Obsrywator , ile ty masz lat ??!!

Data: 2011-08-20 07:13:28
Autor: Leprechaun
Obsrywator , ile ty masz lat ??!!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2mqie$8h0$1inews.gazeta.pl...
Jak w temacie...

Taaak , wiem , zrobiłeś "włama" na moją "fake-skrzynkę" pocztową.
Ujawniłeś głupoty - nieważne czy prawdziwe , czy nie..

WAŻNE !!  Jesteś KAPUSTĄ !!  Tak cie "wychowali" 'RODZICE'

GRATULUJĘ , zarówno RODZICOM jak i SYNKOWI

MH

To stary (około 50-tki) białoruski prowokator. Polak z pochodzenia ale przekabacony na stronę Łukaszenki. W środowisku znany jako "Iwan Dynia". To od kurduplowatego wzrostu i wielkiego łba.

BomBel

Obsrywator , ile ty masz lat ??!!