Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Obserwator- odp

Obserwator- odp

Data: 2012-07-20 23:52:14
Autor: Chiron
Obserwator- odp
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ju8oal$l2r$1inews.gazeta.pl...
Wam trudno ze mna dyskutowac, dlatego ze takie wyobrazenie o mnie macie na
podstawie tekstow ad personam i dlatego, ze pisze obiektywnie o Zydach i
Izraelu, a wy jestescie uprzedzeni do tego tematu, bo go po prostu nie
znacie.

No dobra- nie będe się odnosił juz do pozostałych rzeczy. Wpastowałeś
ostatnio kompletnie dziecinny tekst na temat homo- i własciwie
wcale nie odniosłeś się do moich uwag (właściwie  to pokazałem Ci infantylizm
autora tylko w jednym cytacie). No dobra- obiecałem się odnieść do Twojego
linka o Żydach i tym, co napisałeś. Wpastuję w całości:


"
Pan Michalkiewicz tez dal sie nabrac na te prowokacje ?:)))

Przeciez to brednia i podpucha. Juz nazistowskie Niemcy chcialy wyslac
Zydow z
Europy na Madagaskar.

Jak moga planowac Niemcy, albo sowieci sprowadzenie sobie pod nos takiej
duzej
populacji zydowskiej z Izraela, ktory jest przeciez bliskim sojusznikiem
USA,
swietnie uzbrojonym militarnie??

>Izrael ma rowniez bron nuklearna i nie tylko.

Niemcy i sowieci, chca sie przeciez za wszelka cene pozbyc USA z Europy.

Gdzie logika ? Poszla sie jebac?
Odpowiem na to, artykuł pod spodem- też  w podobnym tonie.
Otóż błąd jaki popełniasz to ten, że widzisz Żydów i Izrael jako pewną
tożsamość i na dodatek monolit.Poza tym popełniasz wiele innych błędów. Po
krótce: Wielu Żydów- i to także tych tam urodzonych- jest przekonanych, że
państwo Izrael nie powinno istnieć (z przyczyn religijnych). To naprawdę
znacząca grupa. Ponadto Izrael powstał i zaraz stał się cierniem w tamtym
regionie. Musiał walczyć o swoją niepodległość z wszystkimi sąsiadami.
Niepodległość udaje mu się utrzymać wyłącznie dzięki gigantycznej wprost
pomocy USA. W USA jest oczywiście wielu przeciwników tego stanu rzeczy.
Otwarcie się określa Izrael jako mały ogon wywijający dużym psem, a senat
USA jako terytorium okupowane przez Izrael. Można chyba śmiało przyjąć, że
bez ogromnego wpływu diaspory żydowskiej na rząd USA Izrael przestał by
istnieć: korzyści, jakie płyną dla USA z jego istnienia mogły by się
amerykanom wydać niewspółmiernie małe do kosztów tego sojuszu. Ameryka bez
Izraela może spokojnie dogadać się z wieloma innymi krajami islamskimi w
tamtym regionie- jak z Arabią Saudyjską. A Izrael bez USA- podkreślę-
przestanie istnieć. Oprócz tego potężnego amerykańskiego wsparcia- walczyć
musi armia, która ma poparcie wśród swoich pobratymców. Jednak jeśli dla większości
staje się oczywiste, że zalanie przez żywioł islamski jest tylko kwestią
czasu- to wtedy o co walczyć? I tak stało się podczas wojny YomKipur. Na
Izraelczyków padł blady strach- część zaczęła opuszczać Izrael, zaczęto też
mówić o "opcji Samsona". Słyszałeś coś o niej? Jak nie- poszukaj sobie,
zachęcam. Przypominam- wtedy wojna jądrowa USA- ZSRR wisiała na włosku.
Mosze Dajan osobiście swoim autorytetem gwarantował zwycięstwo. I choć to on
mówił, że Izrael musi być jak wściekły pies, żeby go nikt nie zaczepił-
musiał nie raz przekonywać sztabowców, że czas opcji Samsona jeszcze nie
nadszedł. Czyli: na poważnie rozważano rozpirzenie wszystkiego w drobiazgi!
Udało się opanować sytuację, wzmocnić się na tym terenie- groźba została
zażegnana na lata. Teraz pomyśl: w 2006 roku Izrael zostaje pokonany przez
Hezbollah- organizację założoną przez Iran i za irańskie pieniądze
działającą. Znów zaczęto mówić o opcji Samsona. IMO Izrael zdawał sobie
sprawę wcześniej- dobitniej zdał sobie wtedy, że jak nie pokona Iranu- to
nawet z dotychczasową pomocą USA nie jest w stanie  przetrwać. Czy uważasz,
że nikt się tam nie zastanawia, co wtedy?! Oczywiście- dobrze jest mieć
rozbudowaną, wpływową diasporę (mają i mieli od setek lat)- ale przekonali
się doskonale, że istnienie własnego państwa jest dla  nich niezbędne.
Państwo- jak nie w Izraelu- to gdzie? Tu, naszą ziemią związana jest spora
część ich historii. Przypominam, że jak Polska wybijała się na
niepodległość- to diaspora żydowska stała nam na drodze- chcąc proklamować
tu Judeopolonię! Gdy zaczęto mówić o Wolnym Mieście Gdańsku- zarządzanym
przez Polskę (alternatywa dla niemieckiego Gdańska)- natychmiast Żydzi
zaproponowali wolne miasto Białystok zarządzane przez Żydów! Istnieją więc
pewne mechanizmy, dążenia żydowskie do osiedlenia się tutaj- i stworzenia
samodzielnego bytu państwowego. Poza tym- tu nie mieli by wrogów: z Rosją i
Niemcami się dogadają, sporne tereny Polski i z drugiej strony Niemiec i
Rosji- spokojnie mogą przekazać naszym sąsiadom i nie będą nigdy rościć
pretensji, a nasz naród jest tak spacyfikowany, ogłupiały- że wielu nawet
nie zauważy, że oto tu osiedliło się kilka milionów Żydów i uczyniło ich
niewolnikami we własnej ziemi. Nadal niektórzy będą pisać na murach:
"tęsknię za tobą, Żydzie". A nas trzeba najpierw przygotować: a to urodzona
w Izraelu artystka za polskie (sic!) pieniądze rzuci w przestrzeń taki
tekst, a to jakaś grupa inwestorów zamówi sitcom o zderzeniach kulturowych
Polaków i Żydów na krakowskim Kazimierzu- taki grzeczny, pokazujący stosunki
polsko żydowskie po przyjacielsku, z nutą (polskiej) autoironii, etc.
Napisałeś też, że Niemcy i Rosjanie chcą  się pozbyć USA z Europy. To
oczywiście prawda- tylko co ma z tym wspólnego Judeopolonia? Przecież ten
kraj nie musi być (i raczej nie będzie miał powodu być) proamerykański?  A
nawet, gdyby im proamerykańskość chodziła po głowach- to zanim tu się na
dobre "rozgoszczą" w Polsce- Niemcy i Rosjanie już pogonią USA z Europy,
urządzając ją po swojemu.
Zauważ, że o żądaniach żydowskich żeby nas okraść z 65 miliardów dolarów od
lat mówiło się jak o mrzonkach cwaniaczków- adwokatów, różnych
hochsztaplerów, etc. Rząd Izraela oficjalnie nic nie mówił o tym. A teraz?
Przy rządzie Izraela powstała organizacja, której zadaniem jest nadzorowanie
całej tej akcji, ale kto o tym wie? Kto sobie z tego zdaje sprawę? Kto o tym
nas informuje?

Czy Judeopolonia powstanie? Czy tak będzie? Nie znam przyszłości- uważam to
za prawdopodobny wariant historii.










