli swoje życie seksualne już bardzo wcześnie (w wieku 12,5 lat), o wiele wcześniej niż młodzież z populacji ogólnej. (&#8230;) Typowa młoda kobieta, nosicielka wirusa HIV, miała przeciętnie ośmiu partnerów seksualnych, natomiast młody mężczyzna, również nosiciel wirusa HIV, przeciętnie miał już 57,5 partnerów seksualnych /Rotheram-Borus i współ., 1996/. Są jednak tacy młodzi ludzie, którzy w ciągu swojego krótkiego życia mieli 284,1 partnerów seksualnych. /Rotheram-Borus i współ., 1997/10&#8221;.

Sam seks analny niesie za sobą zagrożenie takimi schorzeniami jak: wyciek fekaliów, rak odbytu, ziarnica weneryczna pachwin, kryptosporidia, lamblioza, opryszczka, wirus niedoboru odporności (HIV), wirus brodawek ludzkich, drobnoustrojowe zakażenie przewodu pokarmowego isospora belli, zakażenie grzybicze microsporidia, rzeżączka, żółtaczka typu B i C, syfilis11, hemoroidy, pęknięcia odbytu, uraz odbytu, utknięcie ciała obcego12. Homoseksualne praktyki z racji swej nienaturalności sprzyjają o wiele łatwiejszemu rozprzestrzenianiu się tych chorób. Ich występowanie wśród homoseksualistów jest więc oczywiście wielokrotnie wyższe niż wśród reszty populacji. Na przykład w roku 1999 hrabstwo King w stanie Washington (Seattle) ogłosiło, że 85% przypadków zachorowań na syfilis odnotowano pomiędzy zdeklarowanymi aktywnymi homoseksualistami13.

źródło:
http://sivis.salon24.pl/107739,homoseksualizm --

Data: 2010-07-25 17:43:17
Autor: kochamspamWYTNIJTO
wierność inaczej, czyli rozpusta
1. Trwałość związków, wysoki wskaźnik promiskuityzmu

Z badań dr Marii Xiridou z Amsterdamu wynika, że homoseksualny związek holenderskich gejów trwa maksymalnie 1,5 roku, a każdy badany przez nią homoseksualista miał, oprócz partnera, około ośmiu innych. Wymowne są słowa dra Barry&#8217;ego Adam&#8217;a (homoseksualisty), który podczas zjazdu Amerykańskiego Towarzystwa Socjologicznego podsumował swoje badania dotyczące monogamii wśród homoseksualistów. "Do życia w związku monogamicznym przyznało się zaledwie 25 procent badanych [homoseksualistów]. Badani pozostający w związkach monogamicznych byli przeważnie młodzi i dopiero od niedawna mieli partnera (&#8230;). Sądzę, że jednym z powodów, dla których młodzi mężczyźni częściej wykazują skłonności monogamiczne, jest to, że mają oni zakodowany w głowach wzorzec heteroseksualny i stosują go w odniesieniu do swoich związków z mężczyznami. Nie dostrzegają, że środowisko gejowskie ma swój własny porządek i własne sposoby, które zdają się lepiej sprawdzać w praktyce."

"Homoseksualiści o tym typie osobowości [typu borderline &#8211; dop. S.A.] zazwyczaj albo zawierają stały związek z kimś, kogo wykorzystują (najczęściej jest to uległy mężczyzna o cechach narcystycznych), lub też zawierają szereg związków, w których wykorzystują innych partnerów. Mogą też nawiązywać przypadkowe kontakty z osobami podobnymi do siebie."

"Badania nad mężczyznami o orientacji homoseksualnej wykazują, że ponad 75% homoseksualistów uprawiało seks z ponad 100 różnymi mężczyznami w ciągu życia: około 15% spośród nich miało 100-249 partnerów seksualnych, 17% - 250-499, 15% -
 500-999, a 28% przyznało, że miało ponad 1000 partnerów seksualnych w ciągu życia."

Dla średniej wieku 35 lat, 94 proc. homoseksualistów miało więcej niż 15 partnerów, podczas gdy generalnie 47 proc. homoseksualistów miało między 100 a 999 partnerów.

