Obserwator to rusek!

Data: 2011-07-12 06:40:22
Autor: obserwator
Obserwator to rusek!
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):

ja jestem na pewno Polakiem, a kim ty jestes to trzeba dokladnie sprawdzic, skoro pchasz sie do sejmu, a wyglada na to zes nienormalny.

na zdjeciu tez wygladasz na niedorobionego:

http://z.kwasniewski.fm.interia.pl/

Data: 2011-07-12 08:45:16
Autor: Leprechaun
Obserwator to rusek!

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivgq8m$p6d$1inews.gazeta.pl...
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):

moskiewski. A to gnida!

ja jestem na pewno Polakiem, a kim ty jestes to trzeba dokladnie sprawdzic,
skoro pchasz sie do sejmu, a wyglada na to zes nienormalny.

na zdjeciu tez wygladasz na niedorobionego:

http://z.kwasniewski.fm.interia.pl/

Może i jesteś Polakiem, ale płacą ci ruscy. Taka wpadka. ;). Nie przestawiłeś zegara systemowego. Czas moskiewski. Słabo cię tam wyszkolili albo jesteś niedoukiem. http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-07-12 17:08:47
Autor: [heÂŽsk]
Obserwator to rusek!
On Tue, 12 Jul 2011 08:45:16 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]
> skoro pchasz sie do sejmu, a wyglada na to zes nienormalny.
>
> na zdjeciu tez wygladasz na niedorobionego:

 Aj waj aj waj. obsrywator przylapany na goracym uczynku!  kto mu wyplaca zold? lukaszenka czy putin? stawiam na lukaszenke.
 gnom okazal sie dzialaczem lewicy. co sie dzieje!co sie dzieje?!

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Obserwator to rusek!