Obrzydzenie, wstręt, odraza

Data: 2010-07-18 09:38:50
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
  W dniu 2010-07-18 09:09, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Praktyki te są szkodliwe dla społeczeństwa ludzkiego, bo podważają celowość
istnienia  rodziny i małżenstwa - niezbędnych dla rodzenia i wychowywania
dzieci, dla podtrzymania ludzkiego gatunku.

Totalna bzdura, - gatunek ludzki przetrwał tysiące lat bez zakładania rodzin i związków małżeńskich. te związki to wpędzenie się w okowy wzajemnych zależności a nie jakieś korzyści dla ludzi jako gatunku.

Data: 2010-07-18 09:47:33
Autor: u2
Obrzydzenie, wstręt, odraza
W dniu 2010-07-18 09:38, jadrys pisze:
Totalna bzdura, - gatunek ludzki przetrwał tysiące lat bez zakładania
rodzin i związków małżeńskich.

No tak, kiedyś były haremy. Wtedy to było życie :)

Ale nic straconego w niektórych państwach nadal to się praktykuje :)

Data: 2010-07-18 10:14:09
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
  W dniu 2010-07-18 09:47, u2 pisze:
[...]

Nie haremy, - ludzie żyli w  stadach, nie było w takich stadach ludzi bezdomnych czy niechcianych dzieci. To właśnie ten postęp, te rodziny, te związki małżeńskie   będzią kiedyś przyczyną zagłady gatunku ludzkiego.

Data: 2010-07-18 10:16:52
Autor: u2
Obrzydzenie, wstręt, odraza
W dniu 2010-07-18 10:14, jadrys pisze:
Nie haremy, - ludzie żyli w  stadach, nie było w takich stadach ludzi
bezdomnych czy niechcianych dzieci. To właśnie ten postęp, te rodziny,
te związki małżeńskie   będzią kiedyś przyczyną zagłady gatunku ludzkiego.

W stadach to żyje bydło. Fakt, rozmnaża się nieźle.

Data: 2010-07-18 13:31:45
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
  W dniu 2010-07-18 10:16, u2 pisze:
[...]

Człowiek jest w takim samym bydlęciem jak każde inne żywe stworzenie. Te sztuczne wymagania etykiety i pewnych zachowań to tylko ucieczka od rzeczywistości..   takiej że jesteśmy tylko zwierzętami. No teraz to już tylko zdegenerowanymi zwierzętami.

Data: 2010-07-18 13:37:24
Autor: [heÂŽsk]
Obrzydzenie, wstręt, odraza
On Sun, 18 Jul 2010 13:31:45 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Człowiek jest w takim samym bydlęciem jak każde inne żywe stworzenie. Te sztuczne wymagania etykiety i pewnych zachowań to tylko ucieczka od rzeczywistości..   takiej że jesteśmy tylko zwierzętami. No teraz to już tylko zdegenerowanymi zwierzętami.

 mow za siebie. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-18 13:50:20
Autor: u2
Obrzydzenie, wstręt, odraza
W dniu 2010-07-18 13:31, jadrys pisze:
[...]

Sądzisz innych po sobie, ale nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-07-18 22:54:34
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
  W dniu 2010-07-18 13:50, u2 pisze:
[...]

Ale każdy jest podobny zwierzęciu.

Data: 2010-07-18 14:57:49
Autor: bolek
Obrzydzenie, wstręt, odraza

--
Czyli według Ciebie pedały i lesbijki zaczną się mnożyć ??
Już określiłeś swoją orientację seksualną. A raczej jej brak.

bolek

Data: 2010-07-18 15:17:46
Autor: Grzegorz Z.
Obrzydzenie, wstręt, odraza
Dnia Sun, 18 Jul 2010 14:57:49 +0200, bolek napisał(a):

[...]

I już jest pedałem, prawda Numerku?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 22:52:45
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
  W dniu 2010-07-18 14:57, bolek pisze:
[...]

Nie, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby mogli wychowywać dzieci.

Myślisz ze mogę sam określić  orientację? Nie natura stworzyła mnie heterykiem i tak pozostanie do śmierci.

Data: 2010-07-18 10:44:31
Autor: HaMMeR
Obrzydzenie, wstręt, odraza
On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Gatunek ludzki przetrwal i przetrwa nie jedna taka slepa ewolucyjnie,
mutacje! I nie o to chodzi, niech sobie istnieja, ale robienie z kalectwa
akceptowanej powszechnie cnoty, to wyraz rowniez dewiacji umyslowej tych
biologicznie nieistotnych, osobnikow.
Mnie osobiscie nie interesuja czyjes preferencje, dopoki nie onosi sie
z nimi jak sprzedawca na straganie!
Natomiast odczuwam gleboki dyskomfort przypadkowego, czy wymuszonego
towarzysko, obcowania z homoseksualista, bo po prostu nie potrafie opanowac
odruchu wstretu czy nawet obrzydzenia towarzyszacemu tym sytuacjom...
I tyle, dlatego ogladajac te piora w doopach facetow nieodparcie mi sie
nasuwa mocno 'udekorowany' stragan z nieswiezym miesem!

