Obsługa hostingu

Data: 2009-03-24 17:18:02
Autor: Konrad
Obsługa hostingu
Witam, przepraszam jeżeli to niewłaściwa grupa na tego typu pytanie, ale nie
znalazłem lepszej. Jeżeli jest takowa, to proszę mnie skierować :)

Obsługuję ok. 20 kont hostingowych swoich klientów, gdzie trzymam ich strony
WWW. Do tej pory korzystam z serwera www.forpsi.pl, gdzie założyłem im te
konta i powiem wprost - same błędy, problemy z działaniem poczty,
zawieszanie się serwera, a do tego cena 1300zł / rok.

Dlatego myślę ostatnio o zmianie platformy hostingowej. Zależy mi na czymś
takim, gdzie będę mógł wygodnie założyć konta dla swoich klientów, będę
widział kiedy kończy się okres ważności ich kont po to by wysłać fakturę na
następny rok, a przede wszystkim na tym aby serwer działał sprawnie a nie
przycinał się co chwila.

Przeszukując Internet znalazłem coś takiego jak Neta FlexoPartner. Z ich
opisu zapowiada się ciekawie, bo można ten hosting tak spersonalizować, że
wygląda jak mój prywatny, a nie wykupiony gdzieś indziej. Jednak użytkownicy
sądzą już coś zupełnie innego:
http://www.webhostingtalk.pl/index.php?showtopic=14844 . Dlatego mam pytanko
czy możecie mi polecić jakąś usługę, gdzie pozakładam sobie konta dla moich
klientów i z której będę bardziej zadowolony niż z tego co mam dotychczas?

Z góry dzięki,
Konrad

Data: 2009-03-24 17:37:34
Autor: HANA

[...]