Obserwator jest prowokatorem

Data: 2011-04-19 00:59:48
Autor: Jaksa
Obserwator jest prowokatorem
Obserwator jest prowokatorem z Czerskiej.

Nagminnie postuje z konta imperium medialnego Michnika,
reklamujac w ten sposob zydoubecka gadzinowke, przy tym
udajac nieporadnego polskiego patriote niedojde.

Takiego jakiego Michnik by sobie wymarzyl.

Takiego ktorego mozna dowoli kopac w dupe i ktory jedyne
na co sie zdobedzie, to bolesne pojekiwania typu "trwamy!"
i defenzywne trzymanie rachitycznych raczek na kroczu.

Zasmarkany obwies w krotkich spodenkach, bredzacy cos
o rzekomej wartosci demokracji oraz walczacy z naszym
Kosciolem Katolickim i Jego obecnoscia w zyciu Polski.

Ciul, z ktorego kmioty pokroju Lorna czy Zennona moga
drzec lache do woli, bo na jego tle moga robic niemal
za intelektualistow.

Jaksa

Data: 2011-04-18 23:20:52
Autor: obserwator
Obserwator jest prowokatorem
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisa³(a):
[...]

probujesz mnie kolejny raz zastraszyc, piszac gleboko ukryty za serwererami,
bohaterze papierowy?

a kogo ty jeszcze na tej grupie nie oplules i nie oczerniles?
Czepiasz sie prawie wszystkich na tej grupie i ty nie jestes oczywiscie
prowokatorem?

Faszysta i katolikiem podobno jestes? Pytalem co jako faszysta zrobiles do tej
pory poza wyzwywaniem nieznanych sobie ludzi na grupach i wymyslaniem o nich
bredni?

Co proponujesz dla Polski? 20 lat minelo od transformacjo ustrojowej w Polsce?

Nie podoba ci teraz PiS i Kaczynscy, chociaz wczesniej (vide archiwa) tak za nimi optowales, nabierajac tym samym pare naiwnych osob ktore ci
sekundowaly na tej grupie.

Kurwa wredna i smiec jestes, a nie czlowiek.

Przeciez ty nawet normalnie dyskutowac nie potrafisz na zaden temat.
Faszyzm ci w glowie?  --

Data: 2011-04-19 01:22:12
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-19 01:20,  obserwator pisze:
Kurwa wredna i smiec jestes, a nie czlowiek.

Lol, jeste¶cie sobie równi ;-)

Data: 2011-04-19 09:59:13
Autor: Asxzse
Obserwator jest prowokatorem

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:ioih35$e1e$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-19 01:20,  obserwator pisze:
Kurwa wredna i smiec jestes, a nie czlowiek.

Lol, jeste¶cie sobie równi ;-)

Jaksa to najgorszy ¶mieæ na tej grupie. Razem z Hansem! Obsrywator to prowokator. P³atny!

AAA

Data: 2011-04-19 01:33:03
Autor: Jaksa
On Tue, 19 Apr 2011 01:20:52 +0200,  obserwator  <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

[...]

Zastraszyc? Ja ciebie wysmiewam glupolu!

[...]

Czepiam sie tylko ewidentnych ciuli.

Faszysta i katolikiem podobno jestes? Pytalem co jako faszysta zrobiles  do tej
pory poza wyzwywaniem nieznanych sobie ludzi na grupach i wymyslaniem o  nich
bredni?

Nawoluje publiczne do przebudzenia i wziecia sprawy w swoje rece!

Do zrzucenia krotkich spodenek i docenienia, ze brutalnosc to jest
jak najbardziej pozywtywna cecha, a taka niemeska postawa jaka min.
ty prezentujesz, nie jest warta nawet spluniecia!

Tfu, ofermo!

Co proponujesz dla Polski? 20 lat minelo od transformacjo ustrojowej w  Polsce?

Faszyzm. A przynajmniej ultra-nacjonalizm.

[...]

Sam jestes kurwa, lajzo ludzka. Takie gowno w Polsce mamy przez to
ze zbyt wielu Polakow jest takimi lajzami i ciotami jak ty.

Jaksa

Data: 2011-04-18 23:46:12
Autor: obserwator

  =

> [...]

Sam jestes kurwa, lajzo ludzka. Takie gowno w Polsce mamy przez to
ze zbyt wielu Polakow jest takimi lajzami i ciotami jak ty.

 spadaj chory psychicznie durniu.

