"Obserwator"

Data: 2012-03-31 07:17:33
Autor: Grzegorz Z.
"Obserwator"
Mam do ciebie prośbę, "prawdziwy" Polaku, zanim zaczniesz pouczać innych i
podszywać się pod miano patrioty, naucz się pisać i składać zdania w języku
polskim. I nie interesuje mnie, czy masz dysgrafię, dysortografię, czy inną
dysfunkcję. Chcesz się publicznie się wymądrzać, pokazywać "rany" po
sowiecko-niemieckich bagnetach i szkalować innych Polaków, to przynajmniej
nie "skundlaj" polszczyzny. --
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

"Obserwator"