Obsługa Dual Sim

Data: 2018-12-09 15:10:36
Autor: Smok Eustachy
Obsługa Dual Sim
Witam,
Potrzebuję programu do obsługio dual sima. Ma mieć funkcjonalność taką, żeby był domyślne dzwonienie z jedne jsilmki ale żeby łątwo dało się zadzwonić z drugiej.
Macie jakies sprawdzone rozwiązania? Z naciskiem na sprawdzone.

Data: 2018-12-09 06:43:59
Autor: h.sliwinski
Obsługa Dual Sim
W dniu niedziela, 9 grudnia 2018 15:10:39 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:
[...]

Nie jest tak, że w ustawieniach jest wybór z której simki ma dzwonić, ciągnąć dane?

Data: 2018-12-09 19:46:08
Autor: Smok Eustachy
Obsługa Dual Sim
W dniu 09.12.2018 o 15:43, h.sliwinski@gmail.com pisze:
[...]

Masz wybór:
Dzwoń z jednej, dzwoń z drugiej, pytaj za każdym razem.

Ja chcę mieć taka funkcjonalność, żeby można było zadzwonić okazjonalnie z drugiej bez zmianiania tych ustawień.

Data: 2018-12-09 20:21:37
Autor: Robert Wańkowski
Obsługa Dual Sim
W dniu 2018-12-09 o 19:46, Smok Eustachy pisze:
[...]

Chyba w którymś telefonie z Androidem 7 tak mam, że mogę wybrać przed każdym połączeniem. Czyli masz inny system?

Robert

Data: 2018-12-09 21:38:55
Autor: Smok Eustachy
Obsługa Dual Sim
/.../
Chyba w którymś telefonie z Androidem 7 tak mam, że mogę wybrać przed każdym połączeniem. Czyli masz inny system?

Skup się: ja nie chce wybierać przed każdym połączeniem. Z drugiego numeru chcę dzwonić okazjonalnie.

Data: 2018-12-09 21:58:32
Autor: Robert Wańkowski
Obsługa Dual Sim
W dniu 2018-12-09 o 21:38, Smok Eustachy pisze:
/.../
Chyba w którymś telefonie z Androidem 7 tak mam, że mogę wybrać przed każdym połączeniem. Czyli masz inny system?

Skup się: ja nie chce wybierać przed każdym połączeniem. Z drugiego numeru chcę dzwonić okazjonalnie.

No skupiłem się. :-)
Tak to działa. Poszukam tego telefonu, bo nie mam go pod ręka.
Ale to chyba tak działa, że wybieram kontakt jak to normalnie robimy i pojawia się info z którego SIM-a będzie połączenie, mogę zaakceptować i łączy lub wybrać te drugiego.

Robert

Data: 2018-12-09 22:40:34
Autor: Smok Eustachy
Obsługa Dual Sim

[...]

  I przez cały tydzień musisz przy każdej rozmowie wybierać.Żeby raz zadzwonić z drugiego sima.

Data: 2018-12-09 23:07:13
Autor: Robert Wańkowski
Obsługa Dual Sim
W dniu 2018-12-09 o 22:40, Smok Eustachy pisze:

[...]

Właśnie poszukałem ten tel. Tak to działa.
Wyłączenie SIM-a to 3-4 dotknięcia. Włączenie tyleż samo.
Teoretyczna aplikacja na pulpicie może dodać jakiś przełącznik, który załatwi sprawę 1 dotknięciem?

Robert

Data: 2018-12-09 23:58:12
Autor: Animka
Obsługa Dual Sim
W dniu 2018-12-10 o 10:40, Smok Eustachy pisze:

[...]

Ja mam z boku telefonu przycisk-przełącznik kart jakby co. Tylko, że to nie android i bardzo nad tym boleję, bo przyzwyczaiłam sie i używam telefonu z androidem na 1 kartę sim.

