Obszerna relacja z Marszu Niepodleg³o¶ci Telewizji Narodowej

Data: 2011-11-12 22:29:48
Autor: obserwator
Obszerna relacja z Marszu Niepodleg³o¶ci Telewizji Narodowej

ten Sandecki to odstrasza wielu Polakow i zniecheca do patriotyzmu.
Dmowski - tak - ale to zasluzona postac historyczna tak jak Kazimierz Wielki,
dzisiaj jest juz inny swiat i inne pojmowanie patriotyzmu.

Straszny zascianek i tandeta w wydaniu tego bylego lekarza. Probuje sie
podlaczac, ale chyba nie sluzy to ruchowi narodowemu.
On mi wyglada na starego esbeka prosowieckiego:))

Data: 2011-11-13 01:20:34
Autor: boukun
Obszerna relacja z Marszu Niepodleg³o¶ci Telewizji Narodowej

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9ms0s$7oa$1inews.gazeta.pl...

[...]

Alke Dmowski chcia³ dobrych stosunków z Rosj±, taka by³a i jest wed³ug mnie nasza racja stanu. Musisz w koñcu przestaæ talmudyzowaæ i siê okre¶liæ, czego ty w ogóle chcesz? Po czyjej ty stronie jeste¶. Ja widzê, ¿e bli¿ej ci do nbeolibera³a Lorna, jake¶ zwolenik ¿ydziaka kaczora...

I tu mamy ca³y talmudyczny POPiS...

boukun

Data: 2011-11-13 01:30:53
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-13 01:20, boukun pisze:

[...]

Nie powstrzymuj siê... Zakazano tobie pisaæ "¯yd"? Nie chcê byæ wredny, ale o¶mieszasz siê. :> Bez urazy... Nie rozumiem ludzi, którzy nie widz± dalej ni¿ czubek swego nosa czyt. "PRZYSZ£O¦Æ" :> Tkwicie w za¶wiatach i marzycie o zrywie patriotycznym :> W imiê czego? Tego co pokazali¶cie 11.11? :> Brzytwy musicie naostrzyæ :>

Data: 2011-11-13 01:38:55
Autor: boukun
Obszerna relacja z Marszu Niepodleg³o¶ci Telewizji Narodowej

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9n33u$2v3$1news.onet.pl...
[...]

Ale co pokazali¶my 11.11?I kto? Do czego pijesz konkretnie?

Ja marzê o wolnej Polsce! O wolnej od z³odzieji i bandytów re¿imowych.

boukun

Data: 2011-11-13 01:44:48
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-13 01:38, boukun pisze:

[...]

Bandytów pokazali¶cie :> Tylko jako¶ siê zakleili szalikami? Bali siê pokazaæ, ¿e to oni s± patriotami?

Data: 2011-11-13 02:04:13
Autor: boukun
Obszerna relacja z Marszu Niepodleg³o¶ci Telewizji Narodowej

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9n3u1$4us$2news.onet.pl...
[...]

Mo¿esz wskazaæ elana konkretnie, co cie boli? Pewno takie szmaty sbeckie jak ty to byli...,
http://vod.gazetapolska.pl/681-donald-tusk-ci-ktorzy-prawo-naruszyli

http://wiadomosci.wp.pl/title,Policja-byla-zbyt-brutalna-Zobacz-film-z-zamieszek,wid,13980766,wiadomosc.html?ticaid=1d5ee

boukun

boukun

Data: 2011-11-13 02:56:18
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-13 02:04, boukun pisze:
Mo¿esz wskazaæ elana konkretnie, co cie boli? Pewno takie szmaty sbeckie
jak ty to byli...

Wklejaj dziadów :>

Data: 2011-11-13 03:18:16
Autor: boukun
Obszerna relacja z Marszu Niepodleg³o¶ci Telewizji Narodowej

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9n844$et1$2news.onet.pl...
W dniu 2011-11-13 02:04, boukun pisze:
Mo¿esz wskazaæ elana konkretnie, co cie boli? Pewno takie szmaty sbeckie
jak ty to byli...

