Obszerna relacja z Marszu Niepodległości Telewizji Narodowej

Data: 2011-11-12 22:26:40
Autor: boukun
Obszerna relacja z Marszu Niepodległości Telewizji Narodowej
MARSZ NIEPODLEGLOSCI 11-11-2011 PRZY KRZYZU POD POMNIKIEM DMOWSKIEGO GODZ. 16:09
http://www.youtube.com/watch?v=7XIe-ieM-- Y&feature=channel_video_title

MARSZ NIEPODLEGLOSCI 11-11-11 PLENEROWE STUDIO TELEWIZJI NARODOWEJ GODZ. 16:49
http://www.youtube.com/watch?v=ybkxh9xanCg&feature=channel_video_title

MARSZ NIEPODLEGLOSCI PLAC NA ROZDROZU JAN RUDZINSKI STUDIO TELEWIZJI NARODOWEJ
11-11-2011 GODZ.17:08
http://www.youtube.com/watch?v=eaWU6AM56gc&feature=channel_video_title

MARIA SENDECKA MARSZ NIEPODLEGLOSCI 11-11-2011 PLENEROWE STUDIO TELEWIZJI
NARODOWEJ GODZ.17:29
http://www.youtube.com/watch?v=Zqq3rbf7ygc&feature=channel_video_title

PO MARSZU NIEPODLEGLOSCI 11-11-2011 ADAM CZECZETKOWICZ KONCERT R.P.Oi! PLAC NA
ROZDROŻU (CZ.1)
http://www.youtube.com/watch?v=MBLwZFr2JNc&feature=channel_video_title

PO MARSZU NIEPODLEGLOSCI 11-11-2011 ADAM CZECZETKOWICZ KONCERT R.P.Oi! PLAC NA
ROZDROŻU (CZ.2)
http://www.youtube.com/watch?v=v5pf_9n95mQ&feature=channel_video_title

PO MARSZU NIEPODLEGLOSCI 11-11-2011 ADAM CZECZETKOWICZ KONCERT R.P.Oi! PLAC NA
ROZDROŻU (CZ.3)
http://www.youtube.com/watch?v=s7saI4E7FNo&feature=channel_video_title

PO MARSZU NIEPODLEGLOSCI I KONCERCIE 11-11-2011 WITASZEK CZESTUJE PIECZONYM
PROSIAKIEM
http://www.youtube.com/watch?v=PNFKcAJKfOU&feature=channel_video_title

POLACY JEDZA SWINAKA PO MARSZU NIEPODLEGLOSCI PRZY POMNIKU DMOWSKIEGO W
WARSZAWIE 11-11-2011
http://www.youtube.com/watch?v=Tnjq-Snfm2A&feature=channel_video_title

POLACY OCZEKUJA NA WEJSCIE MARSZU NIEPODLEGLOSCI 11-11-2011 PRZY KRZYZU PRZY
POMNIKU DMOWSKIEGO
http://www.youtube.com/watch?v=go6kxNvXg14&feature=channel_video_title

boukun

Data: 2011-11-12 14:10:37
Autor: Tzva Adonai
boukun napisał(a):

MARSZ NIEPODLEGLOSCI 11-11-2011 PRZY KRZYZU POD POMNIKIEM DMOWSKIEGO GODZ.. 16:09

Można się pośmiać czy przynudzają?.. Bo nie wiem czy oglądać Telewizję
Narodową, czy "American Horror Story" na FOX....

Data: 2011-11-12 23:13:42
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-12 23:10, Tzva Adonai pisze:
boukun napisał(a):

MARSZ NIEPODLEGLOSCI 11-11-2011 PRZY KRZYZU POD POMNIKIEM DMOWSKIEGO GODZ. 16:09

Można się pośmiać czy przynudzają?.. Bo nie wiem czy oglądać Telewizję
Narodową, czy "American Horror Story" na FOX....

Lepiej American Horror Story... Więcej psycholodeli, niż żenujące wywody narodowych dziadków.

Data: 2011-11-12 14:15:47
Autor: Tzva Adonai
Obszerna relacja z Marszu Niepodległości Telewizji Narodowej
Lorn napisał(a):

Lepiej American Horror Story... Wi�cej psycholodeli, ni� �enuj�ce wywody
narodowych dziadk�w.

Zawsze się ożywiam, gdy gadają coś o Żydach.. Niestety ostatnio
unikali tego tematu, dlatego zasypiałem przy oglądaniu filmików
dochtora Sendeckiego...

Data: 2011-11-12 23:32:48
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-12 23:15, Tzva Adonai pisze:
Lorn napisał(a):

[...]