Data: 2011-04-19 01:49:20
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-19 01:46,  obserwator pisze:
[...]

ka¿dego, kto ciê zdemaskowa³ antypolski durniu wysy³asz do psychiatry... Ciekawe... Uciek³e¶ z psychiatryka? :>

Data: 2011-04-19 01:49:59
Autor: Jaksa
On Tue, 19 Apr 2011 01:46:12 +0200,  obserwator  <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Sam jestes kurwa, lajzo ludzka. Takie gowno w Polsce mamy przez to
ze zbyt wielu Polakow jest takimi lajzami i ciotami jak ty.

Wanna juz na mnie czeka, wiec ciebie ofermo tymczasem zostawie.

Przemysl sobie co napisalem, jesli nie jestes prowokatorem.

Jaksa

Data: 2011-04-18 23:56:21
Autor: obserwator
Obserwator jest prowokatorem
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisa³(a):

Wanna juz na mnie czeka, wiec ciebie ofermo tymczasem zostawie.

Przemysl sobie co napisalem, jesli nie jestes prowokatorem.

co mam przemylec? Przeciez ty masz powazny problem psychiatryczny. Podejmij
leczenie i to szybko. --

Data: 2011-04-19 01:57:44
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-19 01:56,  obserwator pisze:
[...]

Nie przeno¶ na innych swoich urojeñ... Zrozum, ¿e nie ka¿dy jest tobie podobny.

Data: 2011-04-19 08:19:38
Autor: cirrus
Obserwator jest prowokatorem
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ioij35$mcb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Poleæ mu psychiatre, ktory cie leczy.

--
stevep

Data: 2011-04-19 01:36:47
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-19 01:33, Jaksa pisze:
Takie gowno w Polsce mamy przez to
ze zbyt wielu Polakow jest takimi lajzami i ciotami jak ty.

....Taka Å‚ajza jak on mieszka sobie w USA i klepie co siÄ™ dowie od Maciorki i zezowatej... i jeszcze radyjo? ;-P

Data: 2011-04-19 01:39:12
Autor: Jaksa
On Tue, 19 Apr 2011 01:36:47 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Sadzisz? On nawet nie zna dobrze angielskiego.

No, ale z drugiej strony do zrywania poszyc z dachow
jezyka znac nie trzeba.

Jaksa

Data: 2011-04-19 10:00:34
Autor: Asxzse
Obserwator jest prowokatorem

U¿ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.vt5qnmov1j561patlantis...
[...]

Wiesz to najlepiej sbecki prowoku!

AAA

Data: 2011-04-19 08:18:38
Autor: cirrus
Obserwator jest prowokatorem
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ioih0k$hre$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znowu moralno¶æ Kalego u osobnika, który wszystkich oskar¿a o obra¿anie.

--
stevep

Data: 2011-04-19 09:58:22
Autor: Asxzse
Obserwator jest prowokatorem
Nie potrafisz walczyæ na argumenty?  Potrafiosz tylko DONOSIÆ!

Data: 2011-04-19 01:14:04
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-19 00:59, Jaksa pisze:
Ciul, z ktorego kmioty pokroju Lorna czy Zennona moga
drzec lache do woli, bo na jego tle moga robic niemal
za intelektualistow.

'Ętęlęgęncie' jesteś równie popierdolony jak to chamidło pisowskie, które ma się za mesjasza narodu... Beek...

Data: 2011-04-19 01:27:15
Autor: Jaksa
On Tue, 19 Apr 2011 01:14:04 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-04-19 00:59, Jaksa pisze:
Ciul, z ktorego kmioty pokroju Lorna czy Zennona moga
drzec lache do woli, bo na jego tle moga robic niemal
za intelektualistow.

'ĘtÄ™lÄ™gÄ™ncie' jesteÅ› równie popierdolony jak to chamidÅ‚o pisowskie,  które ma siÄ™ za mesjasza narodu... Beek...

Well, rowno i szczerze cie podsumowalem Lorn i nie mozesz
mnie za to kim jestes winic, tylko siebie samego.

Jaksa

Data: 2011-04-19 01:29:36
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-19 01:27, Jaksa pisze:
[...]

Nie możesz mieć do mnie pretensji za podsumowanie/zsumowanie ciebie z obsrywatorem... Ten sam typ. Równo i szczerze...

Data: 2011-04-19 01:37:13
Autor: Jaksa
On Tue, 19 Apr 2011 01:29:36 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

ach nie zartuj..

Jaksa

Data: 2011-04-19 09:59:43
Autor: Asxzse
Obserwator jest prowokatorem

U¿ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.vt5p3pcg1j561patlantis...
[...]

¦mieciu, jak ¶miesz pojawiaæ siê na tej grupie?!

AAA

Obserwator jest prowokatorem