*******************
Wprawdzie juz na ten temat pisalem i podalem link do tekstow Jana Bogatko
na nowymekranie, alesfabrykowana przez sowiecka agenture, Polacy lykaja jak
swieze buleczki;)

To RUSKA AGENTURA tak straszy Polakow i gra antysemicka karta przeciwko
Polsce, bo chce SKONFLIKTOWAC Polske z jankesami !!
To samo robia putinowcy w Rosji. Pisalem o tym. Podawalem fakty !!

Ta sama agentura straszy Polakow rowniez Federacja Ruska, chociaz taka mala
Gruzja czy Estonia - kagiebistow Putina sie nie boi.

Polacy musza sie zawsze kogos bac: Zydow, Ruskich, Niemcow i ...Kaczynskiego
oraz... PiS-u:))

Tak lepiej sie rzadzi tym - ktorzy stali sie polskimi *kapitalistami* po
rzekomej transformacji ustrojowe.

Oto o co chodzi:

http://www.fzp.net.pl/opinie/kto-zaplaci-za-3-miliony-zydow

* Kto zapłaci za 3 miliony Żydów?

Fikcyjnych, którzy mają "powrócić do Polski".



Takie oto odzwierciedlenie w polskich mediach znalazła artystyczna - w
założeniu - prowokacja Yael Bartany (izraelska artystka) i Sławomira
Sierakowskiego (aktywista i publicysta lewicowy):

Żydzi: Hebrajski musi być językiem urzędowym obok polskiego

Czytamy tam: Chcą powrotu nad Wisłę 3 milionów Żydów. Ruch Odrodzenia
Żydowskiego w Polsce postuluje powrót do Polski trzech milionów Żydów i
ustanowienie hebrajskiego drugim językiem urzędowym (...). (...) Właśnie
zaprezentowano program Ruchu, w którym znalazł się nawet postulat
sfinansowania akcji przesiedlania Żydów do Polski z podatków. Żydowscy
działacze uważają, że Senat powinien zostać przekształcony w Izbę
Mniejszości,
a polski rząd powinien zerwać konkordat z Watykanem.

Prowokacja artystyczna zostaje zaprezentowana jako prowokacja polityczna.

Spójrzmy na jej efekty.

Kto prowokuje?

Żydzi. Bezczelni.

Kto chce unicestwić językową podstawę istnienia narodu polskiego?

Żydzi. Wymagający dla siebie wyjątkowych praw.

Kto chce za pieniądze polskich podatników osiedlać się w Polsce?


Żydzi. Oszustni i wrachowani.

Kto chce zmieniać w swoim własnym interesie strukturę władzy ustawodawczej?

Żydzi. Dbający wyłącznie o własne interesy.

Kto wypowiada się w nieswoich sprawach: dotyczących RP i Kościoła
Katolickiego?

Żydzi. Antykatoliccy Żydzi.

Jak widać po reakcjach na internetowych forach, tak zrozumie to ogromna
liczba
tych, do których dotrze ta wiadomość, może nawet większość.

No to wypada zadać jeszcze jedno, najważniejsze pytanie:

Kto za dzisiejsze medialne nagłośnienie nazwisk "Bartana" i "Sierakowski"
będzie płacił jutro i za rok - gdy o autorach nikt już nie będzie pamiętał -
po wyjątkowo intensywnym odświeżeniu i wzmocnieniem paskudnych stereotypów,
na
których opiera się antysemityzm?

Nie autorzy i nie 3 miliony fikcyjnych, wymyślonych Żydów, którzy nie
istnieją
i nie zaistnieją, ale kilkutysięczna społeczność żydowska w Polsce, która z

chucpą nie ma nic a nic wspólnego.*

Osobiscie wspolczuje polskim Zydom, ktorymi manipuluje towarzycho
prosowieckie
z GW.
*******************
--
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-20 22:58:47
Autor: Observatore
Obserwator- odp
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
No dobra- nie będe się odnosił juz do pozostałych rzeczy. Wpastowałeś
ostatnio kompletnie dziecinny tekst na temat homo- i własciwie
wcale nie odniosłeś się do moich uwag (właściwie  to pokazałem Ci infantylizm
autora tylko w jednym cytacie).

przede wszystkim nie wpasowalem zadnego tekstu, tylko zwrocilem wasza uwage na link p.Darskiego z niezalezna.pl, ktory podal abc.

Potem zamiescilem krotki komentarz w stylu: ze mnie to nie interesuje jakiej ktos jest orientacji o ile nie jest to zboczeniec (np. pedofil, ekshibicjonista,  sodomita lub jakis inny psychol ktory zagraza mi lub otoczeniu).

Jesli zaczne pisac, ze homoseksualistom i lesbijkom trzeba ucinac glowy, to uznacie mnie Chiron, za dorosla osobe?


Reszte waszego tekstu o Izraelu i Zydach, musze przemylec, wiec nie odpowiem teraz.

Dobrej nocy.




--


Data: 2012-07-21 00:00:19
Autor: u2
Obserwator- odp
W dniu 2012-07-20 23:52, Chiron pisze:
Tu, naszą ziemią związana jest spora
część ich historii. Przypominam, że jak Polska wybijała się na
niepodległość- to diaspora żydowska stała nam na drodze- chcąc proklamować
tu Judeopolonię! Gdy zaczęto mówić o Wolnym Mieście Gdańsku- zarządzanym
przez Polskę (alternatywa dla niemieckiego Gdańska)- natychmiast Żydzi
zaproponowali wolne miasto Białystok zarządzane przez Żydów! Istnieją więc
pewne mechanizmy, dążenia żydowskie do osiedlenia się tutaj- i stworzenia
samodzielnego bytu państwowego.

Oczywiscie jest sporo Polakow zydowskiego pochodzenia, wcale nie z
nadania sowieckiego, ale przyjecie n.p. 3 milionow Zydow z Izraela to
mrzonka.

Jesli bedzie jakas wojna to sbeda spierniczac wlasnie do hameryki.

Data: 2012-07-21 00:24:22
Autor: Chiron
Obserwator- odp
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
news:5009d4f3$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-07-20 23:52, Chiron pisze:
Tu, naszą ziemią związana jest spora
część ich historii. Przypominam, że jak Polska wybijała się na
niepodległość- to diaspora żydowska stała nam na drodze- chcąc
proklamować
tu Judeopolonię! Gdy zaczęto mówić o Wolnym Mieście Gdańsku- zarządzanym
przez Polskę (alternatywa dla niemieckiego Gdańska)- natychmiast Żydzi
zaproponowali wolne miasto Białystok zarządzane przez Żydów! Istnieją
więc
pewne mechanizmy, dążenia żydowskie do osiedlenia się tutaj- i stworzenia
samodzielnego bytu państwowego.

Oczywiscie jest sporo Polakow zydowskiego pochodzenia, wcale nie z
nadania sowieckiego, ale przyjecie n.p. 3 milionow Zydow z Izraela to
mrzonka.

Dlaczego? Jakoś tak wszystko się w tę stronę układa. Oczywiście- te 65
miliardów dolców zrobi z nich od razu miejscową szlachtę.

Jesli bedzie jakas wojna to sbeda spierniczac wlasnie do hameryki.
No ale tam mają silną diasporę- to dobrze,
jednak_oni_potrzebują_własnego_państwa. Słyszałeś o propozycji utworzenia
nowego Izraela w dawnym NRD lub w Polsce?
--
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 10:53:15
Autor: u2
Obserwator- odp
W dniu 2012-07-21 00:24, Chiron pisze:
Oczywiscie jest sporo Polakow zydowskiego pochodzenia, wcale nie z
nadania sowieckiego, ale przyjecie n.p. 3 milionow Zydow z Izraela to
mrzonka.