Słusznie... Wieje nudą, ale wydaje mi się, że specjalnie pomijają kwestię Żydów w swoich wystąpieniach... Tylko boukuńska obsesja nie daje się zakazom.

Data: 2011-11-12 22:46:28
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

Słusznie... Wieje nudą, ale wydaje mi się, że specjalnie pomijają kwestię Żydów w swoich wystąpieniach... Tylko boukuńska obsesja nie daje się zakazom.

chyba tylko dlatego boukun go popiera, bo Dmowski byl zadeklarowanym nie tylko
antysemitom, ale i bliskich zwiazkow z Rosja.

Trudno powiedziedz jak w dzisiejszych czasach zachowywal by sie Dmowski, kiedy Europa dzieki hotlerowskim Niemcom przerobila *eksperymentalnie*  koncepcje
narodowosciowa, a Polska przyjazn z Rosja pod postacia *komunizmu*??

Kto wie, czy zle pojmowany w Polsce nacjonalizm, nie jest powodem wasni i
nienawisci miedzy Polakami?

Data: 2011-11-13 00:54:14
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-12 23:46,  obserwator pisze:
[...]

Nacjonalizm ten historyczny, jaki ten dzisiejszy nastawiony jest wyłącznie na prowokowanie i wszczynanie chuligańskich ekscesów. Patriota boukun, który głosi wszem i wobec, że pracujący Polacy za granicą to zło i wynik złych rządów... Cóż... Zakłamany hipokryta.

Data: 2011-11-13 01:17:31
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9mt04$b2r$1inews.gazeta.pl...
[...]

No proszę, jacy wy jesteście rozdygotani i rozdarci.
Niby za, a jednak przeciw...

boukun

Data: 2011-11-13 01:23:39
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-13 01:17, boukun pisze:

[...]

Jesteśmy rozerwani :> Między nędzą a debilizmem. Nędza to wasza niemoc, a debilizm, to twoja propaganda.

Data: 2011-11-13 01:36:05
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j9n2mc$v92$3news.onet.pl...
[...]

Teraz to już nie wiem, czy liżesz odbyt obserwatorowi z niemocy, czy z upodobania...

boukun

Data: 2011-11-13 01:43:10
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-13 01:36, boukun pisze:

[...]

Wklejaj dalej starych narodowców... Pomimo odmiennych poglądów chętnie się pośmiejemy. :> Czyli ja i Obsrywek.

Data: 2011-11-12 22:29:48
Autor: obserwator
Obszerna relacja z Marszu Niepodległości Telewizji Narodowej

ten Sandecki to odstrasza wielu Polakow i zniecheca do patriotyzmu.
Dmowski - tak - ale to zasluzona postac historyczna tak jak Kazimierz Wielki,
dzisiaj jest juz inny swiat i inne pojmowanie patriotyzmu.

Straszny zascianek i tandeta w wydaniu tego bylego lekarza. Probuje sie
podlaczac, ale chyba nie sluzy to ruchowi narodowemu.
On mi wyglada na starego esbeka prosowieckiego:))

Data: 2011-11-13 01:20:34
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9ms0s$7oa$1inews.gazeta.pl...

[...]

Alke Dmowski chciał dobrych stosunków z Rosją, taka była i jest według mnie nasza racja stanu. Musisz w końcu przestać talmudyzować i się określić, czego ty w ogóle chcesz? Po czyjej ty stronie jesteś. Ja widzę, że bliżej ci do nbeoliberała Lorna, jakeś zwolenik żydziaka kaczora...

I tu mamy cały talmudyczny POPiS...

boukun

Data: 2011-11-13 01:30:53
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-13 01:20, boukun pisze:

[...]

Nie powstrzymuj się... Zakazano tobie pisać "Żyd"? Nie chcę być wredny, ale ośmieszasz się. :> Bez urazy... Nie rozumiem ludzi, którzy nie widzą dalej niż czubek swego nosa czyt. "PRZYSZŁOŚĆ" :> Tkwicie w zaświatach i marzycie o zrywie patriotycznym :> W imię czego? Tego co pokazaliście 11.11? :> Brzytwy musicie naostrzyć :>

Data: 2011-11-13 01:38:55
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j9n33u$2v3$1news.onet.pl...
[...]

Ale co pokazaliśmy 11.11?I kto? Do czego pijesz konkretnie?

Ja marzę o wolnej Polsce! O wolnej od złodzieji i bandytów reżimowych.

boukun

Data: 2011-11-13 01:44:48
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-13 01:38, boukun pisze:

[...]

Bandytów pokazaliście :> Tylko jakoś się zakleili szalikami? Bali się pokazać, że to oni są patriotami?

