Obsrywator dlaczego przestałeś nadawać? Dop iero po 18 u ciebie, a tu cisza...

Data: 2011-01-15 00:33:42
Autor: Lorn
Obsrywator dlaczego przestałeś nadawać? Dop iero po 18 u ciebie, a tu cisza...
.... Co tam nowego w sieci wyczaiłeś? Ty się lepiej zastanów co Fotyga i Macierewicz zrobili z kasą, którą przywieźli ze stanów. ;-p Ile dałeś? 20 baksów? ;-p

Data: 2011-01-14 23:41:04
Autor: obserwator
Dzieki za darmowa reklame:))

nie sadzilem, ze stane sie az tak popularny wsrod dezinformatorow i
pozytecznych idiotow prosowieckich popierajacych PO.

Data: 2011-01-15 00:45:20
Autor: Lorn
Obsrywator dlaczego przesta³e¶ nadawaæ? Dopiero po 18 u ciebie, a tu cisza...
W dniu 2011-01-15 00:41,  obserwator pisze:

[cut - crup]

Odpowiedz na pytania... Cytujê: 'Co tam nowego w sieci wyczai³e¶? Ty siê lepiej zastanów co Fotyga i Macierewicz zrobili z kas±, któr± przywie¼li ze stanów. ;-P Ile da³e¶? 20 baksów? ;-P' :>

Data: 2011-01-15 00:46:46
Autor: 954
Dzieki za darmowa reklame:))

U¿ytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igqmug$c55$1inews.gazeta.pl...

nie sadzilem, ze stane sie az tak popularny wsrod dezinformatorow i
pozytecznych idiotow prosowieckich popierajacych PO.

--

Musi norme wyrobic, wszak za wierszowke placa

Data: 2011-01-14 23:54:41
Autor: obserwator
Dzieki za darmowa reklame:))
954 <marek.zmylka@raptor.pl> napisa³

Musi norme wyrobic, wszak za wierszowke placa

to elita PO na tej grupie:))

jeszcze jest eulalia aka piekny zennon.

Data: 2011-01-15 00:59:57
Autor: Lorn
Dzieki za darmowa reklame:))
W dniu 2011-01-15 00:54,  obserwator pisze:
954<marek.zmylka@raptor.pl>  napisa³

Musi norme wyrobic, wszak za wierszowke placa

to elita PO na tej grupie:))

Dziêki? :-P

jeszcze jest eulalia aka piekny zennon.

Piêkny? ;-p

Data: 2011-01-15 08:45:36
Autor: jedrus
Dzieki za darmowa reklame:))
W dniu 2011-01-15 00:41,  obserwator pisze:

nie sadzilem, ze stane sie az tak popularny wsrod dezinformatorow i

Nie pochlebiaj sobie. Nie myl dezinformatorow z kretynam gdzie i owszem, jestes nawet w czolowce

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-15 07:53:35
Autor: obserwator
Dzieki za darmowa reklame:))
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisa³(a):
Nie pochlebiaj sobie. Nie myl dezinformatorow z kretynam gdzie i owszem, jestes nawet w czolowce

 juz z rana w takim kiepskim humorze, buraku? idz se golnij kielicha, pijaczyno.

Data: 2011-01-15 13:31:53
Autor: raff
Dzieki za darmowa reklame:))

" obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:igqmug$c55$1inews.gazeta.pl...

nie sadzilem, ze stane sie az tak popularny wsrod dezinformatorow i
pozytecznych idiotow prosowieckich popierajacych PO.

Stroz Nocny wrocil. Jak widac podsrywal grupe przez cala noc.

R.

Data: 2011-01-15 13:56:29
Autor: Xan
Dzieki za darmowa reklame:))
W dniu 15.01.2011 00:41,  obserwator pisze:

nie sadzilem, ze stane sie az tak popularny wsrod dezinformatorow i
pozytecznych idiotow prosowieckich popierajacych PO.

Pro-sowiecki to jeste¶ ty, chyba masz te¿ "jedyn± fa³szyw± teczkê agenta TW" - jest takie stare polskie przys³owie "z³odziej zawsze krzyczy najg³o¶niej ³apaæ z³odzieja", co te¿ ty czynisz wyzywaj±c wszystkich do oko³a od prosowietów, a zapewne sam masz w rodowodzie czerwone papiery.