Wklejaj dziadów :>

Jak ci Polacy, t³umnie maszeruj±cy pod pomnik Romana Dmowskiego s± dla ciebie dziady, to ty elana w tym momencie sama o sobie wydajesz ¶wiadectwo...

Poka¿ twarz, a powiem ci wyporku, kim jeste¶...

boukun

Data: 2011-11-13 04:13:11
Autor: obserwator
Obszerna relacja z Marszu Niepodleg³o¶ci Telewizji Narodowej
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

> [...]

y w ogóle chcesz? Po czyjej ty stronie jeste¶. Ja widzê, ¿e bli¿ej ci do nbeolibera³a Lorna, jake¶ zwolenik ¿ydziaka kaczora...

Z jak Rosja i w jakich to bylo czasach? Poznaj najpierw polska historie, na poziomie klasy sredniej, a pozniej pouczaj innych.

Ponadto Dmowski uwazal, ze Polska powinna byc katolicka, a ty jako zswolenik
PRL ktory wprowadzili do Polski wlasnie Zydzi -wysmiewasz religie katolicka, jak kazdy bolszewik.

Czy Dmowski byl bolszewikiem? Znajdz chociaz jedna jego wypowiedz na temat sowieckiej Rosji. Twoj anysemityzm jest objawem obsesji i psychozy. Zaden normalny,cywilizowany czlowiek nie stosuje odpowiedzialnosci zbiorowej.

To tak jakbym ja mial odpowiadac za twoje postepowanie bo jestem Polakiem, a ty za moje. To brednia do potegi entej.

sie dopiero wymadrzaj. --

Data: 2011-11-13 04:23:03
Autor: obserwator
Obszerna relacja z Marszu Niepodleg³o¶ci Telewizji Narodowej

w sumie to ja sie nawet przestaje dziwic, ze ludzie o korzeniach zydowskich zyjacy w Polsce sa tak nieprzejednanymi zwolennikami liberalizmu czy lewicowych pogladow, a wczesniej komunizmu i przeciwnikami patriotyzmu - oni sie po prostu moze boja takich jak ty szalencow.

Data: 2011-11-13 19:19:25
Autor: boukun
Obszerna relacja z Marszu Niepodleg³o¶ci Telewizji Narodowej

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9ngn7$mr1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jedynie czego oni sie boj±, to utraciæ swoj± uprzywilejowan± pozycjê w aparacie w³adzy, gospodarce i administracji..., któr± imk ich ojcowie ju¿ w sanacji zapewnili, potem po 1944 roku przy pomocy karabinów umocnili... A ty, jako ¯yd czy szabesgoj bêdziesz Polskê z neolibara³ami dalej sprzedawa³..., je¶li tylko jako szabesgoj, to za wys³ugiwanie sie im, dostajesz pare srebrników i podrzêdn± funkcjê capo...

boukun

Data: 2011-11-13 19:16:11
Autor: boukun
Obszerna relacja z Marszu Niepodleg³o¶ci Telewizji Narodowej

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9ng4n$ll7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

czlowiek nie stosuje odpowiedzialnosci zbiorowej.

To tak jakbym ja mial odpowiadac za twoje postepowanie bo jestem Polakiem, a

Dmowski udawa³ tylko, ¿e jest katolikiem i ¿e popiera katolicyzm, nie mia³ w ówczesnych czasach wyj¶cia, takie by³y realia. Dmowski mia³ my¶li nowoczesnego Polaka, to  y³o dobre wóczas. Ja mam my¶li najnowocze¶niejszego Polaka i te mówi±, ¿e ¿ydowska religia jest jednak wyj±tkowo zgubna dla Polaków...

Dmowski co jedynie, to tak jak ja, zdawa³ sobie doskonale z teo sprawê, ¿e musimy ¿yæ w przyja¼ni z Rosj± i z Rosj± siê jednaæ...

boukun

Obszerna relacja z Marszu Niepodleg³o¶ci Telewizji Narodowej