Data: 2011-11-13 02:04:13
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j9n3u1$4us$2news.onet.pl...
[...]

Możesz wskazać elana konkretnie, co cie boli? Pewno takie szmaty sbeckie jak ty to byli...,
http://vod.gazetapolska.pl/681-donald-tusk-ci-ktorzy-prawo-naruszyli

http://wiadomosci.wp.pl/title,Policja-byla-zbyt-brutalna-Zobacz-film-z-zamieszek,wid,13980766,wiadomosc.html?ticaid=1d5ee

boukun

boukun

Data: 2011-11-13 02:56:18
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-13 02:04, boukun pisze:
Możesz wskazać elana konkretnie, co cie boli? Pewno takie szmaty sbeckie
jak ty to byli...

Wklejaj dziadów :>

Data: 2011-11-13 03:18:16
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j9n844$et1$2news.onet.pl...
W dniu 2011-11-13 02:04, boukun pisze:
Możesz wskazać elana konkretnie, co cie boli? Pewno takie szmaty sbeckie
jak ty to byli...

Wklejaj dziadów :>

Jak ci Polacy, tłumnie maszerujący pod pomnik Romana Dmowskiego są dla ciebie dziady, to ty elana w tym momencie sama o sobie wydajesz świadectwo...

Pokaż twarz, a powiem ci wyporku, kim jesteś...

boukun

Data: 2011-11-13 04:13:11
Autor: obserwator
> [...]

y w ogóle chcesz? Po czyjej ty stronie jesteś. Ja widzę, że bliżej ci do nbeoliberała Lorna, jakeś zwolenik żydziaka kaczora...

Z jak Rosja i w jakich to bylo czasach? Poznaj najpierw polska historie, na poziomie klasy sredniej, a pozniej pouczaj innych.

Ponadto Dmowski uwazal, ze Polska powinna byc katolicka, a ty jako zswolenik
PRL ktory wprowadzili do Polski wlasnie Zydzi -wysmiewasz religie katolicka, jak kazdy bolszewik.

Czy Dmowski byl bolszewikiem? Znajdz chociaz jedna jego wypowiedz na temat sowieckiej Rosji. Twoj anysemityzm jest objawem obsesji i psychozy. Zaden normalny,cywilizowany czlowiek nie stosuje odpowiedzialnosci zbiorowej.

To tak jakbym ja mial odpowiadac za twoje postepowanie bo jestem Polakiem, a ty za moje. To brednia do potegi entej.

sie dopiero wymadrzaj. --

Data: 2011-11-13 04:23:03
Autor: obserwator
Obszerna relacja z Marszu Niepodległości Telewizji Narodowej

w sumie to ja sie nawet przestaje dziwic, ze ludzie o korzeniach zydowskich zyjacy w Polsce sa tak nieprzejednanymi zwolennikami liberalizmu czy lewicowych pogladow, a wczesniej komunizmu i przeciwnikami patriotyzmu - oni sie po prostu moze boja takich jak ty szalencow.

Data: 2011-11-13 19:19:25
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9ngn7$mr1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jedynie czego oni sie boją, to utracić swoją uprzywilejowaną pozycję w aparacie władzy, gospodarce i administracji..., którą imk ich ojcowie już w sanacji zapewnili, potem po 1944 roku przy pomocy karabinów umocnili... A ty, jako Żyd czy szabesgoj będziesz Polskę z neolibarałami dalej sprzedawał..., jeśli tylko jako szabesgoj, to za wysługiwanie sie im, dostajesz pare srebrników i podrzędną funkcję capo...

boukun

Data: 2011-11-13 19:16:11
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9ng4n$ll7$1inews.gazeta.pl...

> [...]

czlowiek nie stosuje odpowiedzialnosci zbiorowej.

To tak jakbym ja mial odpowiadac za twoje postepowanie bo jestem Polakiem, a

Dmowski udawał tylko, że jest katolikiem i że popiera katolicyzm, nie miał w ówczesnych czasach wyjścia, takie były realia. Dmowski miał myśli nowoczesnego Polaka, to  yło dobre wóczas. Ja mam myśli najnowocześniejszego Polaka i te mówią, że żydowska religia jest jednak wyjątkowo zgubna dla Polaków...

Dmowski co jedynie, to tak jak ja, zdawał sobie doskonale z teo sprawę, że musimy żyć w przyjaźni z Rosją i z Rosją się jednać...

boukun

Data: 2011-11-12 23:10:12
Autor: Lorn
Obszerna relacja z Marszu Niepodległości Telewizji Narodowej
[cut - crap]

Żenujące.

Obszerna relacja z Marszu Niepodległości Telewizji Narodowej