Obsrywator , ile ty masz lat ??!!

Data: 2011-08-19 23:11:10
Autor: MH
Obsrywator , ile ty masz lat ??!!
Jak w temacie...  Taaak , wiem , zrobiłeś "włama" na moją "fake-skrzynkę" pocztową.
Ujawniłeś głupoty - nieważne czy prawdziwe , czy nie..  WAŻNE !!  Jesteś KAPUSTĄ !!  Tak cie "wychowali" 'RODZICE'

GRATULUJĘ , zarówno RODZICOM jak i SYNKOWI MH

Data: 2011-08-20 01:25:54
Autor: pluton
Obsrywator , ile ty masz lat ??!!
Taaak , wiem , zrobiłeś "włama" na moją "fake-skrzynkę" pocztową.
GRATULUJĘ , zarówno RODZICOM jak i SYNKOWI

ty nie placz, tylko wymyslaj lepsze hasla.

Nullification

Data: 2011-08-19 23:46:22
Autor: MH
Obsrywator , ile ty masz lat ??!!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Taaak , wiem , zrobiłeś "włama" na moją "fake-skrzynkę" pocztową.
> GRATULUJĘ , zarówno RODZICOM jak i SYNKOWI

ty nie placz, tylko wymyslaj lepsze hasla.

==================

A tak to "WDUPIE TO SYĆKO MOM". Ze Co ??   Ze ło to syćko łezomi siem zalewom
??  GUPUIŚ CYCO ??  Awdupiemmom , te syćkie pisikowe ksyze , wewłamy na komta
imtermentowe (cy jakosik tom).. Krista Panie  , łopamientajcie siem Chopy !!

Amntemnem łoostawcie wspokoju , bo Gupiom jez !!

MH --

Data: 2011-08-20 01:57:28
Autor: raff
Obsrywator , ile ty masz lat ??!!

" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j2mqie$8h0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale osso chodzi ?

Ty sie dobrze czujesz ? Znow sie najebales ?

R.

Data: 2011-08-20 00:35:19
Autor: MH
Obsrywator , ile ty masz lat ??!!
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

Ty sie dobrze czujesz ? Znow sie najebales ?

R.

=========================

Ze co ??  Zem siem zajeboł ??  Gupiś Rafałłelo cyco ??  Dyć gupieloku jeden ,
nazasik cosik pociomgnonć mozno , bo jakosik mniem siem wydojem  , ze Sobota
nazajuts bemdzie..  Lopies gupiloku ??

MH

Data: 2011-08-20 16:12:36
Autor: raff
Obsrywator , ile ty masz lat ??!!

" MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j2mvg7$ivj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale do upadlego ? Eeee...

R.

Data: 2011-08-20 07:15:16
Autor: Leprechaun
Obsrywator , ile ty masz lat ??!!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j2mta9$lam$1news.onet.pl...

[...]

Czemy ty opolski patałachu jeszcze nie śpisz? Wysłałeś te swoje wypociny o 01.57. Masz problemy ze snem półgłówku?

BomBel

Data: 2011-08-20 16:15:22
Autor: u2
Obsrywator , ile ty masz lat ??!!
W dniu 2011-08-20 01:57, raff pisze:
Ty sie dobrze czujesz ? Znow sie najebales ?

Zrozum juhasa, mieszka w kurnej chacie to musi sie dogrzewac okowita.
Dobrze, ze jeszcze nie obcial sobie fiutka ciupazka jak jego kolezka :)

Data: 2011-08-20 15:23:56
Autor:
Obsrywator , ile ty masz lat ??!!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Zrozum juhasa, mieszka w kurnej chacie to musi sie dogrzewac okowita.
Dobrze, ze jeszcze nie obcial sobie fiutka ciupazka jak jego kolezka :)
===============

U2 , cyśty juz nałamen łocipioł cyco??!!  Komzy wsuwos , ze as Ciciem usy
tsepiom. Syćka my to widzieli na Irtem...,, Imert...., QRVA na IMTRERŚMIECIE!!
Aleś go utarmosił , ze HEJ   .
my to tukej widzieli.  Niefstyd Ci ??

I syćka MH

Data: 2011-08-20 18:20:37
Autor: u2
Obsrywator , ile ty masz lat ??!!
W dniu 2011-08-20 17:23, logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
I syćka MH

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

A syćkaj sobie, syćkaj swoją kozuchnę :)

Data: 2011-08-20 07:13:28
Autor: Leprechaun
Obsrywator , ile ty masz lat ??!!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2mqie$8h0$1inews.gazeta.pl...
[...]

To stary (około 50-tki) białoruski prowokator. Polak z pochodzenia ale przekabacony na stronę Łukaszenki. W środowisku znany jako "Iwan Dynia". To od kurduplowatego wzrostu i wielkiego łba.

BomBel

Obsrywator , ile ty masz lat ??!!