Data: 2010-07-18 11:32:12
Autor: Grzegorz Z.
[...]

A czym jest gorszy facet z piórami w dupie od faceta w kiecce i z różańcem
zamiast paska?

Taki widok nie wzbudza już w tobie dyskomfortu?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 14:07:01
Autor: HaMMeR
On 2010-07-18 11:32, Grzegorz Z. wrote:
[...]

Oczywiscie ze nie, bo roznica pomiedzy nimi jest zasadnicza:

Ten jeden ma piora w d.. tylko od swieta,
w dni pozostale czym innym jest 'zajeta'...
ten z rozancem i bez paska, zyje 'co laska'
i nie interesuje go meska 'laska.

Probojesz zboku uchwycic?

Data: 2010-07-18 15:18:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 18 Jul 2010 14:07:01 +0200, HaMMeR napisał(a):

On 2010-07-18 11:32, Grzegorz Z. wrote:
[...]

Jasne. Ich interesują głównie laski małych chłopców.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 13:31:11
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
  W dniu 2010-07-18 10:44, HaMMeR pisze:
On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

Nie powinienem z Tobą rozmawiać, powinienem być na Ciebie obrażony.. Wszakże to ty nazwałeś mnie planktonem,  ale co mi tam, zaciekawiłeś mnie. Powiedz skąd u Ciebie bierze się ten wstręt do odmienności? Czy to zazdrość o to że oni (homki) sa w jakiś sposób wyróżnieni? Kazda fobia ma jakieś podłoże -  jakie sa przyczyny twojego wstrętu?

Data: 2010-07-18 14:01:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Obrzydzenie, wstręt, odraza

On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

Bo sam jest odmieńcem. W psychologi nazywają to jakoś tak: "syndrom wyparcia".

Data: 2010-07-18 14:09:02
Autor: HaMMeR
Obrzydzenie, wstręt, odraza

On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

-- -- -- -- -- --

Dla ciebie moge byc odmiencem, ale w odroznieniu od ciebie
nigdy nie bylem i nie bede kapusta!
Zrozumial?

Data: 2010-07-18 14:10:29
Autor: HaMMeR
Obrzydzenie, wstręt, odraza
On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

-- -- -- -- --

Elementarne, bo naturalne! Jestes sklonny do wysilku i zrozumiec to?

Data: 2010-07-18 22:57:25
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

Nie, lubię proste sprawy i zrozumiałe bez wysiłku.

Data: 2010-07-19 06:30:04
Autor: HaMMeR
Obrzydzenie, wstręt, odraza
On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

To widac, slychac i czuc...

Data: 2010-07-20 23:57:21
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

Od kogo czuć, od tego czuć czarno-białym zwierzakiem..  To nie ja uciekałem gdzie pieprz rośnie przed panem Kaweckim..

Data: 2010-07-21 07:40:06
Autor: HaMMeR
Obrzydzenie, wstręt, odraza
On 2010-07-18 09:38, jadrys wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

'Pan Kawecki' to dla ciebie, bo ja takiego nie znam,
natomiast znam tchorza kaleckiego, ktory spier..jac
po calej Polsce krzyczal: 'chodz, to cie zabije'..:)))
A ty glupku, liz jaja tym, ktorzy cie glaszcza...
O Boh ty moj.., co za cienizna!

Data: 2010-07-29 21:22:55
Autor: the_foe
Obrzydzenie, wstręt, odraza
[...]

normalny objaw czlowieka z zaburzeniami identyfikacji plciowej lub osoby molestwanej w mlodosci.

--
the_foe

Data: 2010-07-29 21:20:44
Autor: the_foe
Obrzydzenie, wstręt, odraza
[...]

nie zgodze sie, zwiazki instytucjonalne (pierwszy wynalazek harem wladcy) to element ewolucji spolecznej. Chodzilo o jak najlepsze wychowanie dzieci. Ojciec by miec zachete do wychowania potomstwa musial miec zasadna pewnosc ze to jego potomstwo.
Jesli para gejowska jest w stanie wychowac dobrze dziecko nie widze powodu by nie mogla tego robic (swoje lub adoptowane).

--
the_foe

Obrzydzenie, wstręt, odraza