Obsrywator nie jest paranoikiem

Data: 2011-01-13 20:25:31
Autor: Eulalia Browarek
Obsrywator nie jest paranoikiem
on jest tylko zwyczajnie głupi ;) Na mój wątek o paranoikach zgłosili sie nieproszeni mkarwan i 954. Obsrywator się nie dał wpuścić w maliny ;)))

Zennon

Data: 2011-01-13 19:31:00
Autor: obsertwator
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisał(a):
on jest tylko zwyczajnie głupi ;) Na mój wątek o paranoikach zgłosili sie nieproszeni mkarwan i 954. Obsrywator się nie dał wpuścić w maliny ;)))

idze, zennus do piaskownicy i tam sie popluj skoro juz musisz. Tylko pamietaj nie syp dzieciom piaskiem po oczach, bo ktores lopatka przylozy
ci solidnie przylozy po gluptackiej pale.

Data: 2011-01-13 20:42:01
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " obsertwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ignjtk$t3m$1inews.gazeta.pl...
[...]

No widzisz, nie zareagowałeś na wątek o paranoikach, zareagowałeś na wątek o głupocie ;) Trafiony zatopiony ;)))

Zennon

Data: 2011-01-13 19:55:33
Autor: obserwator
Obsrywator nie jest paranoikiem
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisał(a):
No widzisz, nie zareagowałeś na wątek o paranoikach, zareagowałeś na wątek o głupocie ;) Trafiony zatopiony ;)))

ja widze, ze ty masz cos z glowa i koniecznie chcesz zwrocic na siebie uwage
jak male dziecko, ktore jest zaniedbywane przez zobojetniale otoczenie. No to zwrocilem na ciebie uwage. Masz przynajmniej troche radochy, ze cie
nareszcie zauwazylem:))

Data: 2011-01-13 21:04:36
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ignlbl$4g5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Już się nie tłumacz. Poszedłeś jak po sznurku, prosto we wnyki ;))) A teraz dobranoc ;) Nie dyskutuje z przegranymi.

Zennon

Data: 2011-01-13 20:13:22
Autor: obserwator
Obsrywator nie jest paranoikiem
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisał(a):
Już się nie tłumacz. Poszedłeś jak po sznurku, prosto we wnyki ;))) A teraz dobranoc ;) Nie dyskutuje z przegranymi.

oczerstwa tchorza o poziomie niedorozwinietego umyslowo dziecka, kryjacego sie
za komputerem, to sa wnyki? Tak, wygrales. Glupota przewaznie wygrywa, wiec to nic nadzwyczajnego:)

Jak idziesz spac, to nie mamlaj palucha, bo krzywe zeby bedziasz mial.
 pa, pa, kotki dwa. --

Data: 2011-01-13 21:06:56
Autor: u2
Zenek nie tylko jest paranoikiem, ale jest po prostu głupi :)

Data: 2011-01-13 21:25:20
Autor: HaMMeR
Obsrywator nie jest paranoikiem
On 13 Sty, 20:25, "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:
on jest tylko zwyczajnie g upi ;) Na m j w tek o paranoikach zg osili sie
nieproszeni mkarwan i 954. Obsrywator si nie da wpu ci w maliny ;)))

Zennon

A ty smieciu, jestes zwyklym polackim zdrajca.. i jakos ci to
wymozdzku
jeszcze to uchodzi..

Obsrywator nie jest paranoikiem