--
animka

Data: 2019-01-10 01:12:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obsługa Dual Sim

"Smok Eustachy" 5c0d7d5f$0$489$65785112@news.neostrada.pl

Skup się: ja nie chce wybierać przed każdym połączeniem. Z drugiego numeru chcę dzwonić okazjonalnie.

[bez skupienie nie da rady?... taki zatwardziały?...]

Asus Max, Android 6 -- wybieram na stałe ogólnie i na stałe
dla danego/dowolnego/każdego numeru, ale okazjonalnie mogę
wybór ponowić/zmienić tuż przed dzwonieniem, bez zmiany na
stałe.

Przykładowo:

 - ogólnie wychodzące od teraz z SIMa
 - jednak do Smoka wyjątkowo zazwyczaj z SIMb
                        niezależnie od innych
 - ale na SIMb Smok mnie zna, więc tym razem
                (tylko tym razem, bez zmiany
                w przyszłości) zadzwonię do
                Smoka z SIMa

Być może mogę też ustawić na stałe dla jakiejś grupy
kontaktowej -- nie wiem, bo nie potrzebuję, ale piszę
'być może', gdyż zauważyłem, że ciężko znaleźć coś
z ustawień/zachcianek, czego nie ma w tym telefonie.

Zapewne można też wrzucić ustawienia w ikonki naekranowe.
Wówczas klepiąc w daną ikonkę można jednocześnie wybrać SIMkę.
Też nie sprawdzałem od dawna, ale chyba tak jest, choć trzeba
nieco pokombinwać z umieszczeniem tych ikonek.

-=-

Android tym właśnie różni się od Windows -- trudniej
wymyślić coś potrzebnego, niż to coś znaleźć w ustawieniach.

Coś na kształt -- ,,prosisz/żądasz -- i masz!''.

-=-

Czy akurat można jednym kliknięciem przestawić komplet
dzwonków z ,,dzień'' na ,,noc'' lub podobnie -- nie wiem.
Nie zdziwię się, gdy okaże się, że tak można -- choć nie
widzę zastosowania...

-=-

Kiedyś mnie to bawiło -- teraz już raczej ;) nie.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-12-10 09:10:29
Autor: Dominik Ałaszewski
Obsługa Dual Sim
Dnia 09.12.2018 Smok Eustachy <smok@wurg.pl> napisał/a:

Ja chcę mieć taka funkcjonalność, żeby można było zadzwonić okazjonalnie z drugiej bez zmianiania tych ustawień.

W MIUIu jak masz defaultową kartę do dzwonienia, to po dotknięciu kontaktu/numeru na liście połaczeń/kontaktów
dzwoni z defaultowej, ale jeśli przytrzysz palec to wyskoczy menu i można sobie wybrać "Połącz z SIM1",
"Połącz z SIM2 (podstawowy)".

Data: 2018-12-10 09:19:40
Autor: Dominik Ałaszewski
Obsługa Dual Sim
Dnia 10.12.2018 Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał/a:

dzwoni z defaultowej, ale jeśli przytrzysz palec to

Oczywiście miało być "przytrzymasz". Tzw. litrówka ;-)

Data: 2018-12-10 11:57:17
Autor: radekp@konto.pl
Obsługa Dual Sim
Sun, 9 Dec 2018 19:46:08 +0100, w <5c0d62f1$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Ja chcę mieć taka funkcjonalność, żeby można było zadzwonić okazjonalnie z drugiej bez zmianiania tych ustawień.

W każdym telefonie może być inaczej, ale standardowo masz tak, że naciskając
telefonik łączy ciebie zgodnie z ustawieniem Ustawień telefonu (SIM1, SIM2,
zapytaj). A jeżeli naciśniesz na dłużej, to pojawia się okienko "zadzwoń z
SIM1, zadzwoń z SIM2".

W razie jakiejś nietypowej apki do telefonu, możesz sobie ściągnąć inną z GP.
Ja mam taką, że mam dwie słuchawki przy kontakcie -- jedna dzwoni z SIM1, a
druga z SIM2. Chyba nawet mogę ustawić dla każdego konktaktu, z którego SIMa ma
do niego dzwonić.