Dlaczego? Jakoś tak wszystko się w tę stronę układa. Oczywiście- te 65
miliardów dolców zrobi z nich od razu miejscową szlachtę.

Pieniadze nic nie znacza podczas wojny. A w czasach pokoju trzeba
pracownikow, a nie niewolnikow.


Jesli bedzie jakas wojna to sbeda spierniczac wlasnie do hameryki.
No ale tam mają silną diasporę- to dobrze,
jednak_oni_potrzebują_własnego_państwa. Słyszałeś o propozycji utworzenia
nowego Izraela w dawnym NRD lub w Polsce?


To jest wlasnie ta mrzonka.

Data: 2012-07-21 15:50:12
Autor: Chiron
Obserwator- odp
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:500a6dfb$0$1295$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-07-21 00:24, Chiron pisze:
Oczywiscie jest sporo Polakow zydowskiego pochodzenia, wcale nie z
nadania sowieckiego, ale przyjecie n.p. 3 milionow Zydow z Izraela to
mrzonka.

Dlaczego? Jakoś tak wszystko się w tę stronę układa. Oczywiście- te 65
miliardów dolców zrobi z nich od razu miejscową szlachtę.

Pieniadze nic nie znacza podczas wojny.
A broń się produkuje (kupuje) za dobre intencje? Sojusznikom płaci się dobrym słowem? Ciekawe- dlaczego Japończycy (mają na początku o wiele lepsze uzbrojenie i świetnie wyszkolonych żołnierzy) przegrali z USA? Ma może jakiś związek to, że gdy przemysł USA rozkręcał się dopiero i co kilka minut z taśmy Forda wypuszczał wóz bojowy, Japończycy przy podobnym wysiłku gospodarczym  byli w stanie ledwie wyprodukować karabin?




A w czasach pokoju trzeba
pracownikow, a nie niewolnikow.
Jakoś tak jest, że niemal wszystkie kraje o tym zapominają. Niemcy też, budując Mitteleurope- przestrzeń gospodarczą pracującą na Panów Niemców chyba o tym zapomnieli. Bo czym innym jest UE?



Jesli bedzie jakas wojna to sbeda spierniczac wlasnie do hameryki.
No ale tam mają silną diasporę- to dobrze,
jednak_oni_potrzebują_własnego_państwa. Słyszałeś o propozycji utworzenia
nowego Izraela w dawnym NRD lub w Polsce?


To jest wlasnie ta mrzonka.
Mrzonka? Wyobraź sobie coraz częstsze głosy w sprawie wybudowania na terenie części NRD (względnie Polski) Żydolandu. W prasie niemieckiej przetacza się dyskusja- a w międzyczasie dogadują się z  Żydami- i nagle zaczyna być głośno o tym, że to nie może być tak, że najpierw Polacy wymordowali w polskich obozach koncentracyjnych 20 milionów Żydów, resztę potem pogonili w 1968- i żyja ze zrabowanego majątku. Przecież to niesprawiedliwe. Niemcy- kierownik UE oczywiście odnoszą się do tego ze zrozumieniem, i w "polskiej" oraz niemieckiej prasie zaczyna się pisać JAK przyjąć 3 milionuy Panów Żydów nad Wisłę- żeby zaopiekowali się naszym mało wartościowym narodem, odbudowali gospodarkę i w ogóle pilnowali nas, żebyśmy znów nie zrobili czegoś strasznego. Oczywiście przez środowiska GW i pożytecznych idiotów przetoczy się fala mlaskania z zadowolenia- a kto nie okaże radości dostatecznie szybko- zostanie osądzony jako wredny antysemitnik.

To oczywiście pewien scenariusz- mam nadzieję, że nigdy się nie zrealizuje- jednak_jest_on_w_pełni_realistyczny. I- niestety- wiele wskazuje na to, że taką możliwość środowiska żydowskie rozpatrują całkiem poważnie. I kto nasobroni, jak nie my sami- mając za wzór AK?
--
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 17:18:53
Autor: u2
Obserwator- odp
W dniu 2012-07-21 15:50, Chiron pisze:
Pieniadze nic nie znacza podczas wojny.
A broń się produkuje (kupuje) za dobre intencje?


Chcesz pokoju ? Szykuj sie do wojny.




A w czasach pokoju trzeba
pracownikow, a nie niewolnikow.
Jakoś tak jest, że niemal wszystkie kraje o tym zapominają. Niemcy też,
budując Mitteleurope- przestrzeń gospodarczą pracującą na Panów Niemców
chyba o tym zapomnieli. Bo czym innym jest UE?


Dlatego nikt rozsadny nie chce byc niewolnikiem Niemcow.



To jest wlasnie ta mrzonka.
Mrzonka? Wyobraź sobie coraz częstsze głosy w sprawie wybudowania na
terenie części NRD (względnie Polski) Żydolandu. W prasie niemieckiej
przetacza się dyskusja- a w międzyczasie dogadują się z  Żydami- i nagle
zaczyna być głośno o tym, że to nie może być tak, że najpierw Polacy
wymordowali w polskich obozach koncentracyjnych 20 milionów Żydów,
resztę potem pogonili w 1968- i żyja ze zrabowanego majątku.

Gdzie sie przetacza ? Przytocz jakis cytat.

A ze zrabowanego majatku to zyja Niemcy, ktorzy nigdy nie rozliczyli sie
ze swoich zbrodni przeciwko ludzkosci :-)

Data: 2012-07-21 17:49:59
Autor: Chiron
Obserwator- odp
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:500ac85f$0$1297$65785112news.neostrada.pl...
To jest wlasnie ta mrzonka.
Mrzonka? Wyobraź sobie coraz częstsze głosy w sprawie wybudowania na
terenie części NRD (względnie Polski) Żydolandu. W prasie niemieckiej
przetacza się dyskusja- a w międzyczasie dogadują się z  Żydami- i nagle
zaczyna być głośno o tym, że to nie może być tak, że najpierw Polacy
wymordowali w polskich obozach koncentracyjnych 20 milionów Żydów,
resztę potem pogonili w 1968- i żyja ze zrabowanego majątku.

Gdzie sie przetacza ? Przytocz jakis cytat.

To_tylko_scenariusz. Wiele jednak wskazuje, że bardzo prawdopodobny. Tym bardziej, że wielu Żydów dziś jest przekonanych, że ich przodków w Oświęcimiu wymordowali Polacy, albo Polacy w tym pomagali
--
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 16:39:19
Autor: Observatore
Obserwator- odp
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
To_tylko_scenariusz. Wiele jednak wskazuje, że bardzo prawdopodobny. Tym bardziej, że wielu Żydów dziś jest przekonanych, że ich przodków w Oświęcimiu wymordowali Polacy, albo Polacy w tym pomagali

jesli Zydzi czytaja te grupe na ktorej produkuja sie takie aparaty jak wy, mkarwan czy bekon - to pewnie wola juz wybrac ten Madagaskar aby sie tam osiedlic, a nie w POlsce:))

Polacy sa niestety ksenofobami i rasistami. Kiedys Ziemkiewicz na jednym z wykladow, tlumaczyl dlaczego prosowieckie srodowisko Gazet W. tak zawziecie zwalcza polski nacjonalizm  i przy okazji opozycje z PiS - oni sie panicznie boja tych polskich oszolomow i rasiatow. Moze to tez jeden z powodow, dla ktorych daja oslone medialna takiemu nieudacznikowi jak Tusk czy Palikot.

