Obudź się!, czyli... zmień władzę!

Data: 2014-11-13 23:06:27
Autor: Mark Woydak
Obudź się!, czyli... zmień władzę!
Ekipa Platformy swoim nowym hasłem wyborczym sprawdza czujność Polaków. "Obudź się!", czyli... zmień władzę!

Partia rządząca poprzez hasło wyborcze "Obudź się!" prawdopodobnie sonduje, czy Polacy już kompletnie zidiocieli, czy do miana idiotów dopiero pretendują. Prosta analiza narracji, jaka płynie z tego hasła, nie pozostawia bowiem wątpliwości. "Obudź się!" - znaczy tyle, co przejrzyj na oczy, zobacz jak obecna władza zniszczyła twój kraj i zmień to!

Jestem ciekawy czy Polacy to wychwycą i zmienią skompromitowaną ekipę Platformy Obywatelskiej w samorządach, czy też potwierdzą przypuszczenia spindoktorów aparatu władzy i dadzą wyraz swojemu zidioceniu? Na marginesie warto odnotować, że kilka lat temu hasłem PiSu było "Obudź się Polsko". Wówczas przedstawiciele ekipy rządowej twierdzili, że jest to hasło hitlerowców (T. Nałęcz z Kancelarii Prezydenta) lub "kalka hitlerowskiego hasła" (S. Niesiołowski z PO). Wystarczyło jednak usunąć słowo "Polsko", aby dla przedstawicieli Platformy hasło przestało mieć konotacje z hitleryzmem.

Data: 2014-11-14 07:17:41
Autor: MarkWoydak
Obudź się!, czyli... zmień władzę!
GNIDA podpisujÄ…ca siÄ™ "Mark Woydak" z adresem markwoydak@outlook.com
używający czytnika: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:29.0)
Gecko/20100101 Firefox/29.0 SeaMonkey/2.26 to suwalski kundel u2.

Data: 2014-11-15 06:09:09
Autor: stevep
Obud¼ siê!, czyli... zmieñ w³adzê!
W dniu .11.2014 o 06:06 Mark Woydak <markwoydak@outlook.com> pisze: