Obserwator to rusek!

Data: 2011-07-12 08:35:05
Autor: Leprechaun
Obserwator to rusek!

BomBel

Data: 2011-07-12 06:40:22
Autor: obserwator
Obserwator to rusek!
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):

ja jestem na pewno Polakiem, a kim ty jestes to trzeba dokladnie sprawdzic, skoro pchasz sie do sejmu, a wyglada na to zes nienormalny.

na zdjeciu tez wygladasz na niedorobionego:

http://z.kwasniewski.fm.interia.pl/

Data: 2011-07-12 08:45:16
Autor: Leprechaun
Obserwator to rusek!

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivgq8m$p6d$1inews.gazeta.pl...
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):

moskiewski. A to gnida!

ja jestem na pewno Polakiem, a kim ty jestes to trzeba dokladnie sprawdzic,
skoro pchasz sie do sejmu, a wyglada na to zes nienormalny.

na zdjeciu tez wygladasz na niedorobionego:

http://z.kwasniewski.fm.interia.pl/

Może i jesteś Polakiem, ale płacą ci ruscy. Taka wpadka. ;). Nie przestawiłeś zegara systemowego. Czas moskiewski. Słabo cię tam wyszkolili albo jesteś niedoukiem. http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-07-12 17:08:47
Autor: [heÂŽsk]
Obserwator to rusek!
On Tue, 12 Jul 2011 08:45:16 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]
> skoro pchasz sie do sejmu, a wyglada na to zes nienormalny.
>
> na zdjeciu tez wygladasz na niedorobionego:

 Aj waj aj waj. obsrywator przylapany na goracym uczynku!  kto mu wyplaca zold? lukaszenka czy putin? stawiam na lukaszenke.
 gnom okazal sie dzialaczem lewicy. co sie dzieje!co sie dzieje?!

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-12 06:41:36
Autor:
Obserwator to rusek!

Data: 2011-07-12 08:46:38
Autor: Leprechaun
Obserwator to rusek!

Użytkownik <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivgqb0$p9v$1inews.gazeta.pl...

Nerwy co? Paluszki ci latają! Wypłaty srebrników nie będzie. Taka wpadka! ;))))))

From: " " <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Obserwator to rusek!
Date: Tue, 12 Jul 2011 06:41:36 +0000 (UTC)

Data: 2011-07-12 06:52:06
Autor: obserwator
lepercham - zbynio kwasniewski - lewica :)))
[...]

nerwy to tobie nawalaja. I cozes debilu chcial udowodnic?

srebniki to tobie brakuja, skoro na zarcie nawet nie masz i ruskie ikony sprzedajesz, baniaku opuchniety na czerwonej mordzie.

Data: 2011-07-12 06:57:02
Autor: obserwator
lepercham - zbynio kwasniewski - lewica :)))
 noz qurwa, czerwony baniak ur.w 1960r. ma przeciez juz 51 lat, a glupi jak nastolatek.

zmienia nicki jak rekawice, podszywa sie pod oponetow,wyzywa, pisze kompletnie nienormalne teksty i takie czerwone glowne do Sejmu sie chce dostac.

a poszed ty won, do obory krowy doic.

Data: 2011-07-12 09:04:14
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivgr7u$rr2$1inews.gazeta.pl...
[...]

JESTEŚ SPALONY, MÓWIĘ CI! JESTEŚ SPALONY I http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-07-12 07:10:24
Autor: obserwator
lepercham - zbynio kwasniewski - lewica :)))
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a): \

JESTEŚ SPALONY, MÓWIĘ CI! JESTEŚ SPALONY I http://13k.pl/-/sugestia.php

do obory po PGR-rze,krowy doic i swinie obrzadzac, a nie do polskiego Sejmu,
tepy pastuchu.

Data: 2011-07-12 13:46:59
Autor: cirrus
[...]

A twoje byki już wydojone?

--
stevep

Data: 2011-07-12 13:13:37
Autor:
lepercham - zbynio kwasniewski - lewica :)))
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
A twoje byki już wydojone?

voila, adwokat sie znalazl, druga swinia, szalejaca od lat po sieci.

Jak ci pozniej ktos morde wymasuje, to bedziesz pozniej sie skarzyl, zes byl niewinny jak prosie.

Data: 2011-07-12 16:58:47
Autor: cirrus
Użytkownik <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivhha1$ab5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Spróbuj bydlaku.

--
stevep

Data: 2011-07-12 08:53:18
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivgqum$r1i$1inews.gazeta.pl...
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):

Użytkownik <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

Nerwy co? Paluszki ci latają! Wypłaty srebrników nie będzie. Taka wpadka!
;))))))

nerwy to tobie nawalaja. I cozes debilu chcial udowodnic?

srebniki to tobie brakuja, skoro na zarcie nawet nie masz i ruskie ikony
sprzedajesz, baniaku opuchniety na czerwonej mordzie.

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-07-12 06:47:57
Autor: obserwato
zbynio kwasniewski - lepercham

lepercham  - zbynio kwasniewski na Bialorusim sie studiowalo?

Nic dziwnego, ze ponizasz skunksie sowiecki Polakow w sieci.

I ty z taka moralnoscia i uczciwoscia do polskiego Sejmu chcesz sie wepchac?
Puknij sie w ten czerwony pusty baniak,cwoku.

Wykształcenie:
wyższe techniczne, mgr inż. Uczelnie:
BIMSCh Mińsk Białoruś (!)
SGGW-AR Warszawa

Data: 2011-07-12 08:52:15
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwato" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivgqmt$q81$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nic z tego PROWOKATORZE! Mocodawcom powiedz, że jesteś spalony i http://13k.pl/-/sugestia.php.

BomBel

Data: 2011-07-12 06:59:19
Autor: obserwator
> [...]

> I ty z taka moralnoscia i uczciwoscia do polskiego Sejmu chcesz sie > wepchac?
> Puknij sie w ten czerwony pusty baniak,cwoku.

dalej klamiesz w zywe oczy i jeszcze oczerniasz?

Spierdalaj, gnido zaklamana.

Data: 2011-07-12 09:03:30
Autor: Leprechaun

Data: 2011-07-12 07:06:56
Autor: obserwator
zbynio kwasniewski - lepercham
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):

> dalej klamiesz w zywe oczy i jeszcze oczerniasz?

> [...]

ha,ha,ha,ha....to ty jestes zbyniu kwasniewski SPALONY .

Data: 2011-07-12 09:12:50
Autor: Leprechaun

Data: 2011-07-12 07:19:10
Autor: obserwator
zbynio kwasniewski - lepercham
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):
JESTEŚ SPALONY, MÓWIĘ CI! JESTEŚ SPALONY

plyta sie zaciela, polgowkowi?

Data: 2011-07-12 07:31:05
Autor: obserwator
zbynio kwasniewski - lepercham
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):
JESTEŚ SPALONY, MÓWIĘ CI! JESTEŚ SPALONY I http://13k.pl/-/sugestia.php

no wysil sie wreszcie potencjalny (p)OSLE i napisz cos sensownego.

Data: 2011-07-12 17:08:48
Autor: [heÂŽsk]
zbynio kwasniewski - lepercham
On Tue, 12 Jul 2011 08:52:15 +0200, "Leprechaun"
> [...]

> I ty z taka moralnoscia i uczciwoscia do polskiego Sejmu chcesz sie > wepchac?
> Puknij sie w ten czerwony pusty baniak,cwoku.

 ciekaw jestm jakie wyksztalcenie ma obsrywator. pewnie zawodowe. ;o)