--


Data: 2012-07-21 19:01:47
Autor: Chiron
Obserwator- odp
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juelvm$pgq$1inews.gazeta.pl...
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):



To_tylko_scenariusz. Wiele jednak wskazuje, że bardzo prawdopodobny. Tym
bardziej, że wielu Żydów dziś jest przekonanych, że ich przodków w
Oświęcimiu wymordowali Polacy, albo Polacy w tym pomagali

jesli Zydzi czytaja te grupe na ktorej produkuja sie takie aparaty jak wy,
mkarwan czy bekon - to pewnie wola juz wybrac ten Madagaskar aby sie tam
osiedlic, a nie w POlsce:))
Chcesz dodowdów na to- czy sam poszukasz? Oglądałeś przecież ten film o wycieczkach do "polskich obozów zagłady".

Polacy sa niestety ksenofobami i rasistami. Kiedys Ziemkiewicz na jednym z
wykladow, tlumaczyl dlaczego prosowieckie srodowisko Gazet W. tak zawziecie
zwalcza polski nacjonalizm  i przy okazji opozycje z PiS - oni sie panicznie
boja tych polskich oszolomow i rasiatow. Moze to tez jeden z powodow, dla
ktorych daja oslone medialna takiemu nieudacznikowi jak Tusk czy Palikot.

W miarę regularnie czytuję Ziemkiewicza. Proszę o wskazanie tej jego wypowiedzi. Ba! Ziemkiewicz właśnie pisze- podobnie, jak Michalkiewicz- dlaczego GW przekonuje wszystkich wszem i wobec o rzekomej polskiej ksenofobii.

--
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 17:23:06
Autor: Observatore
Obserwator- odp
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
W miarę regularnie czytuję Ziemkiewicza. Proszę o wskazanie tej jego wypowiedzi. Ba! Ziemkiewicz właśnie pisze- podobnie, jak Michalkiewicz- dlaczego GW przekonuje wszystkich wszem i wobec o rzekomej polskiej ksenofobii.

Ziemkiewicz pisze rzetelniej anizeli Michalkiewicz. Podawalem na tej grupie link do nagrania ze spotkania z Ziemkiewiczem, na ktorym wyraznie o tym powiedzial.

Nagranie jest chyba nadal dostepne na niezalezna.pl. Moze go jeszcze raz podam, ale musze miec na to wiecej czasu oby je odszukac.





--


Data: 2012-07-21 18:02:37
Autor: Observatore
Chiron - voila, znalazlem to nagranie z wypowiedzia Ziemkiewicza


....Ziemkiewicz mowi na temat panicznego strachu Michnika przed Polakami, od
34 min 38 sek.:

http://www.youtube.com/watch?v=KiYtjHDoHDQ&feature=related

A tu link do tej informacji ktora podalem na tej grupie:

http://www.youtube.com/watch?v=KiYtjHDoHDQ&feature=related

--


Data: 2012-07-21 18:05:30
Autor: Observatore
Chiron - voila, znalazlem to nagranie z wypowiedzia Ziemkiewicza
Data: 2012-07-21 22:42:27
Autor: Chiron
Chiron - voila, znalazlem to nagranie z wypowiedzia Ziemkiewicza
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juer1a$m45$1inews.gazeta.pl...


A tu link do tej informacji ktora podalem na tej grupie:

http://www.youtube.com/watch?v=KiYtjHDoHDQ&feature=related

sorry, tutaj:

http://www.grupy.banzaj.pl/Historia,III,RP,bez,zaklaman,Dlaczego,Michnik,boi,sie,Polakow,23,1856497,2011_12.html



DOKŁADNIE- stara się wyjaśnić, skąd u niego ten strach przed czymś, czego nie ma. Oj, coś jesteś nie w formie dziś
--
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 21:08:15
Autor: Observatore
Chiron - voila, znalazlem to nagranie z wypowiedzia Ziemkiewicza
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juer1a$m45$1inews.gazeta.pl...
>
>
>> A tu link do tej informacji ktora podalem na tej grupie:
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=KiYtjHDoHDQ&feature=related
>
> sorry, tutaj:
>
>
http://www.grupy.banzaj.pl/Historia,III,RP,bez,zaklaman,Dlaczego,Michnik,boi,
sie,Polakow,23,1856497,2011_12.html

DOKŁADNIE- stara się wyjaśnić, skąd u niego ten strach przed czymś, czego nie ma. Oj, coś jesteś nie w formie dziś

znowu swoje problemy probujecie  przerzucic na mnie?

Napisaliscie przeciez, ze znacie wszytkie teksty Ziemkiewicza i o panicznym leku Michnika nie wiecie. Prosiliscie o link, wiec go podalem.

Ziemkiewicz ironizuje, ale paniczny lek Michnika przed czyms czego nie ma  jest autentyczny.

Podobny lek przed Zydami objawia sie wlasnie u was.


--


Data: 2012-07-21 23:16:59
Autor: Chiron
Chiron - voila, znalazlem to nagranie z wypowiedzia Ziemkiewicza
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juf5nv$q76$1inews.gazeta.pl...
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:juer1a$m45$1inews.gazeta.pl...
>
>
>> A tu link do tej informacji ktora podalem na tej grupie:
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=KiYtjHDoHDQ&feature=related
>
> sorry, tutaj:
>
>
http://www.grupy.banzaj.pl/Historia,III,RP,bez,zaklaman,Dlaczego,Michnik,boi,
sie,Polakow,23,1856497,2011_12.html

DOKŁADNIE- stara się wyjaśnić, skąd u niego ten strach przed czymś, czego
nie ma. Oj, coś jesteś nie w formie dziś

znowu swoje problemy probujecie  przerzucic na mnie?

Napisaliscie przeciez, ze znacie wszytkie teksty Ziemkiewicza i o panicznym
leku Michnika nie wiecie. Prosiliscie o link, wiec go podalem.

Ziemkiewicz ironizuje, ale paniczny lek Michnika przed czyms czego nie ma
jest autentyczny.

Podobny lek przed Zydami objawia sie wlasnie u was.


I po co kręcisz? Przecież nie o to szło

--
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 21:57:31
Autor: Observatore
Chiron - voila, znalazlem to nagranie z wypowiedzia Ziemkiewicza
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juf5nv$q76$1inews.gazeta.pl...
> Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
>
>> Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
>> wiadomości news:juer1a$m45$1inews.gazeta.pl...
>> >
>> >
>> >> A tu link do tej informacji ktora podalem na tej grupie:
>> >>
>> >> http://www.youtube.com/watch?v=KiYtjHDoHDQ&feature=related
>> >
>> > sorry, tutaj:
>> >
>> >
>
http://www.grupy.banzaj.pl/Historia,III,RP,bez,zaklaman,Dlaczego,Michnik,boi,
>> sie,Polakow,23,1856497,2011_12.html
>
>> DOKŁADNIE- stara się wyjaśnić, skąd u niego ten strach przed czymś, czego
>> nie ma. Oj, coś jesteś nie w formie dziś
>
> znowu swoje problemy probujecie  przerzucic na mnie?
>
> Napisaliscie przeciez, ze znacie wszytkie teksty Ziemkiewicza i o > panicznym
> leku Michnika nie wiecie. Prosiliscie o link, wiec go podalem.
>
> Ziemkiewicz ironizuje, ale paniczny lek Michnika przed czyms czego nie ma
> jest autentyczny.
>
> Podobny lek przed Zydami objawia sie wlasnie u was.

I po co kręcisz? Przecież nie o to szło

I po co kręcisz? Przecież nie o to szło

A to kto napisal: *W miarę regularnie czytuję Ziemkiewicza. Proszę o wskazanie tej jego wypowiedzi. *

Kto wiec kreci? Wy chcecie dyskutowac, czy chcecie sie klocic?