żródło http://sivis.salon24.pl/107739,homoseksualizm --

Data: 2010-07-27 22:25:07
Autor: kochamspamWYTNIJTO
i pedofilia !
Badania osób skazanych za molestowanie nieletnich

Dr Freud i dr Heasman[9] z Instytutu Psychiatrii Clarke (Clarke Institute of Psychiatry) w Toronto zrobili dwa obszerne badania i obliczyli, że odpowiednio 34% i 32% osób molestujących dzieci było homoseksualistami. W przypadkach, którymi zajmowali się osobiście, homoseksualiści stanowili 36% z 457 pedofili. Dr Adrian Copeland, psychiatra pracujący z napastnikami seksualnymi w Instytucie Peters w Philadelphii powiedział, że z doświadczenia może stwierdzić, że pedofile często mają skłonności homoseksualne oraz że "od 40% do 45%" osób molestujących dzieci ma "znaczące doświadczenia homoseksualne". Dr C. H. McGaghy oszacował, że "napastnicy homoseksualni prawdopodobnie stanowią około połowę molestujących, którzy zajmują się pracą z dziećmi". Inne badania wykazują podobnie:

xx) Z około 100 napastników molestujących dzieci przebywających w 1991 roku w Ośrodku Leczenia Niebezpiecznych Przestępców Seksualnych w Massachusetts, jedna trzecia była heteroseksualna, jedna trzecia biseksualna i jedna trzecia o orientacji homoseksualnej. xx) Stanowe badanie, przeprowadzone w stanie Vermont: 161 młodocianych przestępców, którzy popełnili przestępstwa seksualne w 1984 roku wykazało, że 35 (22%) było homoseksualistami.
xx) Z 91 napastników przebywających w kanadyjskiej Klinice Zachowań Seksualnych Kingston od 1978-1984 roku za molestowanie niespokrewnionych z nimi dzieci, 38 (42%) było homoseksualistami.
xx)Z 52 napastników molestujących dzieci w Ottawie od 1983 do 1985 roku 31 (60%) było homoseksualistami.

W Anglii, w 1973 roku 802 osoby (w tym 8 kobiet) zostało skazanych za molestowanie osób płci męskiej, oraz 3006 (w tym 6 kobiet) zostało skazanych za molestowanie osób płci żeńskiej (21 przypadków było na tle homoseksualnym). 88% ofiar płci męskiej i około 70% ofiar płci żeńskiej miało poniżej 16 lat. Na tej podstawie sędzia, J.T. Rees, doszedł do wniosku, że: "dorosły homoseksualista woli towarzystwo nastolatka lub młodzieńca od dorosłego mężczyzny. W 1947 roku 986 osób zostało skazanych za czyny homoseksualne i niezgodne z obyczajami. 257 z nich to przestępstwa podlegające ściganiu sądowemu, gdzie ofiarami były 402 osoby płci męskiej. (&#8230;) Większość z nich miała mniej niż 16 lat. Tylko 11% ofiar miało powyżej 21 lat".

"Problem męskiego homoseksualizmu to w gruncie rzeczy problem deprawacji młodzieży przez ludzi w tym samym wieku (innych chłopców) oraz przez starsze rodzeństwo. Przyczynia się to do tego, że coraz więcej młodych mężczyzn ma szanse w przyszłości stać się homoseksualistami".

Co przyznają sami homoseksualiści?

Badanie Kinseya przeprowadzone w 1948 roku wykazało, że 37% homoseksualistów i 2% lesbijek przyznało się do stosunków seksualnych z osobami poniżej 17 roku życia, oraz 28% homoseksualistów i 1% lesbijek przyznało, że miało kontakty seksualne z osobami poniżej 16. roku życia, podczas gdy sami mieli wtedy 18 lat lub więcej.[18] W 1970 roku Instytut Kinseya przeprowadził ankietę wśród 565 białych homoseksualistów przebywających w San Francisco: 25% z nich przyznało, że miało stosunki seksualne z chłopcami mającymi 16 lat lub mniej, podczas gdy oni sami mieli przynajmniej 21 lat.[19] W Raporcie Gejów 23% homoseksualistów i 6% lesbijek przyznało się do kontaktów seksualnych z młodzieżą poniżej 16. roku życia.

We Francji 129 skazanych homoseksualistów (średnia wieku 34 lata) powiedziało, że mieli kontakty seksualne w sumie z 11 007 chłopcami (średnio 85 chłopców na jednego mężczyznę). Abel i inni podobnie donoszą, że mężczyźni, którzy molestowali dziewczynki spoza swojej rodziny, mieli każdy po 20 ofiar; ci, którzy molestowali chłopców, mieli średnio 150 ofiar.

Podsumowanie:
Około jedna trzecia zgłoszeń molestowania seksualnego, to molestowanie na tle homoseksualnym. Podobnie, między jedną piątą a jedną trzecią osób złapanych lub skazanych stosuje praktyki homoseksualne. Ponadto pomiędzy jedną piątą a jedną trzecią ankietowanych homoseksualistów przyznało się do molestowania nieletnich. W sumie daje to raczej spójny obraz.

źródło  http://www.bibula.com/?p=20964 Jak widać 3% homoseksualistów powoduje 33% wypadków pedofilii
(te 3% to raczej zawyżenie, wątpliwe by było ich więcej niż 1%).
Wiąże się to z powszechną wśód homoseksualistów niewiernością (o czym było wcześniej) - stosunki homoseksualne nie dają im szczęścia, więc nieustannie muszą szukać nowych obiektów i nowych podniet (w pogoni za...)