Data: 2018-12-10 13:45:26
Autor: ddddddddddddd
Obsługa Dual Sim
W dniu 10.12.2018 o 10:57, radekp@konto.pl pisze:
[...]

ja używam Dual SIM selector (pro - w jakiejś przecenie kupiłem)
ustawione mam, że 5 sekund czeka na wybór, po 5 sekundach wybiera domyślną kartę (lub jeśli kliknę wcześniej, to wybierze daną kartę)
Oczywiście kontakty mogę przypisać do danej karty
Brakuje mi przełącznika "dziś / od 8:00 do 16:00 / w wybrane dni kalendarza itp. dzwoń tylko przez kartę 2" (mam pasywny -czy jak to się tam nazywa- dual sim - jak dzwonię z karty1 to karta 2 jest poza zasięgiem; są momenty w których karta firmowa musi być w miarę możliwości cały czas online- w tym czasie wolałbym prywatne połączenia wykonywać z karty firmowej (połączenia oczekujące)

też fajne, jak się nazywa twoja apka?

Łukasz

Data: 2018-12-11 10:31:41
Autor: radekp@konto.pl
Obsługa Dual Sim
Mon, 10 Dec 2018 13:45:26 +0000, w <pulqln$s7l$1@dont-email.me>, ddddddddddddd
<ddddddd@fjhjh.pl> napisał(-a):

> [...]
> druga z SIM2. Chyba nawet mogę ustawić dla każdego konktaktu, z którego SIMa ma

com.hb.dialer.free - True Phone

Jednocześnie menedżer kontaktów -- taka typowa apka Telefon.

Zainstalowałem ją tylko dlatego, bo stockowe Kontakty nie potrafią pokazać
tylko kontaktów z numerami tel, ale wszystkie.

Data: 2018-12-10 11:45:55
Autor: Trybun
Obsługa Dual Sim
W dniu 2018-12-09 o 15:43, h.sliwinski@gmail.com pisze:
[...]

Nie, co prawda trzeba wybrać kartę do transferu danych ale to przecie nie wyłącza na niej możliwości nawiązywania połączeń głosowych.

Data: 2019-01-10 01:32:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obsługa Dual Sim

"Trybun" 5c0e437c$0$483$65785112@news.neostrada.pl

Nie jest tak, że w ustawieniach jest wybór z której simki ma dzwonić, ciągnąć dane?

Nie, co prawda trzeba wybrać kartę do transferu danych ale to przecie nie wyłącza na niej możliwości nawiązywania połączeń głosowych.

Ja oddzielnie/niezaleznie ustawiam: dzwonienie, SMSy, net i łączenie
z BT. (oddzielnie, ale wszystkie te wybory mam po jednym kliknięciu;
ciągnę górny pasek i klepię w jedną z ikonek)

BT nie używam, więc nie ustawiam. Dzwonienie i SMSy zmieniają się
bardzo szybko (bezzwłocznie) a zmiana netu nieco trwa -- ~2 sekund,
ale można, nie czekając na finał zmiany, zabrać się do rzeczy. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-01-11 18:51:49
Autor: Trybun
Obsługa Dual Sim

[...]

Wybór karty do netu masz na górnym pasku? Przyznam że jeszcze takiego rozwiązania nie widziałem:'(

Data: 2019-01-12 04:08:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obsługa Dual Sim

"Trybun" 5c38d6fb$0$491$65785112@news.neostrada.pl

Wybór karty do netu masz na górnym pasku? Przyznam że jeszcze takiego rozwiązania nie widziałem:'(

Przyznanie się do winy? ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-01-12 09:56:31
Autor: Trybun
Obsługa Dual Sim

"Trybun" 5c38d6fb$0$491$65785112@news.neostrada.pl

Wybór karty do netu masz na górnym pasku? Przyznam że jeszcze takiego rozwiązania nie widziałem:'(

Przyznanie się do winy? ;)

Mea culpa, mea maxima culpa. - O ile oczywiście to co piszesz jest prawdą. Bo generalnie jest tak że po ściągnięciu górnej belki w dół można tylko włączyć/wyłaczyć "transmisję danych" bez opcji wyboru karty.

Data: 2019-01-13 01:18:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obsługa Dual Sim

"Trybun" 5c39aaff$0$499$65785112@news.neostrada.pl

Mea culpa, mea maxima culpa. - O ile oczywiście to co piszesz jest prawdą. Bo generalnie jest tak że po ściągnięciu górnej belki w dół można tylko włączyć/wyłaczyć "transmisję danych" bez opcji wyboru karty.

W przeciwieństwie do Ciebie znam mą sytuację szczególną, nie zaś
generalną. ;) [gdzie mnie tam do generalskich ustawień?] Ciągam
do dołu górny pasek, klepie w ikonę, ustawiam skąd net itd...
Mogę też wiele innych zmienić ustawień...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-01-13 18:10:57
Autor: Trybun
Obsługa Dual Sim

[...]

To masz jakiś wyjątkowy ten górny pasek. U mnie służy tylko do klikania w opcje które ustawiałem wcześniej - w menu 'ustawienia" telefonu.

Data: 2019-01-13 22:01:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obsługa Dual Sim

"Trybun" 5c3b7051$0$491$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Wcześniej ;) mogę wybrać kilka (chyba 4+12) ikonek.
(wybrałem -- włączanie/wyłączanie WiFi,
włączanie/wyłączanie LTE, cisza itd...)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-01-14 10:19:19
Autor: Trybun
Obsługa Dual Sim

[...]

Normalka, sporna jest tylko możliwość wyboru karty do netu na górnym pasku.

Data: 2019-01-14 20:43:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obsługa Dual Sim

"Trybun" 5c3c5355$0$486$65785112@news.neostrada.pl

Normalka, sporna jest tylko możliwość wyboru karty do netu na górnym pasku.

Mam prośbę -- mógłbyś pospierać się z kimś innym?
Przykładowo z kimś, o imieniu radekp?

   radekp@konto.pl n7lo3e1qklivk5clopu0795lb26n6442d4@4ax.com

   E> Wcześniej ;) mogę wybrać kilka (chyba 4+12) ikonek.
   E> (wybrałem -- włączanie/wyłączanie WiFi,
   E> włączanie/wyłączanie LTE, cisza itd...)

   : No i która ikona służy do zmiany operatora?

No ;) i razem znajdziecie wspólny język. ;)

-=-

'Ustawienia dwóch kart'

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-01-15 09:00:53
Autor: Trybun
Obsługa Dual Sim

> [...]

  E> włączanie/wyłączanie LTE, cisza itd...)

  : No i która ikona służy do zmiany operatora?

No ;) i razem znajdziecie wspólny język. ;)

O jakim sporze prawisz dobry człowieku?

Data: 2019-01-16 00:31:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obsługa Dual Sim

"Trybun" 5c3d926f$0$492$65785112@news.neostrada.pl

O jakim sporze prawisz dobry człowieku?

[dobry? -- co za zniewaga!! BARDZO DOBRY, nie dobry!]

   "Trybun" 5c3c5355$0$486$65785112@news.neostrada.pl

   T> Normalka, sporna jest tylko możliwość wyboru
   T> karty do netu na górnym pasku.

Trybun -- czy to moja wina, że nie wpadłeś na pomysł
pomerdania tymi ikonami? ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-01-16 11:38:59
Autor: Trybun
Obsługa Dual Sim

> [...]

  T> Normalka, sporna jest tylko możliwość wyboru
  T> karty do netu na górnym pasku.

Trybun -- czy to moja wina, że nie wpadłeś na pomysł

Bardzo dobry to by sprzedał Monstera, a Ty wolałeś schować do szuflady..

  Nie Twoja. Jakimi ikonami? Przynajmniej u mnie nie ma wyboru karty do netu za pomocą ikony która znajduje się na górnym pasku.

Data: 2019-01-19 02:33:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obsługa Dual Sim

"Trybun" 5c3f0902$0$499$65785112@news.neostrada.pl

Bardzo dobry to by sprzedał Monstera, a Ty wolałeś schować do szuflady..

Chętnie sprzedam -- ale Ty zapłacisz za transport.

 Nie Twoja. Jakimi ikonami? Przynajmniej u mnie nie ma wyboru karty do netu za pomocą ikony która znajduje się na górnym pasku.

Zwykle tak bywa, że urządzenie musi nauczyć się obsługi swego człowieka. ;)
Zauważyłem to chyba pierwszy raz przy pisaniu w Fortranie IV+ -- początkowo
kompilator sypał błędami, gubił się, stale błądził... Aż przykro było na to
patrzeć i załamywałem się psychicznie, widząc niekompetencję kompilatora...
Ale z czasem przeszły wszelkie problemy i kompilator nauczył się poprawnego
funkcjonowania... Martwe urządzenia techniczne takie są... Uczą się... ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-01-19 09:35:44
Autor: Trybun
Obsługa Dual Sim

"Trybun" 5c3f0902$0$499$65785112@news.neostrada.pl

Bardzo dobry to by sprzedał Monstera, a Ty wolałeś schować do szuflady..

Chętnie sprzedam -- ale Ty zapłacisz za transport.

Teraz to już mi niepotrzebny.

[...]

Co Ty mi tu o jakimś "kompilatorze"? Mogę przez edycje dodać jeszcze parę ikonek do górnego paska, ale nie ma wśród nich ikony symbolizującej opcję wyboru netu na konkretnej karcie.

Data: 2019-01-19 23:17:12
Autor: Animka
Obsługa Dual Sim
W dniu 2019-01-19 o 10:35, Trybun pisze:

[...]

Wybor karty na pewno masz. Ja miałam do jednej karty koniczymkę zielona, a dodrugiek inny obrazek. Kaery mogłam przełączać kiedy chciałam przyciskiem z boku telefonu. Mam jeszcze ten telefon (Samsung), tylko leży bezczynnie, bo to nie android i klawiatura dla cierpliwych.

--
animka

Data: 2019-01-19 23:55:36
Autor: Animka
Obsługa Dual Sim
W dniu 2019-01-19 o 23:17, Animka pisze:
[...]

Przepraszam za błędy/Przy odpowiadaniu nie mogę powiększyć czcionki. Przy pisaniu wiadomości to jest +_, a tu nie ma, a ja trochę ślepnę.

--
animka

Data: 2019-01-22 12:57:03
Autor: Trybun
Obsługa Dual Sim
W dniu 2019-01-19 o 22:55, Animka pisze:

Przepraszam za błędy/Przy odpowiadaniu nie mogę powiększyć czcionki. Przy pisaniu wiadomości to jest +_, a tu nie ma, a ja trochę ślepnę.

Nawet nie zauważyłem tych błędów.

Data: 2019-01-22 12:56:32
Autor: Trybun
Obsługa Dual Sim
W dniu 2019-01-19 o 22:17, Animka pisze:

[...]

Tak, wybór karty w telefonie jest bo być musi. Nie ma jednak takiego wyboru na tym rozwijanym górnym pasku w telefonie. Karty mogę ustawiać na sztywno w ustawieniach, a także w momencie wybierania numeru czy wysyłania SMSa/MMSa jest możliwość wskazania odpowiedniej karty.

Też mam bez systemowego Samsunga z ekranem dotykowym. Znakomity telefon do rozmów i SMSowania, tylko że już chyba nie czeka go jakaś świetlana przyszłość, za duże przyzwyczajenia do Androida, no i tylko 3" ekran.