--


Data: 2012-07-21 22:40:59
Autor: Chiron
Chiron - voila, znalazlem to nagranie z wypowiedzia Ziemkiewicza
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jueqrt$ff7$1inews.gazeta.pl...


...Ziemkiewicz mowi na temat panicznego strachu Michnika przed Polakami, od
34 min 38 sek.:

http://www.youtube.com/watch?v=KiYtjHDoHDQ&feature=related

A tu link do tej informacji ktora podalem na tej grupie:

http://www.youtube.com/watch?v=KiYtjHDoHDQ&feature=related



Czy Ty potrafisz słuchać ze zrozumieniem?! Nie- nie potrafisz. W takim razie- jeśli pozwolisz- ja_Ci_to_przetłumaczę: RAZ mówi, że Adaś M. (którego RAZ uważnie czyta) jest owładnięty lękiem przed polską ksenofobią, że przekonuje wszystkich, że Polacy muszą być trzymani w lodówce, bo jak wyjdą- to ten ONR i ENDECJA i pałami pozabija Żydów. Zastanawia się, skąd się Michnikowi taka przypadłość wzięła. RAZ specjalnie też podkreśl mówiąc "rzekomy polski antysemityzm".  To_jest_ironia. Kpina.
Dla Twojej wiadomości- RAZ właśnie w dużym stopniu identyfikuje się z endecją. Jeśli chodzi o jego stosunek do Żydów- to o ile niektóre jego wypowiedzi są bardzo pozytywne w stosunku do państwa Izrael, to w jednej z wypowiedzi zwrócił uwagę, że diaspora często jest antypolska i nawet (IMO bardzo naiwnie) zaapelował, że "mamy wspólnego wroga!"- pisząc o diasporze, które chce nas okraść.

--
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 21:44:48
Autor: Chiron
Obserwator- odp
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jueohq$kiu$1inews.gazeta.pl...
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):



W miarę regularnie czytuję Ziemkiewicza. Proszę o wskazanie tej jego
wypowiedzi. Ba! Ziemkiewicz właśnie pisze- podobnie, jak Michalkiewicz-
dlaczego GW przekonuje wszystkich wszem i wobec o rzekomej polskiej
ksenofobii.

Ziemkiewicz pisze rzetelniej anizeli Michalkiewicz. Podawalem na tej grupie
link do nagrania ze spotkania z Ziemkiewiczem, na ktorym wyraznie o tym
powiedzial.

Nagranie jest chyba nadal dostepne na niezalezna.pl. Moze go jeszcze raz
podam, ale musze miec na to wiecej czasu oby je odszukac.


Nie uważam, żeby był rzetelniejszy. Jeśli zarzucasz nierzetelność Michalkiewiczowi- to daj przykład.
--
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 20:46:34
Autor: Observatore
Obserwator- odp
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
Nie uważam, żeby był rzetelniejszy. Jeśli zarzucasz nierzetelność Michalkiewiczowi- to daj przykład.

wrzuccie sobie w gugala takie hasla: *Michalkiewicz Zydzi* i *Ziemnkiewicz Zydzi*. Obydwaj zajmuja sie tym tematem. Roznica jest taka, ze Michalkiewiczowi wszytko kojarzy sie z Zydami, jak seksiscie z tylkiem,.

Ziemkieicz takich odchylen nie ma.

--


Data: 2012-07-21 18:27:58
Autor: Observatore
Obserwator- odp
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
Chcesz dodowdów na to- czy sam poszukasz? Oglądałeś przecież ten film o wycieczkach do "polskich obozów zagłady".

wlasnie zauwazylem w jednym z watkow jak zamiesciliscie wyselekcjonowany
tendencyjnie odcinek filmu pt. Znieslawienie i zaproponowalem wam w oddzielnym
watku obejrzenie CALEGO filmu, a nie tylko jednego wybranego pod wasza teze
odcinka:

..czyli prawda o antysemityzmie.

Trzeba obejrzec CALY film (8 ODCINKOW), a nie wyselekcjonowana jego czesc, aby
zrozumiec o co chodzi. Film nakrecil Zyd z Izraela, ktory nigdy nie spotkal
sie z antysemityzmem.

http://www.youtube.com/watch?v=Aln1nJ4yHkA&feature=results_main&playn...

Ps. po obejrzeniu filmu odpowiedzcie sobie na pytanie: KTO ten antysemityzm
szerzy np. na tej grupie ?

Potraficie myslec LOGICZNIE?? https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/1a6d801f253d5fd2?hl=pl#


Podalem nastepnie kolejne informacje dodatkowe, aby pomoc wam wyciagnac
prawidlowe wnioski. Nie zareagowaliscie jakos wowczas....

--


Data: 2012-07-21 22:48:45
Autor: Chiron
Obserwator- odp
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juesbe$ar8$1inews.gazeta.pl...
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):

Chcesz dodowdów na to- czy sam poszukasz? Oglądałeś przecież ten film o
wycieczkach do "polskich obozów zagłady".

wlasnie zauwazylem w jednym z watkow jak zamiesciliscie wyselekcjonowany
tendencyjnie odcinek filmu pt. Znieslawienie i zaproponowalem wam w oddzielnym
watku obejrzenie CALEGO filmu, a nie tylko jednego wybranego pod wasza teze
odcinka:

.czyli prawda o antysemityzmie.

Trzeba obejrzec CALY film (8 ODCINKOW), a nie wyselekcjonowana jego czesc, aby
zrozumiec o co chodzi. Film nakrecil Zyd z Izraela, ktory nigdy nie spotkal
sie z antysemityzmem.

http://www.youtube.com/watch?v=Aln1nJ4yHkA&feature=results_main&playn...

Ps. po obejrzeniu filmu odpowiedzcie sobie na pytanie: KTO ten antysemityzm
szerzy np. na tej grupie ?

Potraficie myslec LOGICZNIE??


https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/1a6d801f253d5fd2?hl=pl#


Podalem nastepnie kolejne informacje dodatkowe, aby pomoc wam wyciagnac
prawidlowe wnioski. Nie zareagowaliscie jakos wowczas....


Oglądałem. Zastanów się, skąd takie nastawienie w Żydach? Już Urban w swoim "NIE" pisał kilkanaście lat temu, że podręczniki w izraelskich szkołach nauczają o Polakach mordujących Żydów wraz z Niemcami. Niedawno wysoki dowódca izraelski pilotując samolot nad Polską poprosił o możliwość przelotu nad Oświęcimiem (chciał oddać salut). Dostał zgodę- oczywiście ponad poziomem chmur. Facio przeleciał jak najniżej się dało, wywołując popłoch w Oświęcimiu. Potem w wywiadzie dla prasy izraelskiej powiedział, że Polacy mówili Żydom 800lat co mają robić- i już dość tego. Czy Ty możesz mi powiedzieć, kto i czego go uczył na studiach i w szkole średniej na temat naszej wspólnej historii? Kto i czego uczył tych dziennikarzy- skoro to zamieścili z aprobującym komentarzem?
--
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 21:18:41
Autor: Observatore
Obserwator- odp
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
Oglądałem. Zastanów się, skąd takie nastawienie w Żydach? Już Urban w swoim "NIE" pisał kilkanaście lat temu, że podręczniki w izraelskich szkołach nauczają o Polakach mordujących Żydów wraz z Niemcami. Niedawno wysoki dowódca izraelski pilotując samolot nad Polską poprosił o możliwość przelotu nad Oświęcimiem (chciał oddać salut). Dostał zgodę- oczywiście ponad poziomem chmur. Facio przeleciał jak najniżej się dało, wywołując popłoch w Oświęcimiu. Potem w wywiadzie dla prasy izraelskiej powiedział, że Polacy mówili Żydom 800lat co mają robić- i już dość tego. Czy Ty możesz mi powiedzieć, kto i czego go uczył na studiach i w szkole średniej na temat naszej wspólnej historii? Kto i czego uczył tych dziennikarzy- skoro to zamieścili z aprobującym komentarzem?

******************************

Urban to tez Zyd i prosowiet. Skoro tak pisal, to dlaczego tak pisal? Pisal chyba po to aby napuszczac Polakow na Zydow. To przeciez znany intrygant zwiazany ze srodowiskiem prosowieckiej Gazety W.

Podaj nazwisko tego lotnika, poszukamy kto to byl.












--


Data: 2012-07-21 23:29:45
Autor: Chiron
Obserwator- odp

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juf6bh$m0u$1inews.gazeta.pl...
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):


Oglądałem. Zastanów się, skąd takie nastawienie w Żydach? Już Urban w swoim
"NIE" pisał kilkanaście lat temu, że podręczniki w izraelskich szkołach
nauczają o Polakach mordujących Żydów wraz z Niemcami. Niedawno wysoki
dowódca izraelski pilotując samolot nad Polską poprosił o możliwość przelotu
nad Oświęcimiem (chciał oddać salut). Dostał zgodę- oczywiście ponad
poziomem chmur. Facio przeleciał jak najniżej się dało, wywołując popłoch w
Oświęcimiu. Potem w wywiadzie dla prasy izraelskiej powiedział, że Polacy
mówili Żydom 800lat co mają robić- i już dość tego. Czy Ty możesz mi
powiedzieć, kto i czego go uczył na studiach i w szkole średniej na temat
naszej wspólnej historii? Kto i czego uczył tych dziennikarzy- skoro to
zamieścili z aprobującym komentarzem?

******************************

Urban to tez Zyd i prosowiet. Skoro tak pisal, to dlaczego tak pisal?
Pisal chyba po to aby napuszczac Polakow na Zydow. To przeciez znany intrygant
zwiazany ze srodowiskiem prosowieckiej Gazety W.
Nie ważne po co pisał- ważne, że tak jest.

Podaj nazwisko tego lotnika, poszukamy kto to byl.

Amir Eszel (Eshel)

--
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 19:36:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Obserwator- odp

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juen9q$5dk$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juelvm$pgq$1inews.gazeta.pl...
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):



To_tylko_scenariusz. Wiele jednak wskazuje, że bardzo prawdopodobny. Tym
bardziej, że wielu Żydów dziś jest przekonanych, że ich przodków w
Oświęcimiu wymordowali Polacy, albo Polacy w tym pomagali

jesli Zydzi czytaja te grupe na ktorej produkuja sie takie aparaty jak wy,
mkarwan czy bekon - to pewnie wola juz wybrac ten Madagaskar aby sie tam
osiedlic, a nie w POlsce:))
Chcesz dodowdów na to- czy sam poszukasz? Oglądałeś przecież ten film o wycieczkach do "polskich obozów zagłady".

Polacy sa niestety ksenofobami i rasistami. Kiedys Ziemkiewicz na jednym z
wykladow, tlumaczyl dlaczego prosowieckie srodowisko Gazet W. tak zawziecie
zwalcza polski nacjonalizm  i przy okazji opozycje z PiS - oni sie panicznie
boja tych polskich oszolomow i rasiatow. Moze to tez jeden z powodow, dla
ktorych daja oslone medialna takiemu nieudacznikowi jak Tusk czy Palikot.

W miarę regularnie czytuję Ziemkiewicza. Proszę o wskazanie tej jego wypowiedzi. Ba! Ziemkiewicz właśnie pisze- podobnie, jak Michalkiewicz- dlaczego GW przekonuje wszystkich wszem i wobec o rzekomej polskiej ksenofobii.

A tak nie jest?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-07-21 22:24:27
Autor: Chiron
Obserwator- odp
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500ae8b2$0$1308$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juen9q$5dk$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juelvm$pgq$1inews.gazeta.pl...
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):



To_tylko_scenariusz. Wiele jednak wskazuje, że bardzo prawdopodobny. Tym
bardziej, że wielu Żydów dziś jest przekonanych, że ich przodków w
Oświęcimiu wymordowali Polacy, albo Polacy w tym pomagali

jesli Zydzi czytaja te grupe na ktorej produkuja sie takie aparaty jak wy,
mkarwan czy bekon - to pewnie wola juz wybrac ten Madagaskar aby sie tam
osiedlic, a nie w POlsce:))
Chcesz dodowdów na to- czy sam poszukasz? Oglądałeś przecież ten film o wycieczkach do "polskich obozów zagłady".

Polacy sa niestety ksenofobami i rasistami. Kiedys Ziemkiewicz na jednym z
wykladow, tlumaczyl dlaczego prosowieckie srodowisko Gazet W. tak zawziecie
zwalcza polski nacjonalizm  i przy okazji opozycje z PiS - oni sie panicznie
boja tych polskich oszolomow i rasiatow. Moze to tez jeden z powodow, dla
ktorych daja oslone medialna takiemu nieudacznikowi jak Tusk czy Palikot.

W miarę regularnie czytuję Ziemkiewicza. Proszę o wskazanie tej jego wypowiedzi. Ba! Ziemkiewicz właśnie pisze- podobnie, jak Michalkiewicz- dlaczego GW przekonuje wszystkich wszem i wobec o rzekomej polskiej ksenofobii.

A tak nie jest?

Znaczy jak?

--
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 22:30:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Obserwator- odp

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juf35q$gmc$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500ae8b2$0$1308$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juen9q$5dk$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juelvm$pgq$1inews.gazeta.pl...
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):



To_tylko_scenariusz. Wiele jednak wskazuje, że bardzo prawdopodobny. Tym
bardziej, że wielu Żydów dziś jest przekonanych, że ich przodków w
Oświęcimiu wymordowali Polacy, albo Polacy w tym pomagali

jesli Zydzi czytaja te grupe na ktorej produkuja sie takie aparaty jak wy,
mkarwan czy bekon - to pewnie wola juz wybrac ten Madagaskar aby sie tam
osiedlic, a nie w POlsce:))
Chcesz dodowdów na to- czy sam poszukasz? Oglądałeś przecież ten film o wycieczkach do "polskich obozów zagłady".

Polacy sa niestety ksenofobami i rasistami. Kiedys Ziemkiewicz na jednym z
wykladow, tlumaczyl dlaczego prosowieckie srodowisko Gazet W. tak zawziecie
zwalcza polski nacjonalizm  i przy okazji opozycje z PiS - oni sie panicznie
boja tych polskich oszolomow i rasiatow. Moze to tez jeden z powodow, dla
ktorych daja oslone medialna takiemu nieudacznikowi jak Tusk czy Palikot.

W miarę regularnie czytuję Ziemkiewicza. Proszę o wskazanie tej jego wypowiedzi. Ba! Ziemkiewicz właśnie pisze- podobnie, jak Michalkiewicz- dlaczego GW przekonuje wszystkich wszem i wobec o rzekomej polskiej ksenofobii.

A tak nie jest?

Znaczy jak?

Tak jak pisze Ziemkiewicz!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-07-21 23:11:16
Autor: Chiron
Obserwator- odp
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500b1174$0$1307$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juf35q$gmc$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500ae8b2$0$1308$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juen9q$5dk$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juelvm$pgq$1inews.gazeta.pl...
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):



To_tylko_scenariusz. Wiele jednak wskazuje, że bardzo prawdopodobny. Tym
bardziej, że wielu Żydów dziś jest przekonanych, że ich przodków w
Oświęcimiu wymordowali Polacy, albo Polacy w tym pomagali

jesli Zydzi czytaja te grupe na ktorej produkuja sie takie aparaty jak wy,
mkarwan czy bekon - to pewnie wola juz wybrac ten Madagaskar aby sie tam
osiedlic, a nie w POlsce:))
Chcesz dodowdów na to- czy sam poszukasz? Oglądałeś przecież ten film o wycieczkach do "polskich obozów zagłady".

