Obstawiamy!

Data: 2010-07-16 06:08:30
Autor: D.J.MC Donald Musk
Obstawiamy!
jedna z pierwszych decyzji po zaprzysiezeniu nowego prezydenta bedzie
1. Usuniecie krzyza
2. Przyznanie sobie wysokiej nagrody pienięznej
3. Inicjatywa ustawodawcza delegalizujaca PiS

Data: 2010-07-16 15:13:57
Autor: Lorn
Obstawiamy!
W dniu 2010-07-16 15:08, D.J.MC Donald Musk pisze:

3. Inicjatywa ustawodawcza delegalizujaca PiS

Jestem za. :)Z automatu powstałaby sekta pod kierownictwem Jarka oświeconego *inaczej*  :)

Data: 2010-07-16 15:19:16
Autor: Mirek Ptak
Obstawiamy!

3

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-07-16 15:27:42
Autor: mkałrwan jest debilem
Obstawiamy!
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał

jedna z pierwszych decyzji po zaprzysiezeniu nowego prezydenta bedzie

1. Usuniecie krzyza
2. Przyznanie sobie wysokiej nagrody pienięznej
3. Inicjatywa ustawodawcza delegalizujaca PiS
4. Usunięcie mordercy z Wawelu.

Przemysław Warzywny

--

""Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-16 06:35:08
Autor: D.J.MC Donald Musk
Obstawiamy!
On 16 Lip, 15:27, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał

[...]

Juz nie przesadzaj z tym Pilsudskim...
troche ruskich nazabijal ale od razu "morderca" i od razu go usuwac...

Data: 2010-07-16 15:52:30
Autor: mkałrwan jest debilem
Obstawiamy!

wrote:
[...]

Ty nie piernicz, tylko sobie przypomnij kto leży w przedsionku.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-16 06:59:46
Autor: D.J.MC Donald Musk
Obstawiamy!
wrote:

> [...]

troche ruskich nazabijal ale od razu "morderca" i od razu go usuwac...

Ty nie piernicz, tylko sobie przypomnij kto leży w przedsionku.

Na Wawelu lezy, oprocz poetow itd, wielu "mordercow" wiec nie wiem o
kogo chodzi...

Data: 2010-07-16 21:32:17
Autor: mkałrwan jest debilem
Obstawiamy!

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał

Na Wawelu lezy, oprocz poetow itd, wielu "mordercow" wiec nie wiem o
kogo chodzi...

I wszyscy w przedsionku krypty Piłsudskiego?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-16 12:34:00
Autor: DJ MC Donald Musk
Obstawiamy!
On 16 Lip, 21:32, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
[...]

trudno stwierdzic, gdzie tam jest jakis przedsionek...

Data: 2010-07-16 21:49:42
Autor: mkałrwan jest debilem
Obstawiamy!

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com

napisał
trudno stwierdzic, gdzie tam jest jakis przedsionek...

Trudno? Gdybyś tam był, to nie pisałbyś głupot.

http://www.obmawiamy.pl/wp-content/uploads/2010/04/sarkofag-kaczynskiego-425x318.jpg

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-17 00:36:04
Autor: Grzegorz Z.
mkałrwan jest debilem
Dnia Fri, 16 Jul 2010 22:19:08 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Nasz bog to my i nasze idee.