Data: 2019-01-15 10:25:25
Autor: radekp@konto.pl
Obsługa Dual Sim
Mon, 14 Jan 2019 20:43:01 +0100, w <q1ioob$3f7$1@node1.news.atman.pl>, "Eneuel
Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(-a):

No ;) i razem znajdziecie wspólny język. ;)

-=-

'Ustawienia dwóch kart'

I jaką ikonę możesz sobie dodać? Jakiś screen (np. z google images)?

Data: 2019-01-16 00:40:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obsługa Dual Sim

<radekp@konto.pl> en9r3eth6bja5rms1u6dlk7jegd4bllo7u@4ax.com

'Ustawienia dwóch kart'

: I jaką ikonę możesz sobie dodać?

Ładną, kolorową... Powiem więcej -- dwukolorową!!!

: Jakiś screen

  http://eneuel.w.duna.pl/error/Screenshot_20181210-111126.png

Na dole, po prawicy.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-01-16 12:38:26
Autor: radekp@konto.pl
Obsługa Dual Sim
Wed, 16 Jan 2019 00:40:21 +0100, w <q1lr39$264$2@node1.news.atman.pl>, "Eneuel
> [...]

> 'Ustawienia dwóch kart'

: I jaką ikonę możesz sobie dodać?

Ładną, kolorową... Powiem więcej -- dwukolorową!!!

Nie mam czegoś takiego. Całkiem fajne, widać że nietypowe.
SIM1/2 przełącza tylko do rozmów?
I menedżer autouruchamiania... :)
Co robi PlayTo?

Data: 2019-01-19 02:27:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Obsługa Dual Sim

<radekp@konto.pl> pq5u3epai7tb6f1m0kik5hll00dbek7ep1@4ax.com

  http://eneuel.w.duna.pl/error/Screenshot_20181210-111126.png

Na dole, po prawicy.

: Nie mam czegoś takiego. Całkiem fajne, widać
: że nietypowe.
: SIM1/2 przełącza tylko do rozmów?

Przełącza osobno: rozmowy, SMSy, net, BT.
Mogę ustawić niezależnie:

 - wychodzące rozmowy na SIM1 albo SIM2, albo konto VoIPoweA,
          albo konto VoIPoweB, albo .., albo >>zawsze pytaj<<
 - wychodzące SMSy na SIM1 albo SIM2
 - net na SIM1 albo SIM2
 - BT na SIM1 albo SIM2

O rozmowach pisałem.

Śląc SMS ręcznie -- mam do końca wolny wybór.
To ustawienie jest ważne tylko wtedy, gdy jakiś
program wysyła automagicznie i nie mam możliwości
wybrania SIMki ślącej SMS.

Tylko jedna SIMka w danej chwili może dać LTE, więc jeśli
przełączam net, telefon przełącza też ustawienie dające
LTE na danej SIMce. Przykładowo -- mam LTE na SIM1
i net na SIM1, ale gdy przełączę net na SIM2, LTE
też (automagicznie) będę miał na SIM2. (nie muszę
oddzielnie/dodatkowo przełączać LTE z SIM1 na SIM2)

BT nie używam. :) (słuchawka BT potrafi zlecić
nawiązanie połączenia)

: I menedżer autouruchamiania... :)

Mogę dobrać ikonki -- 4 górne + 12 pozostałych.

: Co robi PlayTo?

U mnie nic, ;) bo nie mam ToKąd słać. ;)
Niby mam TV Samsunga, ale nie korzystam.

-=-

Ogólnie ciężko znaleźć coś w ustawieniach, do czego
można by mieć zastrzeżenia.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-01-14 10:23:14
Autor: radekp@konto.pl
Obsługa Dual Sim
Sun, 13 Jan 2019 22:01:58 +0100, w <q1g90l$jd1$1@node1.news.atman.pl>, "Eneuel

Data: 2018-12-10 11:45:16
Autor: Trybun
Obsługa Dual Sim
W dniu 2018-12-09 o 15:10, Smok Eustachy pisze:
[...]

Są to standardowe opcje telefonów z dualsim. No, przynajmniej w każdym z moich telefonów.

Obsługa Dual Sim