Obserwator to kacapskie ścierwo!

Data: 2011-10-03 05:57:13
Autor: .
Obserwator to kacapskie ścierwo!
Kto sądzi inaczej niech się odezwie!

Dominik

Data: 2011-10-03 13:38:37
Autor: MH
Obserwator to kacapskie ścierwo!
 <dominikbardo@nonprofit.org> napisał(a):
Kto sądzi inaczej niech się odezwie!

Dominik
================

Nie masz racji !!

1. Grzesiek Z. wyjaśnił
2. No to jeszcze raz powtórzę Grześka Z. NIE OBRAŻAJ BEZPODSTAWNIE RUSKICH !!
3. Po trzecie primo , to nie jest Obserwator , tylko Obersrator.
4. Po czwarte primo , jest to kompletny niedouk , którego należałoby cofnąć do
podstawówki. Dlaczego ??  Ot choćby dlatego , że twierdzi , haha podpiera się
wiatrówkowymi stronkami internetowymi , buahaha...  jednostką mocy jest Joule
, a nie Watt..  Tak , tak , niechaj se zdobywa Obersrator wiedzę podstawową od
handlarzy wiatrówek...
5. Po piąte primo , powinien chłopina zapoznać się ze znaczeniem pewnego
   istotnego słowa : "ERYSTYKA" . Hmm , mam swoje lata , wykształceni raczej w
kierunku  mat/fiz , ale..  też Schopenhauer nie jest mi obcy... 6. Po szóste primo , jeżeli "adwersarz" (Obersrator) powala podstawową zasadę
(zresztą jego LIDER czyni dokładnie to samo) , a mianowicie nie używa
argumentów , a tylko podpiera się deprecjacją adwersarza (Hahhh , nie chcąc
się z nim spotkać face2face)) .

7. Po siódme primo , (srał tam Obersratora , bo to burok !!) , coś Wam przypomnę :

a) LK , razem z kumplami poleciał se na Sycylię..  Czym ??  Ano tym co się
później rozdupcył w Smoleńsku..  Tak , tak ,... I to coby dodać "smaczku" ,
polecieli se kumple jeszcze przed zaprzysiężeniem na stanowisko Prezydenta.

b) no i się zaczęło .... , mgła , hel , liny , rakietnice

c) "ODDAJCIE KŻYŻA MJASTU" - bez komentarza...

I tak dalej można wyliczać..  Z wielką satysfakcją Prawdziwi Polacy zadają
pytanie na grupie "Boicie się?" . TAK ! Na mecze piłki kopanej też już
przestałem uczęszczać !!  TAAK !! Ja się was boję !!

MH

Data: 2011-10-03 14:03:04
Autor: Grzegorz Z.
.. napisał:

Kto sądzi inaczej niech się odezwie!

Dominik

Nie obrażaj kacapów.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-03 15:00:42
Autor: obserwator
esbuckie kacapskie menty i debile internetowi

...a teraz pogadajcie o rzekomym bandytyzmie kibicow, ktorych podobno popiera PiS.

teraz widac jak na dloni, kto popiera rezim prosowiecki w Polsce.

Debil idiota pogania.

Data: 2011-10-03 17:06:04
Autor: Grzegorz Z.
.. napisał:

Kto sądzi inaczej niech się odezwie!

Dominik

A dokładniej chciałem powiedzieć - nie obrażaj kacapskiego ścierwa.

Data: 2011-10-03 15:14:51
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
A dokładniej chciałem powiedzieć - nie obrażaj kacapskiego ścierwa.

napisz cos jeszcze w ten desen pod kikoma innmi twoimi nickam, osiagniesz w ten sposob wiekszy efekt i przekonasz takich madrych i kulturalnych jak ty,
ze ja jestem kacapem, a wy kolaboranci kacapscy jestescie madrymi i uczciwymi
Polakami.

 Ty sam czy twoi rodzice, pracowali dla esbecji, ze takie zero moralne wychowali?

Data: 2011-10-03 17:31:40
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
A dokładniej chciałem powiedzieć - nie obrażaj kacapskiego ścierwa.

napisz cos jeszcze w ten desen pod kikoma innmi twoimi nickam

Pod jakimi, obsrywatorze?

Data: 2011-10-03 15:53:37
Autor: obserwator
Obserwator to kacapskie ścierwo!
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Pod jakimi, obsrywatorze?

np. kobiecymi. Nie rznij glupka wiekszego anizeli jestes degeneracie.

Data: 2011-10-03 18:08:38
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Pod jakimi, obsrywatorze?

np. kobiecymi. Nie rznij glupka wiekszego anizeli jestes degeneracie.

A ty oczywiście tych nicków nie wyliczysz.

Data: 2011-10-04 04:07:13
Autor: stevep
Dnia 03-10-2011 o 18:08:38 Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

Pod jakimi, obsrywatorze?

np. kobiecymi. Nie rznij glupka wiekszego anizeli jestes degeneracie.

A ty oczywiście tych nicków nie wyliczysz.

Wie, ale nie powie.

--
stevep

Data: 2011-10-03 18:02:08
Autor: MH
.. napisał:

> Kto sądzi inaczej niech się odezwie!

A dokładniej chciałem powiedzieć - nie obrażaj kacapskiego ścierwa.

================

Wyluzuj i nie "dyskutuj" z głąbem. Pierwszy jego wpis w tym wątku jest
potwierdzeniem tego co napisałem. Wdając się z nim w "dyskusję" , wpierw
zejdziesz do jego poziomu , po czym pokona Cię doświadczeniem.

MH

Data: 2011-10-03 18:25:12
Autor: obserwator
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Wyluzuj i nie "dyskutuj" z głąbem. Pierwszy jego wpis w tym wątku jest
potwierdzeniem tego co napisałem. Wdając się z nim w "dyskusję" , wpierw
zejdziesz do jego poziomu , po czym pokona Cię doświadczeniem.

a o czym alkoholi i zboczeniec kacapski jeden z drugim, moglby ze mana dyskutowac?

Przeciez ty Mariuszu Hajduk, jestes NIENORMALNY:))

Data: 2011-10-03 22:28:25
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Pod wieloma kobiecymi nickami.

Data: 2011-10-03 22:34:42
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:10zs3kvzy84fq$.aed75d0nrs5$.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

No nie wiem, to juz trzebaby MH zapytac :)

R.

Data: 2011-10-03 22:43:32
Autor: raff
[...]

wsadz sobie... ten link. Ja i tak ich nie czytam.

R.

Data: 2011-10-04 00:49:04
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]