Data: 2011-01-17 02:11:52
Autor: the_foe
Dzieki za darmowa reklame:))
W dniu 2011-01-15 00:41,  obserwator pisze:
nie sadzilem, ze stane sie az tak popularny wsrod dezinformatorow i
pozytecznych idiotow prosowieckich popierajacych PO.

myslisz ze kazdy kto nienawidzi/nie lubi/nie popiera PIS popiera z automatu PO? Tak to nie dziala.

--
the_foe

Data: 2011-01-17 02:24:13
Autor: obserwator
Dzieki za darmowa reklame:))
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisa³(a):
> [...]

myslisz ze kazdy kto nienawidzi/nie lubi/nie popiera PIS popiera z automatu PO? Tak to nie dziala.

a jak dziala, skoro zamiast argumentow oczernia sie w podly sposob ludzi,
ktorzy popieraja PiS i nie pozwalaja na szkalowanie opozycji oraz tragicznie
zmarlego Prezydenta?

Lorn, eulalia - zennon nie popieraja PO? --

Data: 2011-01-15 02:20:37
Autor: Jaksa
Obsrywator dlaczego przestałeś nadawać? D opiero po 18 u ciebie, a tu cisza...
On Sat, 15 Jan 2011 00:33:42 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

... Co tam nowego w sieci wyczaiÅ‚eÅ›? Ty siÄ™ lepiej zastanów co Fotyga i  Macierewicz zrobili z kasÄ…, którÄ… przywieźli ze stanów. ;-p Ile daÅ‚eÅ›?  20 baksów? ;-p

Ciesz sie porn, w koncu znalazles glupszego od siebie.
Jak powiadaja, szukajce, a znajdziecie..

Jaksa

Data: 2011-01-15 02:24:19
Autor: Lorn
W dniu 2011-01-15 02:20, Jaksa pisze:
[...]

Sam się odnalazłeś ;-)

Data: 2011-01-15 02:34:07
Autor: Jaksa
On Sat, 15 Jan 2011 02:24:19 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Ale teraz to sikasz sobie po porcietach, porn...

Jaksa

Data: 2011-01-15 02:47:02
Autor: Jaksa
On Sat, 15 Jan 2011 02:35:11 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Nigdy w zyciu! Ale popros Grzesia Z albo bokuna, napewno
zabiora sie do tego z przyjemnoscia!

Jaksa

PS
  a, ten obserwator to tez jakas parowa, popros moze jego?

Data: 2011-01-15 01:58:24
Autor: obserwator
Obsrywator dlaczego przesta³e¶ nadawaæ? Dopiero po 18 u ciebie, a tu cisza...
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisl:

  a, ten obserwator to tez jakas parowa, popros moze jego?

dalej skopane ego boli biedny socjopato?

Data: 2011-01-17 01:01:02
Autor: Jaksa
On Sat, 15 Jan 2011 02:58:24 +0100,  obserwator  <darz_bor@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisl:

  a, ten obserwator to tez jakas parowa, popros moze jego?

dalej skopane ego boli biedny socjopato?

Chyba mam zle wiesci obesrwator, ty nie jestes w stanie naruszyc
niczyjego ego sposrod uczestnikow tej grupy.

Jestes na to poprostu zbyt glupi.

Jaksa

Data: 2011-01-17 02:10:06
Autor: obserwator
Obsrywator dlaczego przesta³e¶ nadawaæ? Dopiero po 18 u ciebie, a tu cisza...
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisa³(a):
Chyba mam zle wiesci obesrwator, ty nie jestes w stanie naruszyc
niczyjego ego sposrod uczestnikow tej grupy.

Jestes na to poprostu zbyt glupi.

skoro nie zostalo naruszone twoje ego, to dlaczego kolejny raz wracasz do
na grupe tylko po to aby komus ublizasz? Oswiadczam ci, ze twoje niektore posty zostana przeslane do prokuratury.

--

Obsrywator dlaczego przestałeś nadawać? Dop iero po 18 u ciebie, a tu cisza...