Data: 2010-07-29 21:31:38
Autor: the_foe
i pedofilia !
W dniu 2010-07-27 22:25, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

te dane sa z punktu widzenia statystyki nie odpowiadajace wzrocowej probce. Pedofil-homoseksualista na ogol ma mniejsze tendencje do zakladania rodzin przez co szybko wpada na molestowaniu chlopcow w parku tudziez w miejscu pracy. Pedofil hetero na ogol zaklada rodzine i molestuje swoje dzieci i na ogol nie wpada nigdy. Potwierdzaja to dane statystyczne (wywiad statystyczny): czesciej to dziewczynki sa ofiarami molestowania i najczesciej przez czlonka rodziny.

--
the_foe

Data: 2010-07-29 20:21:47
Autor: kochamspamWYTNIJTO
zaburzenia psychiatryczne
W licznych badaniach wykazano wysokie wskaźniki zaburzeń psychiatrycznych, w tym depresji, narkomanii i prób samobójczych w grupie zdeklarowanych homoseksualistów i lesbijek. Niektórym obrońcom praw GLB (gejów, lesbijek i biseksualistów) dane te posłużyły do sformułowania wniosku, że choroba psychiczna jest spowodowana niechęcią innych ludzi do zaakceptowania pociągu do tej samej płci oraz zachowań homoseksualnych jako normalnych. Upatrują oni w tzw. homofobii - zdefiniowanej efektownie jako krytyka seksu homoseksualnego i przeciwstawianie mu się - przyczyny występowania wyższych wskaźników zaburzeń psychiatrycznych, zwłaszcza wśród homoseksualnej młodzieży. Chociaż homofobia powinna być wzięta pod uwagę jako potencjalna przyczyna wzrostu poziomu problemów psychicznych, literatura medyczna sugeruje inne konkluzje.

Rozległe badania przeprowadzone w Holandii podkopują tezę, że homofobia jest przyczyną wzrostu występowania zaburzeń psychicznych wśród homoseksualistów i lesbijek. Holendrzy darzą znacznie większą akceptacją związki homoseksualne aniżeli inne kraje Zachodu (obecnie pary homoseksualne w Holandii posiadają prawo zawarcia związku małżeńskiego). Dlatego wysoki wskaźnik zaburzeń psychiatrycznych współwystępujący z homoseksualnymi zachowaniami w Holandii nie może tak łatwo zostać przypisany odrzuceniu społecznemu i homofobii.

W istocie, badania holenderskie, opublikowane w Archives of General Psychiatry, odkryły wysoki poziom zaburzeń psychiatrycznych związanych z kontaktami seksualnymi w obrębie tej samej płci. W porównaniu z grupą kontrolną, która nie miała homoseksualnych kontaktów w czasie ostatnich 12 miesięcy poprzedzających wywiad, u mężczyzn, którzy mieli jakikolwiek homoseksualny kontakt w tym czasie, częściej występowała depresja, zaburzenia afektywne dwubiegunowe, napady lęku, agorafobia, zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne. U kobiet podejmujących jakikolwiek kontakt homoseksualny w ostatnich 12 miesiącach diagnozowano częściej depresję, fobię społeczną, zależność od alkoholu. W istocie, osoby z kontaktami homoseksualnymi w wywiadzie miały wyższe wskaźniki prawie całej patologii psychiatrycznej, którą tu badano. Badacze odkryli, że "problemy zdrowia psychicznego wiążą się z homoseksualizmem nie tylko w okresie dojrzewania i wczesnego wieku dorosłego, jak dotąd sugerowano, ale także w wieku późniejszym". Właściwie, badacze obawiają się, że cechy metodologiczne "tych badań, mogły nie docenić różnic pomiędzy osobami homoseksualnymi a heteroseksualnymi".

Badacze holenderscy doszli do wniosku, że ich "badania dostarczają dowodu na to, że homoseksualizm wiąże się z wyższą występowalnością zaburzeń psychiatrycznych. Wyniki te zgadzają się z odkryciami wcześniejszych badań, w których zastosowano mniej rygorystyczny projekt". Badacze nie przedstawili żadnej opinii wyjaśniającej, czy zachowanie homoseksualne jest przyczyną zaburzeń psychiatrycznych, czy też ich skutkiem.

źródło  http://www.piotrskarga.pl/ps,384,5,0,3,I,informacje.html --

Data: 2010-07-29 21:14:44
Autor: the_foe
Obrzydzenie, wstręt, odraza
[...]

nie ma czegos takiego, organ nie dostosowany do rzeczywistosci zawsze jest wykorzystywany niezgodnie z jego przeznaczeniem, i w toku ewolucji
zmienia sie tak by do rzeczywistosci ewidentnie pasowac. Tak powstaly chocby dlonie
--
the_foe

Obrzydzenie, wstręt, odraza