Obsrywator , ile ty masz lat ??!!

Data: 2011-08-20 01:25:54
Autor: pluton
Obsrywator , ile ty masz lat ??!!
Taaak , wiem , zrobiłeś "włama" na moją "fake-skrzynkę" pocztową.
GRATULUJĘ , zarówno RODZICOM jak i SYNKOWI

ty nie placz, tylko wymyslaj lepsze hasla.

Nullification

Data: 2011-08-19 23:46:22
Autor: MH
Obsrywator , ile ty masz lat ??!!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Taaak , wiem , zrobiłeś "włama" na moją "fake-skrzynkę" pocztową.
> GRATULUJĘ , zarówno RODZICOM jak i SYNKOWI

ty nie placz, tylko wymyslaj lepsze hasla.

A tak to "WDUPIE TO SYĆKO MOM". Ze Co ??   Ze ło to syćko łezomi siem zalewom
??  GUPUIŚ CYCO ??  Awdupiemmom , te syćkie pisikowe ksyze , wewłamy na komta
imtermentowe (cy jakosik tom).. Krista Panie  , łopamientajcie siem Chopy !!

Amntemnem łoostawcie wspokoju , bo Gupiom jez !!

MH --

Obsrywator , ile ty masz lat ??!!