Obserwator_kalumnie

Data: 2011-04-30 08:50:30
Autor: Psychol
Obserwator_kalumnie
Przed chwilą otrzymałem do jakiegoś kolesia adres: http://www.tinyurl.pl?ZdlZLBJ1. To zrzut tego co w kwietniu wypisywał na pl.soc.ploityka "obserwator". Do wykorzystania oczywiście! ;)

PhD

Data: 2011-04-30 10:43:55
Autor: Marek Czaplicki
Obserwator_kalumnie
Psychol pisze w wiadomości 4dbbb198$0$2437$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 30 kwiecień 2011 08:50:

Przed chwilą otrzymałem do jakiegoś kolesia adres:
pl.soc.ploityka "obserwator". Do wykorzystania oczywiście! ;)

widać dorobił się własnych "obserwatorów". :-)

Data: 2011-04-30 01:55:17
Autor: robertbig
Obserwator_kalumnie
On 30 Kwi, 10:43, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Psychol pisze w wiadomości 4dbbb198$0$2437$65785...@news.neostrada.pl na
pl.soc.polityka w dniu sobota 30 kwiecień 2011 08:50:

> Przed chwilą otrzymałem do jakiegoś kolesia adres:
> pl.soc.ploityka "obserwator". Do wykorzystania oczywiście! ;)

widać dorobił się własnych "obserwatorów". :-)

Jak znam , zycie i takich obesrwatorów , róznej maści. Zarówno zza
płotu czy tez mieszkajacych troche dalej.
To osobnicy ci oberwatorami sa z prostej przyczyny. To zwkłe kapusty.
Lub bylinki kapustniczki.
:)

Data: 2011-04-30 11:33:14
Autor: cirrus
[...]