Obserwator to kacapskie ścierwo!

Data: 2011-10-03 13:38:37
Autor: MH
Obserwator to kacapskie ścierwo!
 <dominikbardo@nonprofit.org> napisał(a):
Kto sądzi inaczej niech się odezwie!

Dominik
================

Nie masz racji !!

1. Grzesiek Z. wyjaśnił
2. No to jeszcze raz powtórzę Grześka Z. NIE OBRAŻAJ BEZPODSTAWNIE RUSKICH !!
3. Po trzecie primo , to nie jest Obserwator , tylko Obersrator.
4. Po czwarte primo , jest to kompletny niedouk , którego należałoby cofnąć do
podstawówki. Dlaczego ??  Ot choćby dlatego , że twierdzi , haha podpiera się
wiatrówkowymi stronkami internetowymi , buahaha...  jednostką mocy jest Joule
, a nie Watt..  Tak , tak , niechaj se zdobywa Obersrator wiedzę podstawową od
handlarzy wiatrówek...
5. Po piąte primo , powinien chłopina zapoznać się ze znaczeniem pewnego
   istotnego słowa : "ERYSTYKA" . Hmm , mam swoje lata , wykształceni raczej w
kierunku  mat/fiz , ale..  też Schopenhauer nie jest mi obcy... 6. Po szóste primo , jeżeli "adwersarz" (Obersrator) powala podstawową zasadę
(zresztą jego LIDER czyni dokładnie to samo) , a mianowicie nie używa
argumentów , a tylko podpiera się deprecjacją adwersarza (Hahhh , nie chcąc
się z nim spotkać face2face)) .

7. Po siódme primo , (srał tam Obersratora , bo to burok !!) , coś Wam przypomnę :

a) LK , razem z kumplami poleciał se na Sycylię..  Czym ??  Ano tym co się
później rozdupcył w Smoleńsku..  Tak , tak ,... I to coby dodać "smaczku" ,
polecieli se kumple jeszcze przed zaprzysiężeniem na stanowisko Prezydenta.

b) no i się zaczęło .... , mgła , hel , liny , rakietnice

c) "ODDAJCIE KŻYŻA MJASTU" - bez komentarza...

I tak dalej można wyliczać..  Z wielką satysfakcją Prawdziwi Polacy zadają
pytanie na grupie "Boicie się?" . TAK ! Na mecze piłki kopanej też już
przestałem uczęszczać !!  TAAK !! Ja się was boję !!

MH

--

Obserwator to kacapskie ścierwo!