Obtarcie samochodu na parkingu

Data: 2009-09-19 23:22:30
Autor: TaPik
Obtarcie samochodu na parkingu

Użytkownik "posh" <poshbilly@op.pl> napisał w wiadomości news:h93ats$bug$1news.onet.pl...
Witam,
Mam taki temat.
Stawiam samochód w garażu podziemnym na własnym miejscu postojowym, obok stawia auto sąsiad.
Dzis zauważyłem, że mam obtarty lewy tylny błotnik od strony sąsiada. Pierwsze co poszedłem obejrzeć prawy przód jego auta. Rysy się zgadzają, są na identycznych wysokościach.
Dzwoniłem do niego, ale ten się wypiera...
Co radzicie? Czy jest sens wzywać policję?
Proszę poradzcie bo sprawa już mnie zaczyna irytować - zwlaszcza, że identyczne zdarzenie miałem już w maju (wtedy też sie wyparł)- ledwo co zdąrzyłem naprawić auto a tu znowu...

Dziękuję
##############
Ten temat przerabiałem, policja spisała protokół, zrobione zostały zdjęcia, samochód sąsiada stał obok i po ok. miesiącu powiadomili mnie, iż gość nie przyznaje się, mam w takim razie poszukać świadka zdarzenia to będzie ok. Mogę pozywać gościa do sądu a sprawa niepewna. Cóż, strata moja.
TaPik

Data: 2009-09-19 23:25:38
Autor: gruby
TaPik pisze:
[...]

a cz ty w glorii i chwale tarzasz się w KALE ?

Data: 2009-09-21 10:31:14
Autor: krzysiek82
gruby pisze:
  > a cz ty w glorii i chwale tarzasz się w KALE ?

Paczcie troll :)

--
krzysiek82

Obtarcie samochodu na parkingu