Polacy sa niestety ksenofobami i rasistami. Kiedys Ziemkiewicz na jednym z
wykladow, tlumaczyl dlaczego prosowieckie srodowisko Gazet W. tak zawziecie
zwalcza polski nacjonalizm  i przy okazji opozycje z PiS - oni sie panicznie
boja tych polskich oszolomow i rasiatow. Moze to tez jeden z powodow, dla
ktorych daja oslone medialna takiemu nieudacznikowi jak Tusk czy Palikot.

W miarę regularnie czytuję Ziemkiewicza. Proszę o wskazanie tej jego wypowiedzi. Ba! Ziemkiewicz właśnie pisze- podobnie, jak Michalkiewicz- dlaczego GW przekonuje wszystkich wszem i wobec o rzekomej polskiej ksenofobii.

A tak nie jest?

Znaczy jak?

Tak jak pisze Ziemkiewicz!


Dokładnie Znerwicowany Michnik wszędzie widzi żydobójców.

--
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-22 09:10:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Obserwator- odp

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juf5tk$jbt$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500b1174$0$1307$65785112news.neostrada.pl...

W miarę regularnie czytuję Ziemkiewicza. Proszę o wskazanie tej jego wypowiedzi. Ba! Ziemkiewicz właśnie pisze- podobnie, jak Michalkiewicz- dlaczego GW przekonuje wszystkich wszem i wobec o rzekomej polskiej ksenofobii.

A tak nie jest?

Znaczy jak?

Tak jak pisze Ziemkiewicz!


Dokładnie Znerwicowany Michnik wszędzie widzi żydobójców.

Coś w tym jest. Gdy was czytam, to wydaje mi się, że wy i ja jesteśmy otoczeni 38 milionami żydów, ktorzy dążą do tego by nas zgładzić! Mam takie jakis nieśmiałe wrażenie.
A poważnie, to my Polacy jesteśmy zajebistymi ksenofobami i żadne zaklęcia tego nie zmienią!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-07-22 12:13:31
Autor: Chiron
Obserwator- odp

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500ba76f$0$1232$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juf5tk$jbt$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500b1174$0$1307$65785112news.neostrada.pl...

W miarę regularnie czytuję Ziemkiewicza. Proszę o wskazanie tej jego wypowiedzi. Ba! Ziemkiewicz właśnie pisze- podobnie, jak Michalkiewicz- dlaczego GW przekonuje wszystkich wszem i wobec o rzekomej polskiej ksenofobii.

A tak nie jest?

Znaczy jak?

Tak jak pisze Ziemkiewicz!


Dokładnie Znerwicowany Michnik wszędzie widzi żydobójców.

Coś w tym jest. Gdy was czytam, to wydaje mi się, że wy i ja jesteśmy otoczeni 38 milionami żydów, ktorzy dążą do tego by nas zgładzić! Mam takie jakis nieśmiałe wrażenie.
A poważnie, to my Polacy jesteśmy zajebistymi ksenofobami i żadne zaklęcia tego nie zmienią!

Pisz za siebie. Skoro tak uważasz, to zapewne jesteś ksenofobem. Ja- nie. To się nazywa projekcja.

--

Chiron

Data: 2012-07-22 12:29:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Obserwator- odp

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jugjo9$v2f$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500ba76f$0$1232$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juf5tk$jbt$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500b1174$0$1307$65785112news.neostrada.pl...

W miarę regularnie czytuję Ziemkiewicza. Proszę o wskazanie tej jego wypowiedzi. Ba! Ziemkiewicz właśnie pisze- podobnie, jak Michalkiewicz- dlaczego GW przekonuje wszystkich wszem i wobec o rzekomej polskiej ksenofobii.

A tak nie jest?

Znaczy jak?

Tak jak pisze Ziemkiewicz!


Dokładnie Znerwicowany Michnik wszędzie widzi żydobójców.

Coś w tym jest. Gdy was czytam, to wydaje mi się, że wy i ja jesteśmy otoczeni 38 milionami żydów, ktorzy dążą do tego by nas zgładzić! Mam takie jakis nieśmiałe wrażenie.
A poważnie, to my Polacy jesteśmy zajebistymi ksenofobami i żadne zaklęcia tego nie zmienią!

Pisz za siebie. Skoro tak uważasz, to zapewne jesteś ksenofobem. Ja- nie. To się nazywa projekcja.

Przecież to wy bez przerwy napierdalacie o żydach, czarnuchach i asfaltach.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-07-22 13:11:19
Autor: Chiron
Obserwator- odp

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500bd5f7$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jugjo9$v2f$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500ba76f$0$1232$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juf5tk$jbt$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500b1174$0$1307$65785112news.neostrada.pl...

W miarę regularnie czytuję Ziemkiewicza. Proszę o wskazanie tej jego wypowiedzi. Ba! Ziemkiewicz właśnie pisze- podobnie, jak Michalkiewicz- dlaczego GW przekonuje wszystkich wszem i wobec o rzekomej polskiej ksenofobii.

A tak nie jest?

Znaczy jak?

Tak jak pisze Ziemkiewicz!


Dokładnie Znerwicowany Michnik wszędzie widzi żydobójców.

Coś w tym jest. Gdy was czytam, to wydaje mi się, że wy i ja jesteśmy otoczeni 38 milionami żydów, ktorzy dążą do tego by nas zgładzić! Mam takie jakis nieśmiałe wrażenie.
A poważnie, to my Polacy jesteśmy zajebistymi ksenofobami i żadne zaklęcia tego nie zmienią!

Pisz za siebie. Skoro tak uważasz, to zapewne jesteś ksenofobem. Ja- nie. To się nazywa projekcja.

Przecież to wy bez przerwy napierdalacie o żydach, czarnuchach i asfaltach.

Ano- jak rozumiesz, tak i piszesz

--

Chiron

Data: 2012-07-22 12:29:55
Autor: Klin
Obserwator- odp
W dniu 2012-07-22 12:13, Chiron pisze:


Pisz za siebie. Skoro tak uważasz, to zapewne jesteś ksenofobem. Ja-
nie. To się nazywa projekcja.

--

Chiron

   Jakakolwiek krytyka Izraela czy próba zastanowienia się
   kto rządzi finansami kraju, świata a już próba odpowiedzi
   to w 100% ksenofobia a właściwie antysemityzm.
   Ksenofobia to praktycznie samo co antysemityzm.

Data: 2012-07-22 13:12:31
Autor: Chiron
Obserwator- odp

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:500bd624$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-07-22 12:13, Chiron pisze:


Pisz za siebie. Skoro tak uważasz, to zapewne jesteś ksenofobem. Ja-
nie. To się nazywa projekcja.

--

Chiron

  Jakakolwiek krytyka Izraela czy próba zastanowienia się
  kto rządzi finansami kraju, świata a już próba odpowiedzi
  to w 100% ksenofobia a właściwie antysemityzm.
  Ksenofobia to praktycznie samo co antysemityzm.
A mnie się podoba taki klinicznie czysty produkt GW- jak Boguś. "Myśli" to samo, co redaktorzy GW. Czyż to nie sympatyczne?
":-)

--

Chiron

Data: 2012-07-22 13:24:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Obserwator- odp

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jugn6t$2qg$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:500bd624$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-07-22 12:13, Chiron pisze:


Pisz za siebie. Skoro tak uważasz, to zapewne jesteś ksenofobem. Ja-
nie. To się nazywa projekcja.

