Obsrywator coraz dalej odp³ywa w swoje urojenia :(

Data: 2011-07-27 19:29:10
Autor: Zennon
Obsrywator coraz dalej odp³ywa w swoje urojenia :(
A¿ ¿al patrzeæ. Tylko czekaæ jak go hospitalizuj±... Chyba nie doczeka wyborów.

Zennon

Data: 2011-07-27 17:36:35
Autor: MH
Obsrywator coraz dalej odp³ywa w swoje urojenia :(
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³(a):
A¿ ¿al patrzeæ.

====================

Eeee tam. Fajnie mieæ b³azna na psp...

MH

Data: 2011-07-27 17:41:54
Autor: obserwator
Obsrywator coraz dalej odp³ywa w swoje urojenia :(
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³(a): > A¿ ¿al patrzeæ. ====================

Eeee tam. Fajnie mieæ b³azna na psp...

a gdzie twoj klon polok prawdziwy, zboczku kacapski?

Data: 2011-07-27 23:33:55
Autor: [He®Sk]
Obsrywator coraz dalej odp³ywa w swoje urojenia :(
On Wed, 27 Jul 2011 17:36:35 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³(a): > A¿ ¿al patrzeæ. ====================

Eeee tam. Fajnie mieæ b³azna na psp...

MH

 juz niedlugo ;o)))

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-28 01:51:31
Autor: stevep
Obsrywator coraz dalej odp³ywa w swoje uro jenia :(
Dnia 27-07-2011 o 19:36:35  MH <logiznam@nospam.gazeta.pl> napisa³(a):

===================>
Eeee tam. Fajnie mieæ b³azna na psp...

MH

Raczej dy¿urnego psychola.  '<

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-27 19:30:56
Autor: Leprechaun
Obsrywator coraz dalej odp³ywa w swoje urojenia :(

U¿ytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:201107271729.UTC.j0pht8$co1$1tioat.net...
A¿ ¿al patrzeæ. Tylko czekaæ jak go hospitalizuj±... Chyba nie doczeka wyborów.

Zennon

P³ac± mu za to. To p³atny prowokator.

BomBel

Data: 2011-07-27 19:46:40
Autor: Zennon
Obsrywator coraz dalej odp³ywa w swoje urojenia :(

U¿ytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e304b4e$0$2502$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Takie g³upoty pisaæ za pieni±dze? Musia³by mieæ szefów kretynów jeszcze wiêkszych od niego. Nie wiem, czy to mo¿liwe.

Zennon

Data: 2011-07-27 23:33:56
Autor: [He®Sk]
Obsrywator coraz dalej odp³ywa w swoje urojenia :(
On Wed, 27 Jul 2011 19:46:40 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

> [...]

Takie g³upoty pisaæ za pieni±dze? Musia³by mieæ szefów kretynów jeszcze wiêkszych od niego. Nie wiem, czy to mo¿liwe.

 potwierdzam to co pisze "przedpiscca" ;o))))

Data: 2011-07-28 01:50:28
Autor: stevep
Obsrywator coraz dalej odp³ywa w swoje uro jenia :(
Dnia 27-07-2011 o 19:29:10 Zennon  <Zennon@use-author-supplied-address.invalid> napisa³(a):

A¿ ¿al patrzeæ. Tylko czekaæ jak go hospitalizuj±... Chyba nie doczeka  wyborów.

Zennon
Raczej nie prze¿yje nastêpnej klêski wyborczej, a ¿e j± przeczuwa wiêc  poziom agresji ro¶nie.

Data: 2011-07-28 00:00:41
Autor: obserwator
:))) dobrana paczka zebrala sie w tym watku

....argumentow merytorycznych nadal brak:)))

--

Obsrywator coraz dalej odp³ywa w swoje urojenia :(