Obserwator - link do tekstow z psp

Data: 2011-09-19 15:53:49
Autor: obserwator
Obserwator - link do tekstow z psp
He?Sk. <1€.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):

http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

Nie wyprzesz sie draniu - to twoje teksty. podskocz, a wszystkie pliki z twojej "dzialalnosci" znajda sie na prokuraturze. na wypadek gdyby napadli
na mnie "nieznani sprawcy" CD z caloscia zdeponowalem w pewnym miejscu. nie mysl draniu, ze ukryjesz sie
za anonimowoscia internetu.

debilu, skonczony przypisujesz mi cudze tesksty tylko dlatego,ze h jestem
przeciwnikiem PO i SLD?

Sprawdz sobie chory psycholu co wypisuja tutaj ci co ich popierasz i co sam
wypisywales. Przeciez ciemny gownojadzie kacapski, wszytko jest zarchiwizowane.

Zapamietaj sobie, ze jesli bedziesz nawolywal nadal do nienawisci, to ja to
zglosze do PROKURATURY. Ponial kacap?

Data: 2011-09-20 13:12:32
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Zapamietaj sobie, ze jesli bedziesz nawolywal nadal do nienawisci, to ja to
zglosze do PROKURATURY. Ponial kacap?

Ty jesteś tym samym co na Frondelku odgraża się że jego siostra jest
prokuratorem?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-20 11:26:49
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Ty jesteś tym samym co na Frondelku odgraża się że jego siostra jest
prokuratorem?
 zapytaj pod kolejnym nickiem, to sie moze dowiesz.

Czy to ty zrobiles donos i zablokowano w polskiej sieci nagrania z wykladami Biezmienova, ktore polecalem ci abys obejrzal? Nagran z napisami w j.polskim nie ma, ale wiadomo o czym mowil:

http://aleksandrachodorowska.pl/2010/10/jak-zniszczyc-panstwo-wyklad-bylego-agenta-kgb/

Kacapy niestety takze nie zablokowaly tych waznych wykladow w j, angielskim/

A ty kapusiu dla kogo pracujesz?

Data: 2011-09-20 11:39:13
Autor: obserwator
Biezmienow o kacapach z psp.

Tutaj wasze lapska nie siegnely, zalosni kolaboranci za pare zeta:))

Wojna psychologiczna

Aby pokonać przeciwnika w polu, nawet skromnymi siłami, trzeba najpierw złamać
jego morale, wolę oporu, wiarę w jego sens, tak jak uczynili to Sowieci za
pośrednictwem Francuskiej Partii Komunistycznej w 1940 r. Temu celowi służy
wojna psychologiczna. O jej zasadach, opartych na teorii Mistrza Sun, żyjącego
prawdopodobnie w V lub IV w. p.n.e., opowiedział publicznie oficer KGB Jurij
Biezmienow (1939&#8211;1997?), który w 1970 r. przeszedł na stronę amerykańską.

http://www.gazetapolska.pl/150-wojna-psychologiczna

Data: 2011-09-20 13:34:04
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Ty jesteś tym samym co na Frondelku odgraża się że jego siostra jest
prokuratorem?
 zapytaj pod kolejnym nickiem

Ok, czyli ciebie można olać. Zostaje więc tylko mkarwan.

Data: 2011-09-20 11:40:58
Autor: obserwator
Obserwator - link do tekstow z psp
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Ok, czyli ciebie można olać. Zostaje więc tylko mkarwan.

czy to nie ty piszesz jako mkarwan i tzva? Olany to ty juz dawno jestes,
donosicielu.

Data: 2011-09-21 16:21:27
Autor: mkarwan

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j59u4a$2k7$1inews.gazeta.pl...
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

Ok, czyli ciebie można olać. Zostaje więc tylko mkarwan.

czy to nie ty piszesz jako mkarwan i tzva? Olany to ty juz dawno jestes,
donosicielu.

Chyba ci się coś po...... Wystarczy porównać nagłówki postów..

Data: 2011-09-21 16:19:02
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:bzn3u095b0ov$.jwaxlm2n01xr.dlg40tude.net...
Ty jesteś tym samym co na Frondelku odgraża się że jego siostra jest
prokuratorem?

zapytaj pod kolejnym nickiem

Ok, czyli ciebie można olać. Zostaje więc tylko mkarwan.
Odwracasz uwagę od siebie wskazując na mnie?
Ostanio rzadko tu zagładam więc robisz siebie idotę.

Data: 2011-09-21 14:38:02
Autor: obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Odwracasz uwagę od siebie wskazując na mnie?
Ostanio rzadko tu zagładam więc robisz siebie idotę.

super mkarwan, ale nie kazdy jest tobie podobny. O takich jak ty mow wlasnie
Biezmienow. Spierdalaj kacapie.

Data: 2011-09-21 17:14:53
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Tak, zauważyłem. Ostanio swoje rzadkie antysemickie wypociny publikujesz we
frondelku.

Data: 2011-09-20 19:00:21
Autor: HeÂŽSk
Obserwator - link do tekstow z psp
On Tue, 20 Sep 2011 13:12:32 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

obserwator napisał:

> Zapamietaj sobie, ze jesli bedziesz nawolywal nadal do nienawisci, to ja to
> zglosze do PROKURATURY. Ponial kacap?

Ty jesteś tym samym co na Frondelku odgraża się że jego siostra jest
prokuratorem?

 ten dran smie pisac o nawolywaniu do nienawisci?!
 mala, podla kanalia. podac ci lotrze jeszcze raz link?

 http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Obserwator - link do tekstow z psp