--

Chiron

  Jakakolwiek krytyka Izraela czy próba zastanowienia się
  kto rządzi finansami kraju, świata a już próba odpowiedzi
  to w 100% ksenofobia a właściwie antysemityzm.
  Ksenofobia to praktycznie samo co antysemityzm.
A mnie się podoba taki klinicznie czysty produkt GW- jak Boguś. "Myśli" to samo, co redaktorzy GW. Czyż to nie sympatyczne?
":-)

A może jest odwrotnie?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-07-21 19:38:50
Autor: u2
Obserwator- odp
W dniu 2012-07-21 18:39,  Observatore pisze:
Polacy sa niestety ksenofobami i rasistami. Kiedys Ziemkiewicz na jednym z wykladow, tlumaczyl dlaczego prosowieckie srodowisko Gazet W. tak zawziecie zwalcza polski nacjonalizm  i przy okazji opozycje z PiS - oni sie panicznie boja tych polskich oszolomow i rasiatow. Moze to tez jeden z powodow, dla ktorych daja oslone medialna takiemu nieudacznikowi jak Tusk czy Palikot.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/


Pierdzielisz jak potluczony, ale skoro nadajesz z GWna to sie nie
dziwuje :-)

Data: 2012-07-21 22:00:53
Autor: Chiron
Obserwator- odp
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juelvm$pgq$1inews.gazeta.pl...
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):



To_tylko_scenariusz. Wiele jednak wskazuje, że bardzo prawdopodobny. Tym
bardziej, że wielu Żydów dziś jest przekonanych, że ich przodków w
Oświęcimiu wymordowali Polacy, albo Polacy w tym pomagali

jesli Zydzi czytaja te grupe na ktorej produkuja sie takie aparaty jak wy,
mkarwan czy bekon - to pewnie wola juz wybrac ten Madagaskar aby sie tam
osiedlic, a nie w POlsce:))

Polacy sa niestety ksenofobami i rasistami. Kiedys Ziemkiewicz na jednym z
wykladow, tlumaczyl dlaczego prosowieckie srodowisko Gazet W. tak zawziecie
zwalcza polski nacjonalizm  i przy okazji opozycje z PiS - oni sie panicznie
boja tych polskich oszolomow i rasiatow. Moze to tez jeden z powodow, dla
ktorych daja oslone medialna takiemu nieudacznikowi jak Tusk czy Palikot.


Nie trudno mi będzie odszukać felieton Ziemkiewicza, w którym robi sobie jaja z brytyjczyków bojących się rzekomej polskiej ksenofobii i rasizmu- pisząc między innymi, że ilość rasistowskich i ksenofobicznych wystąpień w Wielkiej Brytanii wielokrotnie przewyższa to, co dzieje się w Polsce. No ale czekam na Twój link.


--
--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-21 20:29:04
Autor: Observatore
Obserwator- odp
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):

Nie trudno mi będzie odszukać felieton Ziemkiewicza, w którym robi sobie jaja z brytyjczyków bojących się rzekomej polskiej ksenofobii i rasizmu- pisząc między innymi, że ilość rasistowskich i ksenofobicznych wystąpień w Wielkiej Brytanii wielokrotnie przewyższa to, co dzieje się w Polsce. No ale czekam na Twój link.

rozmawiamy o ksenofobii i rasizmie w Polsce. Fakt ze gdzie indziej jest tez rasizm, nie jest usprawiedliwieniem.
Na razie w Polsce populacja innych narodowsci nie jest tak duza jak w innych panstwach europejskich. Przedstawiciele innych narodowosci sa rzadkoscia, dlatego rasism objawia sie glownie w stosunku do prawdziwych i urojonych Zydow lub ciemnoskorych.




--


Data: 2012-07-21 22:32:16
Autor: u2
Obserwator- odp
W dniu 2012-07-21 22:29,  Observatore pisze:
rozmawiamy o ksenofobii i rasizmie w Polsce. Fakt ze gdzie indziej jest tez rasizm, nie jest usprawiedliwieniem.

Pierdzielisz. Wynajdywaniem rzekomego rasizmu w Polsce trudni sie
wylacznie GWno.

Data: 2012-07-21 20:37:12
Autor: Observatore
Obserwator- odp
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-07-21 22:29,  Observatore pisze:
> rozmawiamy o ksenofobii i rasizmie w Polsce. Fakt ze gdzie indziej jest tez > rasizm, nie jest usprawiedliwieniem.

Pierdzielisz. Wynajdywaniem rzekomego rasizmu w Polsce trudni sie
wylacznie GWno.

...i dlatego tacy jak wy oraz wam podobni - bekon, mkarwan, klin , oskarzacie innych o bycie Zydami, ktorych pozniej ujawnia Gazeta W.:))


--


Data: 2012-07-21 22:48:49
Autor: u2
Obserwator- odp
W dniu 2012-07-21 22:37,  Observatore pisze:
rozmawiamy o ksenofobii i rasizmie w Polsce. Fakt ze gdzie indziej jest tez > > rasizm, nie jest usprawiedliwieniem.
> > Pierdzielisz. Wynajdywaniem rzekomego rasizmu w Polsce trudni sie
> wylacznie GWno.
..i dlatego tacy jak wy oraz wam podobni - bekon, mkarwan, klin , oskarzacie innych o bycie Zydami, ktorych pozniej ujawnia Gazeta W.:))


-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Y-hy :-)

Data: 2012-07-21 20:31:00
Autor: Observatore
Obserwator- odp
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
No ale  czekam na Twój link.


 linki podalem o godz. 21.02 i 21.05 --


Data: 2012-07-21 20:31:57
Autor: Observatore
ups. 21 to data, godzina 20.
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
No ale  czekam na Twój link.


 linki podalem o godz. 21.02 i 21.05 --


Data: 2012-07-21 17:53:43
Autor: u2
Obserwator- odp
W dniu 2012-07-21 17:49, Chiron pisze:
Gdzie sie przetacza ? Przytocz jakis cytat.

To_tylko_scenariusz. Wiele jednak wskazuje, że bardzo prawdopodobny. Tym
bardziej, że wielu Żydów dziś jest przekonanych, że ich przodków w
Oświęcimiu wymordowali Polacy, albo Polacy w tym pomagali


To tylko podkresla jaka mrzonka jest rzekomy zamiar utworzenia
judeopolonii :-)

Data: 2012-07-21 18:08:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Obserwator- odp

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juej36$7a2$1node2.news.atman.pl...
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:500ac85f$0$1297$65785112news.neostrada.pl...
To jest wlasnie ta mrzonka.
Mrzonka? Wyobraź sobie coraz częstsze głosy w sprawie wybudowania na
terenie części NRD (względnie Polski) Żydolandu. W prasie niemieckiej
przetacza się dyskusja- a w międzyczasie dogadują się z  Żydami- i nagle
zaczyna być głośno o tym, że to nie może być tak, że najpierw Polacy
wymordowali w polskich obozach koncentracyjnych 20 milionów Żydów,
resztę potem pogonili w 1968- i żyja ze zrabowanego majątku.

Gdzie sie przetacza ? Przytocz jakis cytat.

To_tylko_scenariusz. Wiele jednak wskazuje, że bardzo prawdopodobny. Tym bardziej, że wielu Żydów dziś jest przekonanych, że ich przodków w Oświęcimiu wymordowali Polacy, albo Polacy w tym pomagali

A dlaczego są o tym przekonani i skąd masz taką wiedzę?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Obserwator- odp

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona